Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole1995 schreef:Col gaat super met haar been,ohhhh wat ben ik blij echt hoor.En zo braaf met schoonmaken en die spuiten steeds met pasta in haar mond.Zo mooi slank al sinds woensdag middag nu nog de kuur afmaken met antibiotica en d`r wond steeds verzorgen nog 2 keer per dag.
winnitou schreef:Rowan had opeens vanmorgen geen zin om te trainen, hij was moe. Heb even doorgezet, zijn op de scootmobiel naar het voetbal gegaan en onderweg was hij al heel blij dat hij toch naar het voetbal ging. Hij heeft heerlijk getraind en is nu helemaal uitgeteld....
Kunnen we allebei een beetje bijkomen

)
) en daarna door naar de
xan schreef:En dat heb ik weer![]()
ruim ik vanmorgen mijn rijbroek op van gister (ja die gooi ik altijd op de
grond, om later nog eens op te ruimen)
Ik pak hem op en wil hem opvouwen, zie ik het zitvlak.
Helemaal door !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En niemand die mij hier gister even op aanspreekt, zo van: Goh José ik zie je ondergoed![]()
Echt de gaten zaten erin.
Broek gekocht op 12 mei dit jaar !!!!!
(eigen merk epplejeck)
Ik dus ff bellen, en ik dacht de bon niet meer te hebben, maar heb natuurlijk zo'n pas van hun,
en dan kunnen ze wel zien wanneer ik heb gekocht heb.
Zij hadden hier nog nooit van gehoord, maar ik kon ermee terug komen, met de bon natuurlijk.
En anders ergens door de week omdat het hoofdkantoor niet open was, ivm het nazoeken via mijn pas.
Ik nog ff zoeken in mijn portemonnee, en ja hoor de bon !!!!!
Ik dus terug. Dat hadden ze inderdaad nog nooit gezien.
Ik was mijn broeken echt niet iedere keer als ik ze aan heb gehad (wel na een heftige priveles)
dus daar kon het niet aan liggen.
Maar ik mocht gelijk een nieuwe broek uitzoeken, dat was echt heel netjes.
Jammer van mijn mooie grijze broek, maar heb nu maar weer een zwart HH gekocht.
Echt heel bizar vond ik dit.
Ik heb er echt niets geks mee gedaan.
Alleen jammer dat ik er gister wel mee gewinkeld heb !!!!![]()
Naar de kampeerwinkel (Ellis waarom heb je dat niet ff gezien) en daarna door naar de
garage om mijn auto op te halen.
Ik denk zomaar dat er toch wel wat mensen lol gehad hebben![]()
Afijn als jullie mij deze week in mijn nwe broek zien, weten jullie alvast het verhaal erachter