Ja maar mel we gaan de wei in om foto';s te maken van de manege paarden he. Omdat niet zomaar iedereen de wei in mag. Maar ik moet het natuurlijk eerst vragen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ah poedersuiker zeg dat hij zo hard is gevallen
Ja maar mel we gaan de wei in om foto';s te maken van de manege paarden he. Omdat niet zomaar iedereen de wei in mag. Maar ik moet het natuurlijk eerst vragen.

ik ging op sterre uitstappen en Karen op Valentino
Astor schreef:Nou Mel ik bedoel omdat jij zei ja ik ga Nicky helemaal plat fotograveren
Maar het is eerder de bedoeling dat we van alle paarden foto's gaan maken natuurlijk
Of dat doen ik er Iris dan maar en ga jij Nicky fotograferen whahahaa (a)
Ja we moeten het idd eerst even aan Jolien vragen of zei het goed vind en leuk vidn dat wij foto's voor de site gaan maken. & natuurlijk aan sabina/frans ofzo of we even de wei in mogen.
Vorig jaar gingen Manon & Ik de wei in.

hihi
Astor schreef:Echt waar =(?
Hij mist je misschien?
Hij was tegen mij ook niet al te vrolijk maar hij heeft niet geprobeert me te bijten.
Omdat ik het dom van hem vind dat hij niet gewoon is echt lief doet
Daar ga ik me een beetje aan irritere
Iriis_ schreef:Ik ben er trouwens helemaal aan gewend dat valentino zo groot is.. Ik vond Sterre net een pony![]()
ik ging op sterre uitstappen en Karen op Valentino
![]()
Sterre was kleinn!! Moet je nagaan hoe snel je aan zoon paard went![]()
![]()
Iriis_ schreef:Astor schreef:Echt waar =(?
Hij mist je misschien?
Hij was tegen mij ook niet al te vrolijk maar hij heeft niet geprobeert me te bijten.
Mwhahah maar ik pest hem ook altijdOmdat ik het dom van hem vind dat hij niet gewoon is echt lief doet
Daar ga ik me een beetje aan irritere

Astor schreef:Whahaha
Iris de lexpester (a)
Grapje meid.
Maar omdat jolien niet veel foto's meermaakt van de manege paarden in de wei enzo zou ze het misshcien wel leuk vinden als wij wat leuke fototjes maken voor op de site
Ze heeft niet zo veel tijd meer, maar ik ga der waarsch. helpen met de site

Melanieetjuh schreef:Dat zou leuk zijn.
Een soort Forum zou ik doen als ik jullie was..?
En daar maak je dan een kletshoekje in ?
En een gastenboek, maar dat hoort een beetje dan bij het forum..