ja rijles maar dan als een soort computerspelletje ofzo! om alvast te leren schakelen etc voordat je de weg op gaat.. leek me handig om te doen en wel leuk
Ik help jullie uit jullie droom, die jongens gaan echt niet mee je kamer in . Zei doen daar hun werk, 1 sluit af en opent de boel en de rest is gewoon rond 6 uur weg. Verder eten ze niet tegelijk met ons en kun je ze overdag ook niet altijd vinden.
Lisaa_
Geplaatst: 24-05-11 23:10
xLoki schreef:
LISA! Ik wist helemaal niet dat jij Donna (van Bennie, van groenensteyn) kende! Zij is stalgenootje van mij.
Ohja dat was een vriendinnetje van mijn zusje! Mijn paardje komt van groenesteyn, en daar hebben we 2 jaar gestaan, en toen zijn we naar midland gegaan (utrechtse manege) en daar reed Donna vaak mee met wedstrijdjes onderling enzo...
maar dan woon je wel redelijk dicht bij utrecht of niet?
Echt? Sta jij nu op Midland? Dan ken je Annemoniek vast ook wel? Dat is mijn instructrice en de eigenaresse van de stal waar ik sta! Ik woon in Baarn. Ja klopt, ze rijdt nu op Ernie en met hem heeft ze ook clubkampioenschappen gereden! Totti heeft ook een poosje bij ons gestaan
Nou we zijn vorige maand weer verhuist naar Griftenstein, maar we hebben een jaartje op midland gestaan! maar was uiteindelijk toch niet helemaal ons ding bleek! Annemoniek ken ik volgens mij nog wel, zij heeft mij 1 keer geholpen met iets wat ik met Zimba deed (kan me niet goed meer herinneren wat) maar ik weet wel dat Zimba daarna een tijdje helemaal gek op haar is geweest!
Totti ken ik ook wel ja! maar die is nu niet meer van Fien he!
@ dewi, ja worden heel veel wedstrijden georganiseerd daar!
Ik woon in mijdrecht, vlak bij amstelveen/uithoorn/vinkeveen/aalsmeer. Kennen jullie dat? Wij wonen namelijk wel allemaal dicht bij elkaar in de buurt!
Ja ik ken het wel, maar ben nooit zo heel goed geweest in topografie dus kan me niet gelijk een beeld vormen waar het precies is, maar ik weet wel dat het niet superver van utrecht af is, haha!
Ja doe dat! misschien kan ik dan wel langs komen hehe! of als ik ooit een startkaart heb aangevraagd of mijn zusje haha.... maaar die kans is niet zo heel groot
Laatst bijgewerkt door Lisaa_ op 24-05-11 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt