Ligt eraan (a) Er is nou ook weer 1 in omloop Ik reed op Pepsi. Niet de snelste maar had last van mijn voet (gekneusd) dus moest een rustigere hebben (a)
@ Helene, we doen zo 2a3 keer per jaar ofzo een meeting, de laatste was september( ik reed toen op Sneljo haha) en in januari gaan we waarschijnlijk bowlen
@daan ik zou het niet weten! kan je het niet met een andere mod regelen dan? als Olympia niet reageerd?
Oh wat leuk! en best vaak ook! Sneljo ken ik niet geloof ik.. rij je daar vaker op?
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 22:43
uhm danielle, je kan je bokt naam maar 1x veranderen, en dat heb je al een keer gedaan, dus denk niet dat je m weer kan veranderen.. ik wil mijne ook nog even veranderen, maar dan doe ik wel iets met mn eigen naam
Sneljo is een fjord, nee eigenlijk was dat de eerste keer, maar het is zusje van mijn grote favoriet daar(Renka inmiddels weg) dus moest en zou haar ik is proberen, dus heb iedereen gek gemaakt met aah als sneljo er staat wil ik die , en ze stond er dus ik zeg henk mag ik sneljo, * bromt uhm ja hoor* en vond dr echt geweldig ( de rest van mijn lijstje staat in mijn profiel)