Pebbs schreef:oppassen op stal ? wat doe je dan ?![]()
Ohww gewoon een weekiee alleen op stal

Lekkerr met de hondjes en paardjes

Dan kom ik helemaal tot rust.
Opa en oma gaan op vakantie en lies ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:oppassen op stal ? wat doe je dan ?![]()

Pebbs schreef:aaah sexiiii
dus feestje bij jane dan ?
! 
haha Broccoli schreef:Ik heb niemand nodig die gelijk zo tekeer gaat als ik iets zeg dat heel normaal is.
Nadine hééft havo, Nadine heeft ook een baan, Nadine volgt daarnaast nog eens traumatherapie, Nadine heeft een vader met zware hartproblemen.
Ik héb een leven, anders zou ik dit niet kunnen typen hè?
Je doet achterlijk zei ik trouwens. Dat is iets anders dan het zijn. LEZEN.
Maar je doet maar. Je hoeft je niet op mij af te reageren. Punt. Want dat pik ik namelijk ook niet.
Pebbs schreef:oeeeh cooliee
zijn wij ook uitgenodigdhaha
Kirsten_S schreef:Ohh dat is helemaal poedersuiker. Dan heb je straks echt een raket onder je kont !
Is het niet verstandiger om de dierenarts der bij te halen, zodat je zeker weet wat ze heeft? Ik hoop dat het goed komt. Gewoon veel liefde en zorg en ze komt er zo weer bovenop![]()

Jane_ schreef:Je kan me dan ook normaal zeggen wat er is. En niet meteen kwaad zijn. Wat nou pff leven? Omdat ik anorexia heb? Nou en???? Wat weet je daar gvd van?Broccoli schreef:Ik heb niemand nodig die gelijk zo tekeer gaat als ik iets zeg dat heel normaal is.
Nadine hééft havo, Nadine heeft ook een baan, Nadine volgt daarnaast nog eens traumatherapie, Nadine heeft een vader met zware hartproblemen.
Ik héb een leven, anders zou ik dit niet kunnen typen hè?
Je doet achterlijk zei ik trouwens. Dat is iets anders dan het zijn. LEZEN.
Maar je doet maar. Je hoeft je niet op mij af te reageren. Punt. Want dat pik ik namelijk ook niet.
Hahahh jaaa nouja dat ben ik nou eenmaal en tjaa je kent me niet eens, anders zou je weten dat je NIET DE ENIGE BENT MET PROBLEMEN!!!!!! TIS NIET ALTIJD ALLEEN NADINE IS ZO ZIELIG!!
pff leven...
Achterlijk kan ik ook doen ja. Ik reageer me wel op jou af doe je toch altijd op mij, schijt aan..
WORD EEN KEER VOLWASSEN
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Ohh dat is helemaal poedersuiker. Dan heb je straks echt een raket onder je kont !
Is het niet verstandiger om de dierenarts der bij te halen, zodat je zeker weet wat ze heeft? Ik hoop dat het goed komt. Gewoon veel liefde en zorg en ze komt er zo weer bovenop![]()
Dat is het fijne met friese paarden
Die zijn niet echt bommetje, nou Phil kan aardig gek doenn maar die gaan niet vliegen en raar lopen doen
Ohhww liefde heb ik in overvloed voor die knolll
zooo'n lekker dier is het ! 
maar daar waren ze meer lomp 
Broccoli schreef:En oh ja. Ik ben niet zielig en zo voel ik me ook niet.
Jane_ schreef:Broccoli schreef:En oh ja. Ik ben niet zielig en zo voel ik me ook niet.
Ik kan genoeg berichtjes hier op zoeken waarin je je zo zielig vind en je steeds aandacht zoekt.
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Ohh dat is helemaal poedersuiker. Dan heb je straks echt een raket onder je kont !
Dat is het fijne met friese paarden
Die zijn niet echt bommetje, nou Phil kan aardig gek doenn maar die gaan niet vliegen en raar lopen doen
Ohhww liefde heb ik in overvloed voor die knolll
! Daar heb je echt geluk in . Anders had je wel een probleem als die daarvoor niet had gelopen
Broccoli schreef:Je kan me dan ook normaal zeggen wat er is. En niet meteen kwaad zijn. Wat nou pff leven? Omdat ik anorexia heb? Nou en???? Wat weet je daar gvd van?
Ik ben verdomme van 33 kg terug naar gezond gewicht gegaan, ik heb een hartaanval gehad en ik LEEF nog ja. Houd je t*ringopmerkingen voor je ja? Ik g*dverdomme pleurushard moeten vechten om nog te mogen leven! Dat kun jij niet zeggen!
Jane_ schreef:Broccoli schreef:Je kan me dan ook normaal zeggen wat er is. En niet meteen kwaad zijn. Wat nou pff leven? Omdat ik anorexia heb? Nou en???? Wat weet je daar gvd van?
Ik ben verdomme van 33 kg terug naar gezond gewicht gegaan, ik heb een hartaanval gehad en ik LEEF nog ja. Houd je t*ringopmerkingen voor je ja? Ik g*dverdomme pleurushard moeten vechten om nog te mogen leven! Dat kun jij niet zeggen!
Ik weet er niks van maarrr jij bent niet de freaking enige met ergee dingen in je leven!! Dat kan ik niet zeggen hahah, je weet duidelijk niks van mij. Ik vecht iedere dag voor heel veel dingen!! Dus daar kan jij ook niks over zeggen meisje.
Broccoli schreef:Ik kan genoeg berichtjes hier op zoeken waarin je je zo zielig vind en je steeds aandacht zoekt.
Broccoli schreef:Ook voor je leven?
En daarbij: Nee ik weet niets van je. Klopt.

Jane_ schreef:Broccoli schreef:Ook voor je leven?
En daarbij: Nee ik weet niets van je. Klopt.
Nee maar ik doe niks dat me leven kan vrezen.
Broccoli schreef:Denk je dat ik daar bewust voor gekozen heb?
Maar laat maar.
Ik ga er niet meer verder op in. Half bokt leest mee.
Jane_ schreef:Dat doe ik helemaal niet!Broccoli schreef:Denk je dat ik daar bewust voor gekozen heb?
Maar laat maar.
Ik ga er niet meer verder op in. Half bokt leest mee.
Nee dat denk ik niet. Maar je doet alsof er niks ergers is.
Okee doe maar niet dan.
Pebbs schreef:victor wordt helemaal leip als je dat gaat doen
~