xan schreef:Winn, moet ik vrijdagavond weer de afwas bij je komen doen ???
![]()
Joline heeft zomerfeest bij haar op school en gaat ook helpen opruimen,
kan ik mooi weer ff bij jou langskomen als het je schikt.
Ik hoor het wel.
gezellig!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:winnitou schreef:Xan, hoe laat kom je vanavond?
20.00 uur koffie ??
Joline haar zomermarkt duurt tot 8 uur, daarna moet zij nog helpen
opruimen, dacht dat dat ff lekker uitkwam.
Lukt jou dat ook ?
mntj schreef:grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.
maar ze moet nog wel nieuwe hebben voor de volgende wedstrijd.
winnitou schreef:mntj schreef:grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.
ach wat maak je je druk om de prijs... de blauwe enveloppen vielen mee toch (haha)
winnitou schreef:mntj schreef:grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.
ach wat maak je je druk om de prijs... de blauwe enveloppen vielen mee toch (haha)
mntj schreef:grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.
mntj schreef:winnitou schreef:ach wat maak je je druk om de prijs... de blauwe enveloppen vielen mee toch (haha)
blijft in mn hoofd zitten. geen kinderrijlaars boven de 200,- euro. zeker niet van 350,-
mntj schreef:begrijpelijk, maar toch maar verstandig wezen, het geld is zo verdwenen hoor! en je kunt het ook maar een keer uitgeven.jaja. bedrijfsmatig hebben we nog steeds geeaandslag over 2 jaar terug dus dat geld staat gewoon nog even vast. net zo als van dir jaar. het lijkt alsof we centjes hebben. helaas we mogen er nog niet aan zitten. alleen wat ik terug krijg, en dat is niet zoveel.
we blijven dromen.
zo is het ook dat de verzekering al heeft uitgekeerd wat we gespaard hadden voor rene zn studie.
hij is nog niet zover dus ook dat moet netjes blijven staan. mm kan het wel al 10 keer uitgeven. zeker met die huizen kriebel..