mijn oude klas vond ik niet zo super leuk, maar er zaten wel wat leuke meiden tussen..
maar vind het ook wel weer leuk om een nieuwe start te maken een soort van, en ik ken alle kinderen uit mijn jaarlaag toch wel, klein schooltje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xEmy schreef:heey ik ben ook weer terug![]()
super weekje gehad, tijd is gevlogen, kon zo nog een weekje blijven maar morgen alweer op JT, het blijft feest![]()
wel lekker moe nu en mijn oor is nog steeds niet 'geknapt' door drukverschil in het vliegtuig, super irritant!
beetje bijgelezen over de laatste JT nu, klinkt super leuk!
claire; amber klinkt steeds leuker, zou echt leuk zijn als ik op haar kon!
maar leiden ze je eerst rond met vertellen over pony's of delen ze je eerst in?
xSannee schreef:haha lekker dan Ilona
Weetje ik vind dat Iris mij heel goed op de hoogte gaat houden volgende week, al zit ik dan weer op school...
nee komt goed ik zal smsen!Flambeau_ schreef:aah na al die verhalen enzo wil ik volgend jaar echt graag op jtmaar wel weer eerst beetje serieus aan t rijden zijn. dat zal wel lukken, weet niet of ik op JT mag maar ik wil ook wel graag mn ruiterbewijs halen want dan kan ik nog wat meer buitenrijden want dat vind ik leeeeuk

xSannee schreef:
^^ verzorgpony van een vriendin,
ja ik heb geen rijdbroek aan , en ook geen chaps
En ik kijk moeilij. En mijn tenen steken uit.
Maar Quinto is lekker
Ik doe een poging tot wijken trouwens xD
xSannee schreef:Zo gedaan
En ik moet dinsdag pas, maar ik vind het wel echt kút
En Iris mag nog lekker op JT.
En Emy..
Stommerds.
Ik weet nog niet bij wie ik kom.
En dat vind ik echt heel eng.
Want er zijn helemaal niet zo veel leuke VWO leerlingen over.
(k gaa naar de 4e en hiervoor hadden we havo-vwo klassen, en nu gaan er alleen maar kútjes naar vwo. )
Op uitzondering van een paar dan, o.a. Emma ofcourse, en Esra.. maar verder vind ik niet erg veel mensen heel aardig ofzo.. Dus ben erg benieuwd.
Ik wil bij Emma óf Esra in de klas, of bij allebij.
Maar ik wil gewoon zo veel mogelijk vakken samen met hen.

xEmy schreef:xSannee schreef:haha lekker dan Ilona
Weetje ik vind dat Iris mij heel goed op de hoogte gaat houden volgende week, al zit ik dan weer op school...
terwijl iris niet eens hoeft te zeggen op wie ze zit ofzo, dat weten jullie toch al
maarja misschien wel hoe het gaat enzo is vast ook wel leuk om te horen hoe geweldig wij het hebben als je op school zit

xEmy schreef:oeps ik ben een beetje alleen hier.. hyper voor JT!
er is trouwens nog iets ergs gebeurd in Griekenland..
ten minste, ik vind het erg
mijn camera is namelijk in het water gevallen![]()
en nu doet die het niet meer
en hij was zooo chill en ik baal echt er enorm van!
had het tasje met camera erin op een luchtbed gelegd, zodat het luchtbed zou blijven liggen, want het waaide..
komt er zo'n windvlaag, ligt dat luchtbed én me tasje opeens in zee..
en ik was helemaal alleen, ik weet niet hoe ik het gedaan heb maar op de rotsen staand me tenen open halend het er snel weer uit gehaald..
maar hij was helemaal nat en hij deed het al niet meer.
gelukkig zijn nog wel de foto's die erop stonden bewaard gebleven.
maar ik ga dus vandaag een nieuwe proberen te kopen, had nog geld van me verjaardag dus dat komt mooi uit..
het liefst wil ik hem wel voor JT maar anders mag ik die van mijn moeder mee nemen.. maar die is toch minder fijn
nouja dat was mijn verhaal

Emmalakkie schreef:hahah, jammer dat je niet bij caro in de JT zat! maar had je nog bekenden in jou jt?
rare overstap:P tex naar torino x]
xClairex schreef:Emmalakkie schreef:Sanne, iris, claire, emma, madelyn, mensen uit week 27 jt1, mensen uit week 33 jt 2. Caro wil ook wel toch?
Tsja nu gaat het al niet goed meer
Dat word teveeel!
En madelyn wil heull graag bij Marlon en Geke zei ze
word nog wat, als je met bokt mensen wil gaaan![]()