stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:51

Flurk schreef:
Een man en een vrouw zijn op dezelfde dag jarig.

Hun leeftijden zijn samen 91.

Hij is nu twee keer zo oud als zij was toen hij zo oud was als zij nu is.

Hoe oud zijn ze nu ?

Man: 60 jaar en 8 maanden
Vrouw 30 jaar en 4 maanden

???

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:55

Zipporah, hij heeft zowel nieuwe als 2e hands zadels in zijn vrachtwagen liggen. Voorrijkosten waren voor ons 60 euro en de overige kosten moet je even bekijken op zijn site. Hij komt echter niet voor slechts 1 zadel naar hier toe, dus dan zou je weer moeten proberen wat zadels bij elkaar te regelen. Het is overigens een heeele fijne man :) Als hij geweest is ben ik er weer van overtuigd dat het allemaal weer goed zit.

Flurk, 8 januari is al wel snel zeg!! Waar ga je starten?? Ik doe 7 januari mee met die clinic die op stal gegeven wordt. Ben alleen alweer vergeten te kijken wie dat nu ook alweer was xD Ik ben iig van plan om in maart ofzo weer te gaan starten :) Heb ik ook nog even de tijd om een trailertje te regelen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:56

Priszz schreef:
Nee steef staat niet op ijzers :P Maar hij is niet verkeersmak :(
Dus dat risco wil ik liever niet nemen =) haha

Kiki is ook niet verkeersmak := Maar die gaat er gelukkig niet als een dolle stier vandoor als ze iets eng vindt. Kiki gaat gewoon op 2 beentjes staan en dan stap ik dus vaak even af :P Hoop dat het nog wat bij gaat trekken, want ze zal toch echt voor de wagen moeten :Y)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:14

Heb al 2 reacties gekregen van mogelijke kandidaten om mijn monster te temmen ~~}> Ze wonen allebei alleen een beetje ver weg naar mijn idee := De een in Rotterdam-Ommoord en de ander in Spijkenisse. Is geloof ik een reis om de wereld om dan op stal te komen. Helemaal met die files! Moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar vraag me toch af hoe ze dat van plan waren. Vind die 15 minuten naar stal al geen pretje :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:00

AndreaB schreef:
Zipporah, hij heeft zowel nieuwe als 2e hands zadels in zijn vrachtwagen liggen. Voorrijkosten waren voor ons 60 euro en de overige kosten moet je even bekijken op zijn site. Hij komt echter niet voor slechts 1 zadel naar hier toe, dus dan zou je weer moeten proberen wat zadels bij elkaar te regelen. Het is overigens een heeele fijne man :) Als hij geweest is ben ik er weer van overtuigd dat het

Flurk, 8 januari is al wel snel zeg!! Waar ga je starten?? Ik doe 7 januari mee met die clinic die op stal gegeven wordt. Ben alleen alweer vergeten te kijken wie dat nu ook alweer was xD Ik ben iig van plan om in maart ofzo weer te gaan starten :) Heb ik ook nog even de tijd om een trailertje te regelen.

Vlaardingen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:01

AndreaB schreef:
Heb al 2 reacties gekregen van mogelijke kandidaten om mijn monster te temmen ~~}> Ze wonen allebei alleen een beetje ver weg naar mijn idee := De een in Rotterdam-Ommoord en de ander in Spijkenisse. Is geloof ik een reis om de wereld om dan op stal te komen. Helemaal met die files! Moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar vraag me toch af hoe ze dat van plan waren. Vind die 15 minuten naar stal al geen pretje :P

Ben benieuwd

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:01

Toch niet bij de Flardingha Ruiters he?? :+

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:06

AndreaB schreef:
Toch niet bij de Flardingha Ruiters he?? :+

Zijn er nog meer adressen dan?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:06

Geen idee, misschien kwam je met iets vernieuwends :P Waarom heb je ervoor gekozen om daar te starten dan?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:08

AndreaB schreef:
Geen idee, misschien kwam je met iets vernieuwends :P Waarom heb je ervoor gekozen om daar te starten dan?

Ik ga voor 2 binnenbakken en er was verder niet veel keus op die dag maar het is nog niet bevestigd dus gaat misschien niet door

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:11

Ik wil inderdaad ook gaan starten waar 2 binnenbakken aanwezig zijn. Was even vergeten dat de Flar er 2 heeft xD *shameless* Vind de bak daar alleen niet heel fijn om in los te rijden, dus zou daar niet zo snel voor kiezen :) Moet je perse op die dag starten dan?

Edit: Niet banketstaaf bedoeld he ;) Staat er misschien wat bot :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:15

AndreaB schreef:
Ik wil inderdaad ook gaan starten waar 2 binnenbakken aanwezig zijn. Was even vergeten dat de Flar er 2 heeft xD *shameless* Vind de bak daar alleen niet heel fijn om in los te rijden, dus zou daar niet zo snel voor kiezen :) Moet je perse op die dag starten dan?

Edit: Niet banketstaaf bedoeld he ;) Staat er misschien wat bot :=

Ik vat het niet verkeerd op en ik denk dat ik met ww wel uit de voeten kan daar het is ook lekker dichtbij met grote parkeerplaats .
Middenhof is ook wel aardig en chardon ook

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:16

Mijn agenda staat best vol dus ik heb niet erg veel keus

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:39

Oh! Jij kent Chardon dus :D Hoe is de parking daar? Ik had ook Prinsenstad nog op mn lijstje staan :) Daar hebben ze ook een fijne accomodatie om te starten. En manege Noordland wil ik ook graag starten om te beginnen :) Je mag daar 15 min voor je proef in de bak losrijden waarin je start, dus dan kan je paard daar ook een beetje wennen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:45

AndreaB schreef:
Oh! Jij kent Chardon dus :D Hoe is de parking daar? Ik had ook Prinsenstad nog op mn lijstje staan :) Daar hebben ze ook een fijne accomodatie om te starten. En manege Noordland wil ik ook graag starten om te beginnen :) Je mag daar 15 min voor je proef in de bak losrijden waarin je start, dus dan kan je paard daar ook een beetje wennen.

Prinsenstadok fi jn maar in verleden deden se de b vaak savonds

Chardon is super lokatie heb er jaren op stal gestaan en parkeren doen ze vaak in buitenbak

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:47

Sorry telefoon doet raar vandaar taalfouten noordland is gezellig maar parkeren vind ik ramp en er is maar 1 binnenbaan

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:48

Lisse is ook lekker rijden 2x binnenbak

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:48

Oude tongen en ouddorp zijn ook super

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 18:50

Word gek van deze telefoon ga er weer vandoor doei

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:33

Noordland wilde ik graag uitproberen voor die losrijtijd in de ring :) Verders inderdaad niet zo fantastisch, maar toen ik met mijn vriendin mee was leek het me wel een leuke om een paar keer heen te gaan. Aan trailers was het best rustig en achteraf nog even naar het strand O:)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:33

Zoo Wally is geschoren.. Wat een takkeklus is dat zeg :=

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:34

hihi fotoooooo'ssss :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:34

Ik zit ook te twijfelen om Kiki te kortwieken, maar ergens wil ik het helemaal niet := Ga eerst maar even mn fleecedekentje uittesten of het wil helpen :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:37

Ik heb geen foto's.. Ik mocht haar benen en hoofd niet doen, ondanks ze wat lekkers had gekregen :+ Dus ze ziet er niet uit, maar ach :')

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:37

Had je niet genoeg gegeven dan?? :=