manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:16

Bar voor de bus met dr hoorn (en een zwevend gewei boven dr)
Afbeelding

Met zn allen
Afbeelding

We zijn helemaal klaar voor de bus-tour :))
Afbeelding

Gids Cis had de bus goed onder controle!
Afbeelding

De mooie kontstrepen van een zebra :+
Afbeelding

De familie van Nous :')
Afbeelding

Afbeelding

Deze meneer wilde maar niet opkijken, ongeacht het geluid wat we maakten :P
Afbeelding

Leuke wilde hondjes
Afbeelding

Deze had vast Siep kunnen leren hoe je een duif in 1 keer kan "verwerken" :Y)
Afbeelding

Menukaarten
Afbeelding

Ennnn, frietjes!!! :+
Afbeelding

Nou, vond t supergezellig! Nu lekker warm douchen en mn bedje in :z

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 10:46

Jeej, fijn dat jullie zonder problemen daar hebben kunnen rondtouren en reizen :D Viel uiteindelijk wel mee geloof, maar de voorspellingen waren toch zo dat ik t toch niet aandurfde.. Helaas,.. Had er echt veel zin in! :\ Gelukkig konden jullie wel gewoon gaan en waren de voorbereidingen van Cis niet voor niets :) De volgende keer dat we iets met zn allen gaan doen ben ik erbij hoor! :D
Leuke foto's! Lekker dik ingepakt allemaal! Whaha en in de bus. Net een stel verwachtingsvolle kindjes voor hun schoolreisje :)) hihi! En nous heeft toch maar een mooie familie hè ;)

En Siep weer een leuk kado.. Fijn! Ik dacht dat mamma Bloem op zou passen als jij weg was? :Y)

Marieke en ik hebben er hier thuis ook nog maar een leuk dagje van gemaakt. Eerste plan schaatsen vanwege de kou en t ontbreken van schaatsen toch maar aan de kant geschoven en lekker warm naar de Vlindertuin geweest. Daarna nog naar Sherlock wezen kijken :) Ennn: Marieke heeft een baardagaam vastgehouden! 8-) 'Opa' de medewerker daar vond dat wel een leuk idee :P

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:07

Leuke foto's! Toch fijn dat Piet zo'n mooie foto van ons wilde maken :p

Heb al zin in de 23ste!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 14:33

Het was echt supergezellig gisteren!

Gelukkig geen sneeuw onderweg waardoor we heerlijk door konden karren met de auto. In het park lag wel sneeuw, maar dat was juist weer positief; het zag er echt heel erg mooi uit. Cis is een volleerd buschauffeuse (is dat geen optie voor je Cis, bij de Connexxion solliciteren? :P) en we hebben de beestjes leuk kunnen bewonderen. Ook het etentje was erg gezellig, dat gaan we overdoen de 23e!
Nick moet dan wel tot 17:00 in Utrecht zijn, dus het wordt een beetje moeilijk om heel vroeg te gaan. Maar als we het ietsje later plannen, ben ik zeker van de partij!

Zo te horen hebben jullie het ook leuk gehad in de vlindertuin, fijn hoor. Is je dagje ook weer leuk besteed :) Waar is dat eigenlijk, in Hoedekenskerke toch?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 15:26

Ja precies. We konden niet naar de Beekse Bergen, dus hebben we maar iets anders gezocht om er toch een leuk dagje van te maken :) Het ligt in Kwadendamme. (na een hele hoop dijkjes :+ Heb je Chris nog gezegd dat hij een stukje was vergeten uit te leggen Mariek? :P haha)

Wat is er de 23ste?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 15:53

Ja het was echt supergezellig!
Ik ben de 23e ook van de partij :D, we hoeven opzich niet zo vroeg af te spreken hoor Kims!

BBQ?!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kamelen in de woestijn?!
Afbeelding

Ff een stukje jeepsafari :D
Afbeelding

Wel een cowboyhoed nodig natuurlijk!
Afbeelding

Deze vond ik zoooo lief!
Afbeelding

Afbeelding

Stinkdames
Afbeelding

Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:32

Haha, jou foto's zijn ook geweldig zeg :))
Het was het leukste kinderfeestje ooit ;) :+
En 23e moeten we zeker niet te vroeg afspreken, anders moeten we zolang wachten tussen eten en stappen in, dan kak ik alweer helemaal in! Moeten we nog ff bedenken waar we willen eten, want denk wel dat we van tevoren moeten reserveren. Iets van Bommel/Mug?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-10 16:43

Whahaha, leuke foto's Bar! Die Jeep-safari :D hihi Leuk! En mooie hoed Kim, kom ik je zo dan voortaan tegen in de trein? :P

Hier nog wat foto's van ons dagje uit:
Men neme wat heerlijk geurend fruit :Y)
Afbeelding

Vlinders
*sorry heb de officiele namen even niet meer paraat :Y)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dé Zebravink (we hadden gewoon gelijk hoor Mariek)
Afbeelding

Toekan:
Afbeelding

Marieke der grote vriend :P
Met sprinkhaan op zn hoofd. Even later..
Afbeelding

...had zn maat de sprinkhaan even weggehaald. Hier zat hij lekker te smakken!
Afbeelding
*hij kon t wel zonder restjes achter te laten Thirz! :P

Marieke vrolijk aan t vertellen dat ze die beesten maar niets vond en zeker niet durfde vast te houden. Toen wist ze nog niet van t plan van 'opa'. }>
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En tadaa:
Afbeelding
Die man vond t helemaal prachtig, dus even later zat hij in der nek :P

Nog zo'n vriend van Marieke :P
Afbeelding

Zeg eens Aaaa!
Afbeelding

Kijk mariek, deze tweede ontdekte ik pas toen ik foto's aan t kijken was. Zag ineens dat k er 1 ontneusd had :+
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Tsja, toen lieten we dat warme bad maar doen.. :=

Slokje drinken
Afbeelding

En ook de vlinder had dorst:
*fladder*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van rups..
Afbeelding
Afbeelding

Naar vlinder
Afbeelding
Afbeelding

Naar..
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 16:51

Mooie foto's Anne! Hoe was Sherlock Holmes, een beetje de moeite waard?
Gelukkig dus geen glibberige dijkjes, en Marieke je ziet er heel profi uit hoor met die baardagaam! :)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:24

Trouwens, die foto van ons in dat jeepje is echt té hilarisch :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:02

Hahaha de foto's zijn echt supergrappig! Het was zeker gezellig en we hebben ook veel gelachen, vond het een tof dagje! 23e staat genoteerd, een beetje laat eten is idd handig: fashionably late zullen we maar zeggen :)
Mooie foto's van de vlinders; leuk dat jullie ook een toffe dag hebben gehad Anne en Marieke!
Nel, hoe is het met je? We hebben zaterdag nog aan je gedacht!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:18

Morgen ga ik bij ons waarschijnlijk nieuwe gezinslid kijken :)
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:26

Ahhhh Bar, wat een schatje!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 20:40

Mooie detailfoto's van de vlinders Anne :j Mooie kleuren hebben ze! En Marieke; keek dat gevaarlijke beest je woest aan?!
En Bar; wat een scheet zeg! (hij of zij?) Net Siep in t klein ;) Heb je al een naam?

Zo, vandaag verhuisd met de groep. Ben al geen fan van zelf verhuizen, laat staan met je werk :+ Wat een grote hoeveelheid spullen zeg! Maar alles staat en het is echt een leuk huis geworden :) Nu ben ik bekaf en plof ik lekker op de bank!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:54

Nee nog geen naam, het is een poesje, heb dr net opgehaald. Ze is 8 weken oud en nog zo mini!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:35

foto's zijn erg leuk allemaal...vond het maar niks met dat beest.....getsie...
Leuk Bar weer een katje, inmiddels al een naam bedacht?
Thirz, beetje bijgekomen van de verhuizing?
De 23e ben ik niet van de partij, ga dan skien van mn werk in terneuzen...(misschien kom ik nog wel ff naar de stad, maar dat ligt eraan hoelaat we thuis zijn en of ik dan nog puf heb...)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:47

Wat een leuk poesje Bar; rood staat garant voor ondeugende katten toch? :) Thirz kan je er vast wat meer over vertellen ;) Ben benieuwd naar de naam!
Leuk als je nog ff mee gaat naar de stad Marieke, als je het overleefd hebt!
Vandaag in de sneeuw gereden, toen we klaar waren met rijden viel het pas op dat het halverwege gestopt was: hoezo concentratie? Vanmiddag grote schoonmaak en opruiming gehouden in huis, vind dat ik dan nu languit op de bank mag met een kopje thee :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 21:24

Ammemanderijn meldt zich :wave:
:+ Sommige kids vinden mn naam best wel moeilijk :P De meesten zeggen hem niet, maar als iemand hem zegt blijft het spannend wat ze er van maken. Al kunnen er 2 heel netjes Annemijn (soms nog Willemijn) zeggen :j

Ahhh en wat een dropje! lijkt idd op Siep zo droppig, zo klein! Ahhh... :+: Toch Frans kunnen overtuigen dus :D Leuk hoor! Weer uit het Asiel? En heeft 'het' al een naam?
Enne Siep is nie ondeugend Bianz! hij neemt alleen zo nu en dan een levende kip mee naar binnen, maar ach.. :+ Ik vind Siep leuk! 8-) En diesel ook :j Heeft die al een keer een meeuw meegenomen Mariek? En vies beest of nie, je staat er maar wel heel stoer mee op de foto ;) Wat zei Chris van je nieuwe huisdier plannen? En tuuurlijk kan je mee stappen na t skieen ;) haha, neehoor ik hoop t wel, maar ff kijken hè :) Ff alvast: ik eis verslag mét foto's! dat je dat weet!
Ow en ik ben dit keer wel van de partij de 23ste :D

Nou Bianz, dan ben je iig wel goed bezig geweest :j De bak is gewoon goed te rijden dus? Das wel lekker! En van mij mag je nu idd best lui op de bank hoor :D aardig hè!

Hee Thirz, mogen we ook foto's zien van je nieuwe locatie? Ben wel benieuwd! :j Vandaag alle spullen een beetje kunnen vinden? Of was je gewoon vrij vandaag?

Kims vandaag ook met de trein geweest? ook last van de wisselstoring? Ik had ruim een uur vertraging..

Zooo ik ga ook lui, languit op de bank.. Morgen lekker een dagje vrij :Z Ben ik aan toe!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 11:14

Ze heet Vienna en is 1/4 main coon, dus wordt als t goed is iets langharig. Ze komt van mensen uit Nieuwerkerk...
Ik zal vanavond fotos plaatsen, mn internet deed t gisteren niet!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:28

Hier de vienna fotobom :), fotos zijn soms wat wazig, ze beweegt ook zo snel!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 18:06

Ik ga sowieso wel mee eten de 23e. Maar weet niet of ik mee uit ga want heb die zondag, maandag en dinsdag cursus kom ik net achter!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:28

Ladylada schreef:
Trouwens, die foto van ons in dat jeepje is echt té hilarisch :+

We zaten toen ook helemaal niet klem ofzo... _O-
Echt fijn weer een katje in huis Bar; mooie naam heeft ze! Ben benieuwd hoe ze er straks uitziet met wat langere haren enzo; vaak foto's blijven posten ;) Op zondag cursus?! Ook t laatste waar je zin in hebt!
Heej Ammemanderijn :wave: Altijd grappig wat kids van sommige namen kunnen maken! Wel naar je zin op je nieuwe werk? (en ook nog bij het oude, hihi) Wel lekker dat je tussendoor dag om uit te rusten hebt; aan hoeveel uur zit je nu?
Bianz; fijn gelest vandaag? Hoop dat Nous morgen ook dr best doet. En woensdag willen we echt weer samen naar buiten hoor, moet gewoon ;)
Heej Marieke: de wuppies staan hier te springen om naar Diesel te gaan :+ kom je ze een keertje ophalen?

Hier wat foto's van verhuizing; wachten op verhuiswagen :+
Afbeelding

Voordeur
Afbeelding

Keuken
Afbeelding

Lege grote woonkamer
Afbeelding

Lege kleine woonkamer
Afbeelding

Ook hier worden er IKEA kasten in elkaar gezet :))
Afbeelding

Tadaa
Afbeelding

Andere kant (achter de kast kunnen kids mooi afgeschermd op de playstation)
Afbeelding

De kleine woonkamer moet nog verder ingericht worden, hebben we ook spullen voor gekocht, maar die zijn nog niet binnen. Dus das nu een rommel/speelhok
Afbeelding

En boven lange gang met de slaapkamers (met een beide kanten trappen, zodat kids rondjes kunnen rennen, handig joh!)
Afbeelding

Zo, ik ga nu ff in de stad kijken voor kattenbandjes met belletjes. In het kader: Thirz-wil-geen-dode-vogels-meer-binnen-hebben :n (hopen dat t helpt!) En daarna zie ik op buienradar veel regen aankomen; fijn!! Hoop dat de b-weg ontdooit is en ik een rondje buiten kan doen met Nous!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 17:50

Nou regen gearriveerd.. Blegh! Niet dat ik klaag hoor, blij dat de sneeuw weg is, maar toch.. Áls k t zou mogen zeggen: helder, droog weer asseblief O:) haha
geslaagd voor je belletjes Thirz? Hoop dat t werkt! Nog een rondje buiten kunnen doen met Nous?

De nieuwe locatie ziet er super gaaf uit Thirz! Echt mooi zo met dat groen! Sjiek, maar toch ook wel speels en 'losjes' (uh.. juist, kan t ff nie anders omschrijven. Niet zo stijfjes sjiek :p) Leuk huiselijk iig! :D Vonden de kids het ook mooi? En weten jullie al een beetje waar alles staat? Die gang is handig: hebben ze altijd een vluchtroute :j vast speciaal daarom gedaan! :Y) wordt dus met 2 leiding, ieder een trap :P
Hihi, had je t is Cis en Anne klusteam toch niet nodig voor de IKEA kast? :P

Alles bij elkaar is t nu officieel 24 uur per maand. 20 uur Breda, 4 uur Naaldwijk. Alleen doe ik naaldwijk nu 6 uur per week, 1x per maand vrij. Maarja, dat reizen komt erbij hè.

Ahw, wat een droppie Bar! Ze is echt lief! Ben ook benieuwd hoe ze wordt met dat langere haar. Vraagt om regelmatig foto's idd! :D Leuke naam ook!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:14

Hoi!
Wat een schatje Bar! De naam vind ik heel mooi: ik roep al sinds ik rond mijn 12e in Wenen ben geweest dat als ik ooit nog eens een dochter krijg, ze Vienna gaat heten haha! Ben ook heel benieuwd hoe ze er met lang haar uit ziet.
Thirz, supergave inrichting van het nieuwe huis. En wat een kast is het volgens mij zeg!! Zelf twee trappen, een grote én een kleine huiskamer: ruimte genoeg om de kids bezig te houden! Wennen ze al een beetje aan hun nieuwe onderkomen?
Lekker dat je nu wat meer uren hebt Anne; goed voor de ervaring! Neem wel aan dat je dus 24 uur per week bedoelt? Weer was vandaag heerlijk, dat zonnetje doet weer goed! Jij ook nog lekker in de zon gereden Marieke?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 18:15

Marieke:
Met het 'Zoutkaartje' kunt u op vrijdag 15 én van maandag 18 t/m vrijdag 22 januari tussen 9.00 en 16.00 uur en na 19.00 uur met 40% korting reizen.

Het 'Zoutkaartje' is een enkele reis of retour met 40% korting. Normaal krijgt u deze korting alleen op vertoon van een Voordeeluren- of Jaartrajectabonnement. Nu voor elke treinreiziger!

Dit treinkaartje met 40% korting is te koop in onze Webshop en aan de NS-kaartautomaat op het station. U kiest dan voor Enkele reis of Dagretour met korting. Heeft u een OV-chipkaart met reizen op saldo? Koop dan een papieren kaartje.

En de duur van deze actie wordt steeds verlengd. Het was eerst tot 2 weken gelee, toen tot eind deze week en nu zie ik dat t volgende week ook weer geldt. Vanwege t ongemak door het tekort aan treinen :) De treinen van tegenwoordig kunnen niet tegen wat vorst en gaan dus massaal stuk schijnbaar. Maar das dus hét zoutkaartje :P