Flurk schreef:Een man en een vrouw zijn op dezelfde dag jarig.
Hun leeftijden zijn samen 91.
Hij is nu twee keer zo oud als zij was toen hij zo oud was als zij nu is.
Hoe oud zijn ze nu ?
Man: 60 jaar en 8 maanden
Vrouw 30 jaar en 4 maanden
???
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Priszz schreef:Nee steef staat niet op ijzersMaar hij is niet verkeersmak
![]()
Dus dat risco wil ik liever niet nemen =) haha
AndreaB schreef:Zipporah, hij heeft zowel nieuwe als 2e hands zadels in zijn vrachtwagen liggen. Voorrijkosten waren voor ons 60 euro en de overige kosten moet je even bekijken op zijn site. Hij komt echter niet voor slechts 1 zadel naar hier toe, dus dan zou je weer moeten proberen wat zadels bij elkaar te regelen. Het is overigens een heeele fijne manAls hij geweest is ben ik er weer van overtuigd dat het
Flurk, 8 januari is al wel snel zeg!! Waar ga je starten?? Ik doe 7 januari mee met die clinic die op stal gegeven wordt. Ben alleen alweer vergeten te kijken wie dat nu ook alweer was xD Ik ben iig van plan om in maart ofzo weer te gaan startenHeb ik ook nog even de tijd om een trailertje te regelen.
AndreaB schreef:Heb al 2 reacties gekregen van mogelijke kandidaten om mijn monster te temmenZe wonen allebei alleen een beetje ver weg naar mijn idee
De een in Rotterdam-Ommoord en de ander in Spijkenisse. Is geloof ik een reis om de wereld om dan op stal te komen. Helemaal met die files! Moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar vraag me toch af hoe ze dat van plan waren. Vind die 15 minuten naar stal al geen pretje
AndreaB schreef:Ik wil inderdaad ook gaan starten waar 2 binnenbakken aanwezig zijn. Was even vergeten dat de Flar er 2 heeft xD *shameless* Vind de bak daar alleen niet heel fijn om in los te rijden, dus zou daar niet zo snel voor kiezenMoet je perse op die dag starten dan?
Edit: Niet banketstaaf bedoeld heStaat er misschien wat bot
AndreaB schreef:Oh! Jij kent Chardon dusHoe is de parking daar? Ik had ook Prinsenstad nog op mn lijstje staan
Daar hebben ze ook een fijne accomodatie om te starten. En manege Noordland wil ik ook graag starten om te beginnen
Je mag daar 15 min voor je proef in de bak losrijden waarin je start, dus dan kan je paard daar ook een beetje wennen.