Mooi gedichtje hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mijn god ik wist wel dat ik geen aanleg heb voor de dressuur hoor jemig

zal ik doen mad ? 
doppie45 schreef:
Het iswel een glimmertje hoor Aniet![]()
![]()
![]()
Je zou bijna denken dat je van poetsen houdt.......
madelon31 schreef:zo ff bijgelezen...heb larissa nog even gebeld vanmorgen en idd op wat spierpijn na gaat het gelukkig goed.
Ze moet zeker 2 weken rustig aan doen want de spier van haar nek die loopt tot aan haar onderrug?? heeft een opsodemieter gehad en die moet weer herstellen of zoiets.
Helaas zit ze nu met een angst gevoel en is ze toch wel huiverig om weer op een paard te stappen.
Op advies van haar moeder wil ze het straks weer met heli gaan proberen want die kent ze nu ook al 2 jaar en zo hoopt ze weer wat vertrouwen te krijgen.
Maar dat moet goed komen weet ik zeker....
Niemand kreeg hem te pakken
Ben ik maar de bak uitgegaan en ik kon Diddle zo pakken hoor
haha, was leuk om te zien
Kleine stouterd.. hij was vast opgestookt door 1 van zijn 'vrienden'
mad ik lees je onderschrift
!
!
Binar schreef:Geluukig gaat t goed met Laris, ze heeft wel echt een engeltje op haar schouder gehad!! Ik kan me erg goed voorstellen dat ze erg angstig is. Met Heli gaat dat vast goedkomen, dat is ook zo'n braverd en Bizzie mag ze evt ook proberen hoor!! Biz heeft al meerdere mensen van hun angst afgeholpen.
(behalve als je naar buiten wilt
)
maar ik weet niet waar ze het over hadden.. mischien over ontsnappingstechnieken

Wil de foto's wel zien, leuk!!
Marieke_ schreef:Heli reageerde wel

Ik zal de foto's wel eventjes uploaden.. zijn niet echt bijzondere foto's ofzo hoor
Marieke_ schreef:@ Madje, dat deed ie vandaag inderdaad ook, dat overkruisd springen. Verder liep die wel helemaal super
k ga m echt heel erg missen. Heb zo veel geleerd in de afgelopen tijd
Ireentjuh schreef:Binar schreef:Geluukig gaat t goed met Laris, ze heeft wel echt een engeltje op haar schouder gehad!! Ik kan me erg goed voorstellen dat ze erg angstig is. Met Heli gaat dat vast goedkomen, dat is ook zo'n braverd en Bizzie mag ze evt ook proberen hoor!! Biz heeft al meerdere mensen van hun angst afgeholpen.
En anders is er ook altijd nog ervaringsdeskundige Evita(behalve als je naar buiten wilt
)
Ik denk dat ik iets moet opbiechten Nous..
Evita heeft vorige week toen ze op de hoefsmid stond te wachten heel lang met Diddle staan "fluisteren"![]()
ze hadden het wel heel gezellig hoor, heb nog foto's gemaaktmaar ik weet niet waar ze het over hadden.. mischien over ontsnappingstechnieken
![]()
Spetter mocht niet met Evita fluisteren van Sybje

)