Ik ga binnenkort weer meer rijden, dus dan zal ik ook nog wel een 3e broek nodig hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:S en een witte, maar die gaat niet mee op kamp hoor!! maar ga rond de mei of juni ff kijken voor nog een 2e broek
en dan heb ik misschien nog wel een heeule oude liggen die dan mee gaat voor het geval dat...
Ik hou jullie up to date!
us kan nou afgaan bij de alarmpoortjes haha* daar krijg ik zo een pasje voor! miejmoon schreef:Mocht je dan meteen naar huis? Ik heb soortgelijke operatie gehad, en moest ik toch wel een nachtje blijven. Bij mij deden ze al me gehoorbeentjes vervangen met kraakbeen en titanium. En me trommelvlies dichtmaken. Die operatie hebben ze 3keer gedaan(1x helemaal sloeg niet aan en toen hebben ze hem gesplitst.)
Hoe is het verder, had jij ook zo'n mooie tulband toen je uit de ok kwam?
haha
en nu een heel blauw gloeiend oor! Met prachtige hechtingen!
En hoelang heb jij geen paard gereden daarna??
ikkemartina schreef:ze moest ook een nachtje blijfen er staat toch dat ze gister is geopereert....
geniet van je hartjes... en woensdag gaan we weer ff kijken voor je bij de makro voor je hartjes.... kussjes....hoelang moet je nou thuis blijven??
ik mag morgen weer werken bij heliomare:D:D:D eindelijk
haha