Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 09:06

Soortemet van ken ik :j

Laatst zei iemand dat "wat pittig" (als in lief/schattig) ook niet overal voorkomt, maar da's toch vrij normaal? :o?

Weet iemand of de paarden vandaag 't land op gaan? Ik kan namelijk niet naar stal want Anouk heeft me overgehaald om te komen werken. -O-

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:21

Als ik zie hoe de paddocks er gisteren uitzagen denk ik niet dat ze er vandaag opkunnen.
En ik ben vanavond pas op stal, heb een ritje kunnen scoren. Auto is nog steeds niet klaar, beter gezegd, ze kunnen niets vinden. Als zij hem willen starten dan doet hij het gewoon. Ik zit er serieus aan te denken om hem op te halen en door te rijden naar Belgie...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:24

-O-

Zou iemand -als de paarden niet naar buiten zijn gegaan- Stace naar buiten willen doen? D'r beenbeschermers hangen aan d'r stal, ze wordt vandaag wel gereden maar ik vind 't een beetje knullig om d'r de rest van de dag op stal te laten staan en ik heb me door Anouk laten overhalen om vanavond te werken. -O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:30

Kan Stace in de stapmolen? Ik ben er vanavond pas, en dan is het extra druk met losgooien. Als ik eigen vervoer had gehad had ik kunnen wachten op een gaatje, nu ik dat niet heb moet ik schipperen met de tijd en de ruimte .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:39

Ik kan haar wel ff naar buiten gooien. Babe moet ik ook doen dus kan k net zo goed Stace ook losgooien ;) Gisteren even op de weitjes wezen kijken. Die van Whis en Babe zijn al aardig opgedroogd, er staat nog een klein laagje in de greppel. Dus ik hoop dat het met een paar dagen droog is!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 11:57

Zou je dan misschien Beer zijn sheet ook af willen doen? Naar buiten hoeft niet, ik zorg dat hij vanavond even lekker buiten kan staan.

Ik hoop ook dat ze snel weer lekker de landjes op kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:18

Maar ik ben er ook pas vanavond hoor :+ Heb samen met jou vergadering :P

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:26

Nee, dat gaat hem dan niet worden :o ...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 12:40

ga je niet rijden san?
Beau ik help je wel even vanavond met de peerdjes!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 13:02

Nee, ik ga dat niet redden. Op dinsdag en vrijdag kan ik eerder weg om de les van 20.00u. te halen. Op woensdag hebben alle moeders hun part-time dag en is het daardoor dus altijd drukker dan normaal. Vandaar dat Afke hem ook altijd rijdt op woensdag. Beer heeft dus mazzel nu Afke in China zit. Ik ga vanavond longeren en 'vrije expressie activiteiten' met hem doen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:02

Altijd leuk collega's met kinderen :+ Wist helemaal niet dat Afke in China zit! Gaaf zeg, zeker voor d'r werk?

Marjolijn, hoe bevalt je nieuwe baan?!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:16

Yup, ze moet een paar keer per jaar naar beursen in Parijs en een paar keer per jaar naar China en Korea.

Ik heb een hekel aan collega's met kinderen.......

Ja Mar, ik vergeet helemaal naar je nieuwe baan te vragen! Zo te zien kan je daar in ieder geval wel ook lekker Bokken in de baas zijn tijd dus dan is het al gauw goed :D .

Ps. mocht iemand ooit eens iets horen over een beetje goedbetaalde baan in de buurt van Alkmaar dan hou ik mij aanbevolen :o .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:18

Thnx -uh iedereen eigenlijk- als er geen paddock vrij is kan ze ook in de stapmolen :) ik rij net weg vanaf Amsterdam Centraal dus ik ben over een halfuur in Ccum, snel fietsen, eten en dan chago doen tegen Anouk.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:26

Krijg net te horen dat mijn vervoer me niet kan komen halen. Ik kan dus niet naar stal. Balen Suus, en sorry dat ik je niet kan helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:00

Stace heeft lekker buiten gestaan hoor gisterenavond ;)

Jeetje ben net terug van een lange rit. Rieneke en ik zijn vanmorgen om 11u te paard vertrokken naar Spijkerboor, toen zijn we richting Jisp gereden en via Wormer en Oostknollendam weer terug. We waren om 17u weer op stal, moe maar voldaan :+ Onderweg nog even de snackbar in Wormer bezocht, we hadden best wat bekijks met de paarden aldaar _O-

Marjolijn, ik heb het ff opgezocht waarom de snelweg gisteren af was gesloten: http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... ndijk.aspx

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 18:29

Thnx :+:

:oo Jullie zijn wel erg lang weggeweest, leuk joh! :D

Ik heb priveles gehad van Eef, ben moe maar voldaan _O-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:33

Ikke benne lekker met schoonmama in de sauna geweest! Enne daarna op stal nog effe een bakkie gedaan!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 07:22

@ijp: ik vond je al zo schoon ;-)
@Beau: aha...dat verklaard een hoop! Wat een super toch hebben jullie gemaakt zeg! Leuk hoor! ik denk dat ik zondag weer een buitenritje ga maken, nog meer mensen?
Ow ja...zit naar een nieuw autootje te kijken Beau en nu vind ik die van jou wel heel cool, hoe bevalt ie?

Zucht ik heb toch een spierpijn!! jeetje mineetje! en het rijden ging ook nog eens bagger....maar er is hoop: zaterdag privelesje!!
x

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:22

Wel hè, maar ik ben de van nature schoonheid zelve! :+

Heb net de dekens weggebracht, als het goed is kan ik ze woensdag weer ophalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:25

Oooh Marjolijn! auto na-aper :oo Muffin word nog eens een supersportpaard met al jullie privelesjes zeg! :))

Hihi volgens mij is iedereen moe hier in dit topic, ben benieuwd waar de paarden het nu over hebben. Die arme beestjes moeten ineens hard werken zodra wij eens een dagje vrij hebben _O-

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:29

hahaha beau dat is toch juist een compliment ;-) vind het een stoer autootje, en ik wil geen grote auto maar wel een stoere! vandaar!!

muffin een supersportpaard? nou als je mij gister zag rijden zou je anders denken hoor hahaha...vertel hem dat maar niet ;-)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:29

oeiiii schone dekens!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:56

Marjolijn het viel best mee! gekkie!

Auto's auto's, ik hoop dat de mijne het heel lang blijft doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 08:58

marjolijn81 schreef:
hahaha [***] dat is toch juist een compliment ;-) vind het een stoer autootje, en ik wil geen grote auto maar wel een stoere! vandaar!!

Maar er zijn nog echt heel veel andere leuke stoere auto's hoor :+ Ik hoop trouwens niet dat je die blauwe die in Wormer te koop staat op het oog hebt van €4900. Deze valt van ellende uit elkaar, het hele aandrijvingssysteem is naar de kl*te dus je bent er meer geld aan kwijt aan reparaties dan dat je eraan uitgeeft...

Ohja ik moet mijn dekens ook nog ophalen bij de Stomerij! Nouja, gelukkig is het morgen weer weekend *\o/*

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:01

Ik had een hele mooie roze gezien op bokt, marjo! Alleen was net verkocht, zal de link even opzoeken.