Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, die is toepasselijk)
.

Yinari schreef:(moet je lezen, die is toepasselijk)
En sorry, maar wat er normaliter hier besproken wordt zijn toch wel zaken van een heel ander kaliber.

.
) 

smuidra schreef:Wat een beeldige hondjes. Zo lieffffffffff.
Gaat nog moeilijk worden om ze weg te doen.
LIQUITA schreef:Wij hadden spontaan een hele gezellige avond. We werden uitgenodigd om bij Jo te komen gourmetten. Daarna nog het spel BUZZ gespeeld op de PlayStation.
Erg leuk hoor, al ben ik er niet zo goed in. Ik ben meer bezig met het kijken naar alle bewegende figuren, dan naar de vragen. Maar het laatste spelletje mocht ik ook een keer winnen
. Dat kwam vast door de naam, ik had mezelf LIQUITA genoemd
.
LIQUITA schreef:Yeh....ik kan heel goed zingen

(ja dat wisten ze wel, maar dat was niet voor de portemonnee van oma). En dit was reuze gezellig. xan schreef:Wij zijn vandaag naar Madagascar 2 geweest.
Een erg leuke film, en daarna nog gezellig uit eten in de Boffert (in purmerend ergens).
Gezellig met mijn moeder en broer, schoonzus en zoon, en ons gezinnetje dus.
Dit ipv sinterklaas vieren bij oma, de kinderen wisten niets meer te vragen(ja dat wisten ze wel, maar dat was niet voor de portemonnee van oma). En dit was reuze gezellig.

xan schreef:En jullie Ate ???
LIQUITA schreef:En nu op naar de KERST
ene wat had je nog van bericht gister laat ???

ATE schreef:LIQUITA schreef:En nu op naar de KERST
wij hebben er zin inene wat had je nog van bericht gister laat ???
zou je trouwens de foto s nog eens willen sturen als bijlage dan kan ik ze opslaan