Maar als ik te dicht bij haar oren kwam ging ze steeds haar hoofd bewegen of naar achter willen lopen.. En bij haar benen, die tilde ze dan gewoon op of deed overkomen alsof ze wel even zou uithalen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar als ik te dicht bij haar oren kwam ging ze steeds haar hoofd bewegen of naar achter willen lopen.. En bij haar benen, die tilde ze dan gewoon op of deed overkomen alsof ze wel even zou uithalen
haha
Ken ze ook niet gaan hangen
haha 
Zo heb ik Dora ook verkeersmak gekregen, pony loopt nu langs treinen enal.. En de bus loopt ze zowat in zo mooi vind ze het :p
((En eenmaal bezig valt het allemaal nog best mee
))
). Zipporah schreef:Zo, net wakker en de honden uitgelaten ( ergg laat geworden gisteren ) en nu wachten tot me vriend er is met de auto zodat ik hem heel lief ken vragen of hij even mee gaat knolreiten ( hoef ik ook niet te fietsen).
Toch maar even toe zetten, want ga vanmiddag een lekker buitenritje maken
En Levien even met de paardjes helpen, want die is nog steeds ziek

Was ook de eerste keer dat ik ben gaan rijden nadat ze geschoren is. Dus het viel me aan de ene kant niet tegen, omdat ze voor de rest wel goed te rijden was

Eerst mn eigen knollie en ze liep weer fijn
Heb zelfs een trucje ontdekt waarmee ik haar enigzins fatsoenlijk langs de trekker en shovel krijg
Daarna Cammie van Levien gereden en dat was toch wel weer eventjes wat anders
Maar wel leuk om eens ervaren te hebben! Kan ik ook weer wat puntjes van meenemen naar mn eigen knol 
Nu ik van baan geswitched ben merk ik dat het lastiger wordt om mn gewicht constant te houden, laat staan te verminderen! Dus we gaan het nieuwe jaar goed in door mn eigen lijf ook lekker fit te maken
Heb ook wat oefeningen van de fysio om het een en ander sterket te maken, dus hoop dat het allemaal gaat helpen om mij ook eens recht op mn paard te laten zitten. Heb dr zin an!