Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan ben ik echt heel blij dat ik zo dichtbij woon!!

Tinker is ook dól op sneeuw en wordt ook gek (net als Siep) als je met sneeuw gooit of schopt
Rondje wandelen van normaal 10 minuten duurt nou wel 20 min
Ach ik vind t wel leuk. Lekker de hond plagen en door de sneeuw wandelen
Ik ga toch echt niet naar mn werk lopen
haha. Gelukkig kon t bij jou wel Thirz! Ben ook echt geen held op mn fiets in de sneeuw.
Zag t helemaal voor me! Wel gave cadeaus voor je verjaardag gehad zeg! Zeker die 27,5 miljoen is erg tof! haha Enne niet vergeten je de foto's van je vliegtripje te showen hè
Kan je naar huis als je dat nodig hebt.
Behoorlijk raar! Nouja hopen dat er in februari wel een lekker pak sneeuw ligt. Nu met de kerst lekker thuis dus? Gelukkig kan je met vrije dagen hier in de sneeuw ook een vakantiegevoel creeren
En je hebt in februari nog iets om naar uit te kijken hè
Heb je na je shot dan nog lang last van bijwerkingen? Gaan die nog verminderen uiteindelijk? Toch lastig allemaal.. Gelukkig is het voor het goede doel en helpt het wel.
Toen ik me af melde op het KDC zelf bleek dat de taxi's van de kinderen ook niet reden. Er kwam toen net één kind binnen en die zou waarschijnlijk de enige zijn.. Tsja, helemaal blij dat ik daarvoor niet daarheen geploeterd ben! Dus onverwachts ineens een dagje vrij
Nu hopen dat Thirz ook zonder te veel gedoe in Scheveningen aan is gekomen. Volgens pap begint het nu weer te sneeuwen/ ijzelen. Maar een geluk dat het nu vakantie is voor de meeste studenten.. Anders zouden er nóg meer mensen last van hebben! Of moest jij wel nog reizen Kim? En hoe zat het bij jou Cis? Hoop t niet! Keek vanmiddag op de NS site en hier in zeeland reed echt niets! Ja 1 extra stoptrein naar Breda per 2 uur ofzo.. Alle andere treinen reden vandaag niet! Waar een beetje sneeuw al niet voor kan zorgen
(En hopen dat t hier dan niet ligt, t ziet er leuk uit, maar praktisch is anders....) En nu tussendoor je werkdagen lekker genieten van je vrije dagen!! Zou leuk zijn als t weer nou eens meezit, kunnen we nog eens een x op buitenrit! Had je vandaag weer veel afbellers?
Wel genoten van je vrije dag? Treinen reden vandaag geloof ik ook nog aangepast, gedoe allemaal zeg!
Gelukkig was het vandaag goed te doen om de snelweg. Alleen net op de fiets naar huis was het aan het ijzelen, ging weer bijna onderuit, kon nog net bijstellen. Dus zal morgen ook wel glad zijn!
Maar straks hebben we dan wel een mooi huis moeten we maar denken!

Ben je nu weer helemaal up-to-date met de Disney songs? Nog niet genoemde Disney klassiekers toe moeten voegen aan het verjaardagsrijtje?
De sneeuw blijft ook echt lang liggen.. Nog steeds op bepaalde stukken spek glad!! (Al was t vanmiddag aan t dooien volgens mij!)
) En ze is gewoon geslaagd
Ze moet er zelf nog ff aan wennen (der voeten misschien ook wel..), maar ik vind het leuk!
Was weer gezellie! Wat een shirtjes hangen er in de winkel zeg.. Onze uitdaging voor vanaaf: hoeveel meiden hebben er werkelijk van die afgrijselijke shirtjes gekocht? (bij de kassa zagen we er iig al 1 weggaan over de toonbank
)
We moeten maar kijken of t zondag nog wat wordt; B-weg is nog steeds erg glad, dus wegkomen van t erf is beetje onmogelijk
Als t wel kan, zal Nous ongetwijfeld fris zijn met al die extra vrije dagen en lang niet naar buiten geweest te zijn
Hoop dat t gezellig is in de stad!
Gaan jullie met familie eten?
Whiskey en Vincent die daar samen van de manege heen gegaan zijn en dikke maatjes gebleven zijn daar.. Bijzonder eigenlijk hè. Hoewel het eigenlijk ook heel logisch is dat paarden hechten. Toch vind ik het mooi om te lezen. En ook netjes dat ze regelmatig een nieuwsbrief maakt over de paarden. Had haar een poosje terug een mailtje gestuurd hoe t nu met Bravour ging en daar antwoord ze ook leuk op
Blijft super fijn dat die paarden lekker een paar jaar met pensioen kunnen!
Weer iemand die dacht dat Marieke en ik zusjes waren
Zou je toch gaan denken dat we érgens op elkaar lijken
haha
Hoe was je slaapdienst Thirz? Wat voor kerstdiner hadden jullie? Gezellie kunnen maken met de kids? En de rest ook een leuke kerst gehad?
Jammer dat de gewone zaterdagavonden nooit zo leuk zijn! (en zo vroeg beginnen
)
Maargoed, we zijn er klaar voor! Arme Siep zit al vanaf vanmorgen onder t bed voor de knallen
Tinker zit er niet mee zolang hij binnen is. Met het rondje buiten gaat hij wel sneller lopen als we langs knallen moeten, maar dat is logisch!
Net een paar uur gekoukleumd (is dat een woord?
) op stal bij nieuwjaarsborrel. We hebben ons warm gehouden met lachen, was gezellig
Maar een warme douche was thuis erg welkom!
Tsja we moesten en zouden in de bus
hihi Hoop idd niet dat we dit volgende week hebben! Hoop sowieso dat t een beetje rustig blijft en dat de NS iig blijft rijden
En dat anders de snelweg iig begaanbaar blijft! Wel zo handig 
Maar goed dat jullie je warm gelachen hebben! Ik vind t maar koud. Ben benieuwd morgen op de PPG. Als er nou vannacht nog meer sneeuw bij valt, zouden er wel eens een hoop niet kunnen komen.. Dan moeten wij er ook nog zien te komen met die vrachtwagen.
Zijn naar Old Dogs geweest. Beetje klein verhaal, maar wel grappig. Dus we hebben genoten! Waren maar weinig films die ons leuk leken nu. Sherlock Holmes zit iig in de planning voor begin januari
en uh.. Did You Hear About the Morgans leek ons ook wel grappig om eens te zien.
Ze zijn er helemaal gek mee, Bloem loopt er hele tijd mee rond te zeulen en Siep wil m steeds afpakken

Pfft, dacht het eerste uur op de Kroo echt dat mn voeten die dag niet meer warm zouden worden! Gelukkig viel dat mee, maar brrrr... Gelukkig had De Kroo genoeg warme chocomel
Dat hebben ze écht heel veel verkocht!
En Siep heel sneeky... Als je even niet op let dan..
haha Blijft een leuk stel
) Gister in t donker, over de sneeuw door onbekend Breda gefietst, máár hee ik ben niet verdwaald en heel aangekomen
In Breda is ook echt veel meer gevallen! Nouja, fietsen over de sneeuw is iig niet zo moeilijk als hier over die glibber, aangevroren troep. Net een spiegel hier de weg! (Klaag niet hoor, want ik hoef hier niet te fietsen) Nu lekker wat vroeger thuis, morgen een bij-tank-dagje en dan vrijdag naar Naaldwijk. En dan zaterdag naar de Beekse Bergen
Heb er al zin in!
Ben benieuwd naar de kandidaten!
Geeft de Beekse Bergen geen cursussen aan dieren hoe ze zonder rommel te maken een dier kunnen verorberen?
Dan wil ik Siep graag opgeven!!!
Dus kunnen we leuk ergens gaan eten!