Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:05

Ik kom eind van de middag hoor!! ga nu zo even wat inkopen doen voor ritchie hij gaat morgen op kamp en ik moet nog een en ander halen voor hem.
En dan wil hij vanmiddag ook nog gelijk uit school zijn tas in pakken (beetje nerveus denk ik)

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:06

Binar schreef:
madelon31 schreef:
Ik wist niet dat het as zaterdag was

We zouden het gaan doen bij lekker weer, nou dat wordt het a.s. weekend wel

O oke ik zal er zijn hoor gezellie!!!
Lekker...cheeseburger zonder kaas jammie jammie

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:10

madelon31 schreef:
O oke ik zal er zijn hoor gezellie!!!
Lekker...cheeseburger zonder kaas jammie jammie

cheeseburger zonder kaas moet je halen bij de Mac/Burger King, die hebben we niet op de BBQ

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:21

o jammer zeg nou dan neem ik wel iets anders.
Ik vind toch eigenlijk (bijna) alles lekker

madelon31

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:22

ga even wat boodschappen doen voor ritchie kom straks weer terug kijk wel of er dan nog iemand online is.

doei doei tot strakkies

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:50

Mag/kan ik ook nog komen???? Dan laat ik het morgen even weten!!!!!!!!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:20

Joyce jij mag pas komen als je de bakregels uit je hoofd kent.........

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 13:22

nouuuuuuuuuuuuwes!!!!!!!! Ehm ik ga ff oefenen morgen, en als ik dan slaag, mag ik dan wel komen!!!!!!!!!

hahaha ik vind het heel erg komisch! Maar oke mamma Karin ik ga me best doen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:42

Nou Joyce, zal ff met de grote baas overleggen of je zaterdag mag mee-eten

Ben vanmiddag héérlijk naar de zandweg geweest met Ko'tje. Het was echt helemaal super, lekker weer, braaf en relaxed paard.. wat wil een mens nog meer??

Lekker veel gegaloppeerd Dat had ik een jaar geleden echt niet kunnen dromen hoor *o/*
Ben nu zelfs aangesprongen met vrij lange teugel en we hebben grote stukken lekker doorgegaloppeerd!!

Ik ben ook weer lekker aan het schakelen geweest in de galop, stukjes harder en weer zachter..weer harder, zachter enz. De grens steeds meer verleggen..en kijken hoever we kunnen gaan moet zeggen gaat steeds beter. Ko heeft de hele rit zijn oortjes naar voren gehad, lekker ding

Op de terugweg was Ko ook superbraaf en relaxed Vorige x kreeg ik nog een flinke (vreugde)bok in de galop, nu gelukkig niet
Ik ga nog ff lekker nagenieten van de heerlijke rit

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:51

Gaaf Anoush voor je. Dat had je echt een jaar geleden niet gedacht.

Ik ben er rond een uur of zes/half zeven om mee te helpen de knollies naar binnen te brengen. Tot strakkies.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:53

Cool Nous dat het zo goed is gegaan.

Ik hoor net dat ik zaterdag niet kan, heb een verjaardag snik snik!!!!!!
Ander keertje dan maar weer!!!!! Hoop wel dat het mooi weer wordt voor jullie!!!!!!!

Bleeh nog een kwartier en dan mag ik eindelijk naar huis, heb echt geen zin meer.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:02

Poeh hee, eindelijk bijgelezen, mijn arme kind ligt daardoor nu wel te wachten op zijn fles maar ja moest nu even door want anders had ik straks weer 100 pagina's bij te lezen!!

Had het nog niet gezegd tegen Joyce, ben ik ben echt blij dat jullie drietjes op SMD blijven!!!!! Maarre, dan wel alle regels uit je hoofd leren he!!!

En verder leuk dat het nu eindelijk mooi weer wodt voor de BBQ maar ik moet werken zaterdagavond!!!

Tja, dat krijg je als je dokteranders wil worden!!!!

En voor alle het gel*l verder, daar ga ik me verder lekker niet druk meer om maken!!
Heeft namelijk totaal geen zin!!!!
beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SMD RULESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Hihi, effe pubertaal speciaal voor Bianca!!!!!!!!!!!!

Lieve en natuurlijk geweldige mensen van SMD, ik wens jullie een hele genoeglijke avond!! Tot morgen!!!!!!!!!!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:12

Leuk hoor dat het zo goed ging!! Ik ben met Eviet vandaag ff naar Schiedam gereden, even door het bos en weer terug. Evita was zelf van plan om door te gaan naar het meertje (ging zelf rechtsaf na het bos ) maar dat vind ik nog een beetje te veel voor d'r. Ze liep wel erg lekker, gelukkig!

Volgensmij wordt het komend weekend wel heerlijk weer voor de BBQ vriendje komt alleen niet mee, hij heeft een verjaardag van een vriend van hem.
En ik moet zondagochtend werken zie ik nu... fijn

Ik kom trouwens gewoon vanavond om onze ladies binnen te zetten, maar ben er waarschijnlijk pas rond kwart voor 7/7 uur ivm eten!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:40

En Ro en ik komen ook BBQennnnn
Jamjamjam.
Wil ook wel een cheeseburger

Anous fijn dat je buitenrit zo goed ging

Ik ben er morgenochtend weer met paardjes binnen halen (hihihihi Ro schreeuwt er tussendoor of we dan bij Kim blijven slapen,gek geval )

En nu ga ik me maar weer even druk maken om mijn werk, want mij ontslaan vind die onzin, maar zelf weg gaan zou wel prettig zijn
Het is weer eens raak dus.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:59

Ik hoorde van Marion, dat Renk extreem stijf was vanmorgen......toch teveel???, zo'n rit, maar hij gaat er zelf voor, die mafketel!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:00

ah Eefje, lief hoor. Ik ben ook blij dat we blijven, je weet nu wat je hebt en niet wat je krijgt. Wie zijn er trouwens morgenmiddag op stal, heb me eigen voorgenomen dat ik morgenmiddag lekker de hele middag kom klieren op stal!!!!!!! denk dat ik er rond een uurtje of half 2 ben tot een uurtje of 5. Ga s'avonds gezellig eten met mijn zusje ( kan ze me gelijk mooi naar huis brengen met de auto ) je laat je arme zus natuurlijk niet met de trein naar huis gaan.

Heeft Renee trouwens nog op het roostertje gezet dat ik donderdag ochtend de paarden buitenzet??? Kan iemand mij dat nog laten weten en mocht het er niet op staan dan bij deze!!!!!!! Zijn er nog mensen die eventueel niet kunnen dan kan ik hun paarden ook buiten zetten, laat het even weten.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:01

Ahhhh Jet, dat arme paardje van jou, hij heeft een jonge geest in een oud lichaampje!!!!!Hij wil nog zo graag meedoen die Renkie....

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:01

Joyce er zijn geloof ik wel een paar extra mensen, maar dat is toch neit erg?
Zijn er in totaal geloof ik iets van 30 Dus een beetje hulp kan je denk wel gebruiken.
Ik ben er sowieso, Biank komt mee, voor de gezelligheid en voor haar drie en een halve paard

Jet ik had hem idd weleens stijf zien zijn, maar dit was echt extreem

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:06

Gezellig Syl, kunnen we weer ff bijkleppen, heb Bianca ook al een tijd niet meer gezien, ben benieuwd hoe het met haar is. Zijn jullie er morgenmiddag ook. hoe meer zielen hoe meer vreugd zal ik maar zeggen, het is tenslotte de GEWELDIGSTE stal van nederland ( he madelon) haha trouwens je moet GEEN ontslag nemen he Syl, daar kan die vent alleen maar van profiteren, je moet zorgen dat hij jou ontslaat of uitkoopt op de 1 of andere manier!!!!!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:09

Per volgende week sta ik weer aan de dierenkant Joyce
Hij vind het onzin mij te ontslaan, maar het zou geen onzin zijn als ik nu iets anders zou hebben
Komt wel een oplossing, ben en blijf altijd van mening dat de mensen het altijd terug krijgen op hun bord.

En morgen middag ben ik er niet, ben er maar tot ongeveer 12 uur en dan moet ik werken.

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:09

Ik zal met hem gaan stappen vanavond . Dan komen de spieren weer even in rustige beweging!

Hij lag ook nog, zei Marion, dat is ook al zo moeilijk, opstaan en dan lopen. Ouwe Renkie! Maar lopen dat ie doet, niet te houden! En ook niet struikelen...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:12

Ja, Renee, Joyce en Bart, SUPER dat jullie gewoon blijven! Joyce, je mag mee -bbq -en als je netjes eet

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:13

Jeetje... kan iemand de laatste tien pagina's even samenvatten?? Ik kan dat toch niet bijhouden zo...

Vandaag eindelijk geholpen met de paarden op het land zetten Morgenochtend presentatie, dus dan ben ik er niet... ben helemaal zenuwachtig

Ben er morgenavond weer....

Groetjes

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:13

hmmm vaag verhaal Syl, maar de dierenkant vond je wel leuk toch??? maar daar staat je ex toch ofzo??? Is dat wel een beetje te doen dan? Jammer dan zie ik je morgen niet, ik ben er wat later.

Jet, denk dat stappen zeker wel ff goed is voor opa Renkie, anders is het morgen misschien nog stijver, kan die het een beetje loslopen.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:14

Val succes met je presentatie, is dat voor je examen? Of voor je stage? in iedergeval succes.