Mireille1970 schreef:winnitou schreef:Heb een redelijke nacht gehad, had wel extra pijnstillers ingenomen.
Heb net voor Floris wat administratie voor de zaak gedaan, heb ik weer het idee dat ik wat nuttigs doe in mijn leven.
Rust houden en herstellen is anders misschien wel het meest nuttige in je leven op dit moment
Fijn dat je redelijk hebt geslapen...
Heb je wel ook morfine mee?
Maar als iedereen voor je holt en vliegt is het toch wel prettig om wat terug te kunnen doen, geeft mij in iedergeval een goedgevoel. En Floris is er me geholpen, hij geeft nl geen prioriteit aan administratieve zaken zodat bepaalde dingen iedere keer weer terug komen en een hoop onnodige tijd in beslag nemen. En ik hoef het niet meer aan te horen want nu is het afgehandeld.
Tuurlijk is het nu de tijd van revalideren en dat vind ik nog en harde dobber. Gaat met de dag vooruit, net zijn de laatste nietjes er uit gehaald, trekt nu in idergeval niet meer zo aan de wond.
Heb geen morfine mee gekregen maar heb Tramadol druppels. Werkt ook behoorlijk goed! Na dagen aan de morfine pomp te hebben gelegen wil ik nu weer een beetje helder denken. De druppels kan ik dosseren naar gelang de pijn.

.
). Gaat het al een beetje opschieten zeker? Ik moet snel weer eens langs komen, EN!!! we moeten even snel wat afspreken voor dat ombouwtje.
. 
. Erik gaat hem zo aansluiten. Dus als jullie me missen, dan is er iets fout gegaan
.