morgen naar de tandarts.... ik schijt 7 kleuren ben sinds februari 2007 al niet meer geweest omdat ik angst ervoor ontwikkelt had... pffff.... ik wild at ding er gewoon uit hebben nu, heb kramp in mn kaak omdat ik eet/drink/praat in een bepaalde houding om mn tong te ontzien en vind eht echt vervelend worden nu..
baal wel dat dit nu net moet gebeuren voor het weekendje in Belgie bij 2 van mn beste vriendinnetje... hopen dat ik niet teveel napijn heb als ie getrokken wordt.
sterkte! ik had toen er een bij mij getrokken moest worden niet zo veel na pijn, maar dat was volgens mij wel een melk kies, dus weet niet hoe dat met "gewone" kiezen is.
maar het al altijd beter dan als je m er in laat zitten
Hij zit er nog in Ik lag te trillen als een rietje en sloeg zijn hand steeds weg uit reflex Hij eheft me doorverwezen naar de narcosetandarts hij heeft wel het vervelende scherpe stukje glad emaakt dus geen pijn meer aan mn tong
Bne al bijna 4 jaar niet meer bij een tandarts geweest uit angst en mn gebit is er niet bepaald goed aan toe helaas... Naast die open kies heb ik nog 2 grote gaatjes en 12 kleintjes, tandsteen en onder de kies waar ooit een wortelkanaalbehandeling heeft plaatsgevonden zit een ontsteking waar ik geen last van heb omdat die kies natuurlijk dood is... Dus binnenkort op naar de narcosetandarts en dan mogen ze voor mijn part alles gelijk doen
_Lucy
Geplaatst: 02-11-10 12:24
appelflap!!!! me zus heeft het schermpje van mn mobiel gebroken. ze wou een boek pakken van mn plank boven mn bureau, en gooide toen alles om, en toen viel mn klok naar beneden, om mn mobiel die op mn bureau lag :@
Ik heb collega's die hadden 8 gaatjes en er moesten 4 kiezen getrokken worden en dat kon ook allemaal in 1 keer, hoop bij mij dus ook... Ga vandaag of morgen maar even bellen voor een afspraak
jah.. hopen dat er nog garantie ofzo op zit.. want ik heb m met een abbo, maar heb hem al wel meer dan een jaar.. ik moet nog 3/4 jaar, dus wil wel dat ie gemaakt word..
Ik heb vanmorgen toets gehad van bedrijfsbevoorrading. Ik weet niet hoe ik hem gedaan heb want ik had natuurlijk een paar lessen gemist omdat ik later ingestroomd ben...maar we zullen het deze week zien...
ik nog niet in mn "grote mensen kiezen" volgens mij.. maar wel 1x in een melk kies, en er moest er een keer een getrokken worden. maar heb er daarna nooit meer last van gehad alleen eerst is het even raar, dat je een kies mist, maar daar ben je zo aan gewend (en bij mij kwam een paar maand later ook een nieuwe door, maar mn moeder mist ook een van haar kiezen, en heeft nergens last van )
Nouja ik ben natuurlijk een geval apart hea, want ik had geen volwassen kiezen (jah totaal 4 wel ofzo) en nu heb ik dus kronen en daar kunnen geen gaatjes in komen Maar in me melkgebit heb ik volgens mij nooit gaatjes gehad