Laatst zei iemand dat "wat pittig" (als in lief/schattig) ook niet overal voorkomt, maar da's toch vrij normaal?
Weet iemand of de paarden vandaag 't land op gaan? Ik kan namelijk niet naar stal want Anouk heeft me overgehaald om te komen werken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren even op de weitjes wezen kijken. Die van Whis en Babe zijn al aardig opgedroogd, er staat nog een klein laagje in de greppel. Dus ik hoop dat het met een paar dagen droog is!
Heb samen met jou vergadering
.
.
. 
ik rij net weg vanaf Amsterdam Centraal dus ik ben over een halfuur in Ccum, snel fietsen, eten en dan chago doen tegen Anouk. 

Onderweg nog even de snackbar in Wormer bezocht, we hadden best wat bekijks met de paarden aldaar

Jullie zijn wel erg lang weggeweest, leuk joh! 
marjolijn81 schreef:hahaha [***] dat is toch juist een complimentvind het een stoer autootje, en ik wil geen grote auto maar wel een stoere! vandaar!!
Ik hoop trouwens niet dat je die blauwe die in Wormer te koop staat op het oog hebt van €4900. Deze valt van ellende uit elkaar, het hele aandrijvingssysteem is naar de kl*te dus je bent er meer geld aan kwijt aan reparaties dan dat je eraan uitgeeft...