De laatste keer dat ik ben wezen stappen was eh.. in APRIL
Geloof ik 
Damn, ik leef onder een steen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Geloof ik 

En later nog met haar op de foto gegaan 

Citaat:Gisteravond ben ik naar Tineke Schouten geweest in Groningen, Martiniplaza. Ik keek er al maanden naar uit... ik bewonder Tineke Schouten al heel erg lang, maar had haar nog nooit in het echt gezien... De voorstelling was echt heel erg goed... heb hard gelachen, maar ook nog wel gehuild... Tineke zong nl. een liedje over haar weggelopen hond (waar gebeurd)... en dat liedje heette "De hondenhemel".... Kyra is nog niet zo heel lang geleden overleden (7 maanden ongeveer)... en ik heb het er nog heel erg moeilijk mee... en toen Tineke het liedje zong stroomden de tranen over mijn wangen...
Maar goed... de show was echt waanzinnig goed... en na de show ben ik bij de artiestenuitgang gaan wachten... na een minuutje of 20 kwam er iemand buiten die ook aan de show meedeed (als bodyguard van "Camilla") en ik vroeg hem hoe laat Tineke ongeveer buiten kwam... hij vroeg "Hoezo?" dus ik zei dat ik heel graag met haar op de foto zou wllen, maar dat mijn laatste trein om 0:23 zou gaan (het was inmiddels 23:40 geworden)... dus meneer nam me gelijk mee naar binnen, naar het artiestencafé... en daar zat Tineke! ik kreeg direct een kopje thee van haar, om op te warmen... en toen nog even ontspannen zitten praten en nog met haar op de foto gegaan...
Tineke is echt zo'n onwijs lief mens... ik geloof echt dat ik nog meer fan van haar ben geworden dan ik al was...

Tineke is ECHT een leuk en lief mens... zo zie je ze maar zelden 
Mijn nieuwe lens is binnen...
0Whisper0 schreef:Leuk Vera !
Volgens mij is Tineke ook echt een leuk mens!
Jullie staan er iig hartstikke leuk op !

En aangezien ik morgen ook wel graag naar mijn poownie wil.. weet ik niet of het wel zo slim is om vanavond te gaan stappen. Naja.. ik weet het wel, het is gewoon dom als ik ga.. MAAR IK WIL ZO GRAAG