manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 17:17

Ik heb nog geen pb gehad nel?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:28

Jammer dat je niet kan Cis de 27e, kan je niet ff vrij nemen? :P
Gewoon rustig aan doen Nel; ben je ook nog aan t werk?

Sneeuw ziet er leuk uit, maar praktisch is anders he :+
Moest vanmorgen van mn werk naar huis lopen; op de fiets was t niet te doen :n Dan ben ik echt heel blij dat ik zo dichtbij woon!!
Naar paardjes hebben we vandaag ook maar niet gewaagd; die worden gelukkig door stal wel buiten gezet enzo, dus die vermaken zich wel een keer.

Maar er zijn zijn wel types blij met sneeuw, zoals mn katten:

Bloem gaat er altijd raar van kijken :')
Afbeelding

Afbeelding

Komt dat allemaal van boven?!
Afbeelding

Afbeelding

En als ik dan met sneeuwballen ga gooien, gaat Siep los :+
Afbeelding

Afbeelding

En nu zitten ze zichzelf weer op te warmen bij de verwarming!
Hoop wel dat t morgen weer beter is, ga nl naar musical in Scheveningen :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:31

Leuke foto's Thirz! Vooral die sneeuwbalfoto's van siep!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 16:57

Haha, die blik van Bloem! :D Tinker is ook dól op sneeuw en wordt ook gek (net als Siep) als je met sneeuw gooit of schopt :P Rondje wandelen van normaal 10 minuten duurt nou wel 20 min :)) Ach ik vind t wel leuk. Lekker de hond plagen en door de sneeuw wandelen :)
Zijn trouwens écht mooie foto's Thirz +:)+ Gaaf!
Heb er gelukkig ook nog niet enorme last van gehad. Donderdag en vrijdag geen problemen gehad met de trein of met de bussen gelukkig. Hopenlijk morgen ook niet :P Ik ga toch echt niet naar mn werk lopen :Y) haha. Gelukkig kon t bij jou wel Thirz! Ben ook echt geen held op mn fiets in de sneeuw.

Haha. Sorry Kim, maar moest echt ff grinneken om je kerstboom verhaal met 2 poezen en een peuterpuber :+ Zag t helemaal voor me! Wel gave cadeaus voor je verjaardag gehad zeg! Zeker die 27,5 miljoen is erg tof! haha Enne niet vergeten je de foto's van je vliegtripje te showen hè ;)

Veel plezier in Scheveningen Thirz! Hopen dat je er gemakkelijk kunt komen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:25

Leuke foto's!
Ja werk gewoon wel, maar mn bazin weet ervan en ik mag ook naar huis.
Maar tis geen zwaar werk.

Bar, gek, want heb naar jullie allemaal een pb gestuurd, maar zal hem voor de zekerheid nog een keer sturen. sorry.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:27

Hoihoi!
Tsja, valt er hier sneeuw, maar niet in Oostenrijk!! Hoe gek is dat? Ik ben dus onverwachts thuis, want we hebben de skivakantie maar even opgeschoven tot in februari. Hopelijk ligt er dan meer!
Foto's zijn echt leuk Thirz, blijf die van Bloem ook erg mooi vinden hoor, ook al kijkt ze een beetje in trance haha! En Siep is wild :)
Toffe cadeau's Kims! Maareh vliegtripje? Heb ik gewoon ergens over heen gelezen? Heb ook altijd na m'n infuus (was afgelopen donderdag weer tijd voor mijn 8 wekelijkse shot, ben net een junk) last van geheugenverlies, dus kan ook aan mij liggen haha! Leuk dat je de 27e mee gaat rijden, lang geleden!
Jammer dat jij er niet bij kunt zijn Cis! Wanneer kun je wel van de vakantie?
Anne, ik hoop dat je morgen niet al te veel last hebt van het winterweer met de trein enz, op het nieuws waren ze nog niet erg positief net! Thirz, ik duim dat je morgen gewoon naar Scheveningen kunt zonder ongelukken ook weer gewoon terug! Veel plezier alvast, sing-a-long-ze!
Ik ga nu van de vakantie toch ook maar een aantal dagen werken, maar heb ook een paar dagen vrij, dus toch nog een beetje vakantiegevoel! Morgen na het werk dan weer eens kijken hoe het met de paarden is, toch wel een erg fijn gevoel dat als je vandaag niet per se hoeft met dit weer dat alles goed geregeld is. Super stal!
Trusten allemaal, ga zo lekker slapen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 18:46

Wel fijn dat je bazin je zo vrij laat Nel :j Kan je naar huis als je dat nodig hebt.

Geen sneeuw in Oostenrijk? :? Behoorlijk raar! Nouja hopen dat er in februari wel een lekker pak sneeuw ligt. Nu met de kerst lekker thuis dus? Gelukkig kan je met vrije dagen hier in de sneeuw ook een vakantiegevoel creeren (:) En je hebt in februari nog iets om naar uit te kijken hè :D Heb je na je shot dan nog lang last van bijwerkingen? Gaan die nog verminderen uiteindelijk? Toch lastig allemaal.. Gelukkig is het voor het goede doel en helpt het wel.
Dat je met dit weer niet perse naar je paard hoeft lijkt me zeker fijn! Is toch iets minder handig, nu met die sneeuw 'even' naar stal om te kijken hoe het is. Vind het maar glibberen overal..

Ik heb het gedoe maar niet opgezocht. Had wel gewoon mn wekker om kwart voor 5 gezet vanmorgen. Netjes wakker geworden, buiten gekeken en op t internet gespiekt. Er reden geen treinen en nog steeds negatief reisadvies, dus besloten thuis te blijven. Áls ik al in Alphen aan zou komen, zou dat sowieso te laat zijn en met de grote vraag of ik vanavond nog wel naar huis kon. Dus heb de collega ergo gesmst dat ik vandaag niet kwam. Vond ze een wijze beslissing :+ Toen ik me af melde op het KDC zelf bleek dat de taxi's van de kinderen ook niet reden. Er kwam toen net één kind binnen en die zou waarschijnlijk de enige zijn.. Tsja, helemaal blij dat ik daarvoor niet daarheen geploeterd ben! Dus onverwachts ineens een dagje vrij :) Nu hopen dat Thirz ook zonder te veel gedoe in Scheveningen aan is gekomen. Volgens pap begint het nu weer te sneeuwen/ ijzelen. Maar een geluk dat het nu vakantie is voor de meeste studenten.. Anders zouden er nóg meer mensen last van hebben! Of moest jij wel nog reizen Kim? En hoe zat het bij jou Cis? Hoop t niet! Keek vanmiddag op de NS site en hier in zeeland reed echt niets! Ja 1 extra stoptrein naar Breda per 2 uur ofzo.. Alle andere treinen reden vandaag niet! Waar een beetje sneeuw al niet voor kan zorgen :=

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:42

Nou Bianz, hopen dat er in februari genoeg sneeuw ligt om lekker te genieten van t skien daar :D (En hopen dat t hier dan niet ligt, t ziet er leuk uit, maar praktisch is anders....) En nu tussendoor je werkdagen lekker genieten van je vrije dagen!! Zou leuk zijn als t weer nou eens meezit, kunnen we nog eens een x op buitenrit! Had je vandaag weer veel afbellers?
Anne; maar goed dat je niet bent gegaan, anders stond je er voor niets na een lange reis :+ Wel genoten van je vrije dag? Treinen reden vandaag geloof ik ook nog aangepast, gedoe allemaal zeg!

Heen naar scheveningen was geen probleem. Al was er daar echt veel sneeuw gevallen :oo
Terug zaten we in een sneeuwstorm, dus eerste anderhalf uur alleen maar 20 kunnen rijden. In totaal er 4 uur over gedaan om terug te komen, niet normaal! Maar t was de moeite waard; voorstelling was echt heel leuk :j
Vandaag naar Ikea geweest voor mn werk (we gaan 12 januari met de groep verhuizen) Altijd leuk om weer nieuwe inrichting uit te kiezen en vooral met geld van iemand anders haha :+ Gelukkig was het vandaag goed te doen om de snelweg. Alleen net op de fiets naar huis was het aan het ijzelen, ging weer bijna onderuit, kon nog net bijstellen. Dus zal morgen ook wel glad zijn!
Dus komende weken druk met inpakken op mn werk, vind dat echt stom werk :r Maar straks hebben we dan wel een mooi huis moeten we maar denken!

Zo, en nu plof ik op de bank :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 22:22

Gelukkig ben je veilig thuis gekomen Thirz!

Kreeg net nog wat foto's van een stalgenootje...
Lekker knuffelen met Dolce Vita... maar indi wilde ook aandacht...
Afbeelding

En dan krijg je dus dit!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooie foto met die damp uit dr neus!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 18:34

Pfft, pittige terugreis Thirz! Gelukkig wel heel thuis gekomen! Zoals ik al zei: snel de rit vergeten en de mooie musical onthouden :D Ben je nu weer helemaal up-to-date met de Disney songs? Nog niet genoemde Disney klassiekers toe moeten voegen aan het verjaardagsrijtje? :P De sneeuw blijft ook echt lang liggen.. Nog steeds op bepaalde stukken spek glad!! (Al was t vanmiddag aan t dooien volgens mij!)

Ah lieve foto’s Bar! Dolce is al groot! (of is ze helemaal niet gegroeid maar kijk ik gewoon raar?) Ze heeft wel echt een vrolijke uitstraling :D

Net met Marieke geshopt in Vlissingen (jaja, zelfs daar kun je shoppen :P) En ze is gewoon geslaagd :)) Ze moet er zelf nog ff aan wennen (der voeten misschien ook wel..), maar ik vind het leuk! *D Was weer gezellie! Wat een shirtjes hangen er in de winkel zeg.. Onze uitdaging voor vanaaf: hoeveel meiden hebben er werkelijk van die afgrijselijke shirtjes gekocht? (bij de kassa zagen we er iig al 1 weggaan over de toonbank :+ )

Ow Cis, kreeg vandaag weer een nieuwsbrief van het paardenpensioenfonds. Whisky is dinsdag plots overleden.. Gelukkig heeft ze wel 5 jaar van der pensioen mogen genieten daar :)

Citaat nieuwsbrief voor als je t wilde lezen :)
Voor het eerst sinds heel lange tijd is de wereld sprookjesachtig wit, weilanden zijn bedekt met een dikke deken sneeuw, her en der staan vreemde vrolijke mannetjes met lange oranje puntige neuzen in de tuinen, sneeuwpoppen genoemd.
Het is een geweldig gezicht, kinderen in een sneeuwbalgevecht, hellingen vol met sleetjes, en lachende mensen.
Leuk en gezellig als je ten minste het huis niet uit hoeft.

Maar voor de paarden is het vooral lastig, de grond is te hard en te glad om buiten te gaan zonder garantie dat je je benen heel kunt houden, dus zij hebben deze dagen eventjes verplichte stalrust.
De aller oudsten hebben het koud, en krijgen dus een lekkere deken op, zodat ze geen reserves hoeven te verbruiken om op temperatuur te blijven, zo hebben ze het toch behaaglijk warm.
Maar stiekem zullen ze wel verlangen naar het zonnetje van de zomer, die hun stijve benen en stramme spieren verwarmt, in plaats van de kou van de winter.

Dat moet ook Wiskey hebben gedacht toen ze vorige week plotseling totaal onverwacht en onaangekondigd besloot om er stilletjes stiekem tussenuit te knijpen, en dus helemaal niets van het koude weer heeft meegekregen.
Twee weken geleden had de dierenarts geconstateerd dat ze last had van Ataxie in haar achterhand, en daar heeft zij nog spierversterkers voor gekregen in de hoop dat ze zo wat makkelijker omhoog zou kunnen komen na haar rolmoment in de wei.
( Na het rollen moest ze steeds al haar krachten verzamelen om terug op 4 benen te komen staan namelijk )
Wij hadden zelf het idee dat het wel iets beter ging, hoewel dat moeilijk te peilen is omdat ze minder buiten waren ivm de regen.
Maar zondag en maandag was ze nog vrolijk, at haar snoepjes op, en was gewoon heel erg geïnteresseerd in de rest van haar omgeving, niets aan de hand dus……

Dinsdagochtend na de voerronde belde Ingeborg dan ook heel onverwachts naar mijn werk, vreemd, want meestal als ze overdag belt is er iets mis, en dat bleek ook nu het geval, want Wiskey was na het eten overleden, totaal geen aanwijzingen achtergelaten wat haar was overkomen, of wat er was gebeurd, gewoon op haar eigen deftige manier in stilte vertrokken, ons heel verbaast achtergelaten.
Na uitleg aan de dierenarts was haar enige gedachte dat Wiskey plots moest zijn overleden aan een hartstilstand, want behalve de ataxie was ze verder nog gezond.

Afscheid hoort er nu eenmaal bij, en vooral als je een grote groep bejaarde paarden onder je hoede hebt, maar het voelt elke keer weer heel verdrietig, niet alleen voor mij, maar ook voor Ingeborg die dagelijks met de paarden bezig is.
Toch zijn we blij dat ze op deze manier is overleden, totaal onwetend wat er ging komen, het ene moment nog lekker aan het knabbelen aan het hooi wat Ingeborg ze gevoerd had, en een half uurtje later zachtjes overleden.
Wiskey is na de dood van Vincent vorig jaar niet meer echt de oude geworden, bleef altijd een beetje op afstand van de andere paarden in de wei, stond vaak te turen ver weg met haar eigen gedachten, gewoon echt verdrietig, zeker in het begin.
Later is dat wel verbeterd, en zocht ze wat meer gezelschap bij de anderen, maar je merkte wel dat haar maatje weg was, en dat ze hem miste.

Wij hopen dat ze nu de rust heeft gevonden die ze zo had verdiend, en wie zal het zeggen,
misschien nu zelfs weer wel samen met Vincent over de zogenaamde
eeuwige groene weides galoppeert, genietend van een warm briesje door hun
manen, terwijl ze lachend naar beneden kijken en ons zien stuntelen in de kou.

Wiskey dank je wel voor 5 jaar genieten van jou karakter en aanwezigheid.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:52

Grappige foto's Bar! Vind je muts erg leuk, waar is die van? :)
Heej Kims; wie gooide er net stiekem jullie kerstkaart in mn bus?! :P We moeten maar kijken of t zondag nog wat wordt; B-weg is nog steeds erg glad, dus wegkomen van t erf is beetje onmogelijk :\ Als t wel kan, zal Nous ongetwijfeld fris zijn met al die extra vrije dagen en lang niet naar buiten geweest te zijn :+
Nou, benieuwd naar de outfits dan vanaaf; moet ik ook nog iets matchends aan? :') Hoop dat t gezellig is in de stad!
Rest allemaal fijne kerstdagen (:) Gaan jullie met familie eten?
Ik morgen wel, 2e kerst heb ik slaapdienst, dus ga ik een kerstdiner op mn werk doen :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:28

Is een muts van protest, mn handschoenen zijn daar ook van!

Wat een mooi getypt stuk is dat Anne! Dolce is ongeveer 1.60 nu trouwens...

Ik heb het echt 3 dagen super druk met allerlei soorten familie en vooral veel eten...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 15:08

Ja mooi stukje hè Bar! Vind sowieso dat zij dat altijd goed kan :j Whiskey en Vincent die daar samen van de manege heen gegaan zijn en dikke maatjes gebleven zijn daar.. Bijzonder eigenlijk hè. Hoewel het eigenlijk ook heel logisch is dat paarden hechten. Toch vind ik het mooi om te lezen. En ook netjes dat ze regelmatig een nieuwsbrief maakt over de paarden. Had haar een poosje terug een mailtje gestuurd hoe t nu met Bravour ging en daar antwoord ze ook leuk op :) Blijft super fijn dat die paarden lekker een paar jaar met pensioen kunnen!

En ja t was gezellie in de stad hè Thirz :D Weer iemand die dacht dat Marieke en ik zusjes waren :Y) Zou je toch gaan denken dat we érgens op elkaar lijken :P haha

Eerste kerst hebben we met zn 4ren gewandeld, film gekeken en gegeten. De tweede kerst kwam mn oom en hebben we met zn 5en lekker in Dishoek gewandeld en wat gegeten. Al dat eten.. heb vandaag ook echt geen trek :P Hoe was je slaapdienst Thirz? Wat voor kerstdiner hadden jullie? Gezellie kunnen maken met de kids? En de rest ook een leuke kerst gehad?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:31

Stappen was zeker leuk met kerstnacht :j Jammer dat de gewone zaterdagavonden nooit zo leuk zijn! (en zo vroeg beginnen :+ )
Net half uur in de rij voor oliebollen gestaan; als je t nog nie koud had, heb je dat daarna wel :') Maargoed, we zijn er klaar voor! Arme Siep zit al vanaf vanmorgen onder t bed voor de knallen :(:)

Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:03

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 20:45

Gelukkig nieuwjaar!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-10 21:10

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Afbeelding
Allemaal een leuke oudjaarsaaf gehad? Nog speciale dingen gedaan?

Arme Siep :(:) Tinker zit er niet mee zolang hij binnen is. Met het rondje buiten gaat hij wel sneller lopen als we langs knallen moeten, maar dat is logisch!

Als t op zaterdag nou ook zo vroeg begon en zo vol was in Schutters.. Zou wel leuk zijn! Maar ff regelen voor komend jaar :P

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 11:34

Iedereen ook een gelukkig nieuwjaar! Met veel leuke dingen (beginnen we zaterdag al goed mee!) en een goede gezondheid voor ons, de paarden en alle andere familie, vrienden en huisdieren om ons heen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:17

Happy newyear!! Dat het maar een mooi jaar mag worden voor ons allemaal :)
Gister was t superlekker weer met de zon, vandaag helaas weer die stomme sneeuw :( Net een paar uur gekoukleumd (is dat een woord? :+ ) op stal bij nieuwjaarsborrel. We hebben ons warm gehouden met lachen, was gezellig :)) Maar een warme douche was thuis erg welkom!
Hopen dat we volgende week toch geen sneeuwbuien enzo hebben in de Beekse Bergen. Staan er uberhaupt nog wel beesten buiten Cis? Ook zo wat; zitten we in de bus, zijn er geen beesten :')
Anne, leuke verjaardag van Marcelle gehad? Naar welke film zijn jullie geweest?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 22:17

whaha, zie ons al zitten in de bus, stik beslagen ruiten, geen dier te bekennen :+ Tsja we moesten en zouden in de bus :Y) hihi Hoop idd niet dat we dit volgende week hebben! Hoop sowieso dat t een beetje rustig blijft en dat de NS iig blijft rijden := En dat anders de snelweg iig begaanbaar blijft! Wel zo handig :P

klinkt gezellie die nieuwjaarsborrel :D Maar goed dat jullie je warm gelachen hebben! Ik vind t maar koud. Ben benieuwd morgen op de PPG. Als er nou vannacht nog meer sneeuw bij valt, zouden er wel eens een hoop niet kunnen komen.. Dan moeten wij er ook nog zien te komen met die vrachtwagen.

Marcelle der verjaardag was leuk. Gewoon met zn vieren, maar wel gezellie :D Zijn naar Old Dogs geweest. Beetje klein verhaal, maar wel grappig. Dus we hebben genoten! Waren maar weinig films die ons leuk leken nu. Sherlock Holmes zit iig in de planning voor begin januari :D en uh.. Did You Hear About the Morgans leek ons ook wel grappig om eens te zien.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:35

En, was PPG weer een succes? Veilig aangekomen met de paarden? En was Stud wel wat liever als met de buitenrit? :+
Marieke; ik heb de wuppies ook hier thuis geintroduceerd; groot succes :j Ze zijn er helemaal gek mee, Bloem loopt er hele tijd mee rond te zeulen en Siep wil m steeds afpakken :')

Afbeelding

Afbeelding

En donderdag begint "Wie is de Mol" he, jeej :D
Las dat eind mei Sex and the City2 in bios kwam, ook leuk! Harry Potter komt pas eind van het jaar en dan deel 2 zomer 2011, nog veels te lang wachten!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:38

Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal...
Grappig Thirz, dat Bloem de wuppies ook leuk vind, ze beschermd dr prooi goed zo te zien haha...
PPG ging goed, wel wat ruiters die niet op zijn komen dagen, maar wat wil je ook met dit weer.
Stud was ontzettend stout, heeft een paar keer aangevallen (gelukkig niet toen ik m vast had) en er is zelfs nog iemand afgevallen, echt sneu...Verder geen gekke dingen....

Heb Jade vandaag maar weer buiten gezet, paddock was ijsvrij en er staat een lekker zonnetje, ze was t echt beu om binnen te staan, kan ook niet in de bak, want die is bevroren, roundpen is gelukkig wel goed, daar mag ze zich vanmiddag weer vermaken.

WIE IS DE MOL????? Heb er weer zin in....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 17:35

PPG was vooral érrug koud! := Pfft, dacht het eerste uur op de Kroo echt dat mn voeten die dag niet meer warm zouden worden! Gelukkig viel dat mee, maar brrrr... Gelukkig had De Kroo genoeg warme chocomel :+ Dat hebben ze écht heel veel verkocht!

Whaha en Bloem met der Wup! Ze loopt er ook echt trots mee rond *D En Siep heel sneeky... Als je even niet op let dan.. :Y) haha Blijft een leuk stel :j

Logisch dat Jade blij is dat ze buiten kan staan! Nog steeds zo druk bij de paddock? Zal wel, je kan niet veel meer andere kanten op.. Het is ook een gedoe hè die sneeuw.. Het is mooi hoor en t mag van mij ook best blijven liggen! (gewoon op de plantsoenen en weides, niet op de weg en fietspaden O:) ) Gister in t donker, over de sneeuw door onbekend Breda gefietst, máár hee ik ben niet verdwaald en heel aangekomen :D In Breda is ook echt veel meer gevallen! Nouja, fietsen over de sneeuw is iig niet zo moeilijk als hier over die glibber, aangevroren troep. Net een spiegel hier de weg! (Klaag niet hoor, want ik hoef hier niet te fietsen) Nu lekker wat vroeger thuis, morgen een bij-tank-dagje en dan vrijdag naar Naaldwijk. En dan zaterdag naar de Beekse Bergen :):) Heb er al zin in!

En in wie is de mol ook! 8-) Ben benieuwd naar de kandidaten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:46

Heel leuk thuiskomen; leeuw Siep heeft fijn een ont-veerde duif voor me klaargelegd met de veren echt óveral :x Geeft de Beekse Bergen geen cursussen aan dieren hoe ze zonder rommel te maken een dier kunnen verorberen? :+ Dan wil ik Siep graag opgeven!!!
Dus nu ga ik tijdens foto's uploaden maar ff snel stofzuigen, bah!

En 23e kan ik *\o/* Dus kunnen we leuk ergens gaan eten!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 23:00

Ow getsie!! Vieze Siep; hij maakt er wel graag een feestje van als je weg bent he? Hij dacht vast: die duif heeft het zo koud buiten, ik neem hem fijn mee naar binnen :)
Jipppieee! 23e staat!