Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 13:29

xan schreef:
Winn, moet ik vrijdagavond weer de afwas bij je komen doen ???
:D

Joline heeft zomerfeest bij haar op school en gaat ook helpen opruimen,
kan ik mooi weer ff bij jou langskomen als het je schikt.
Ik hoor het wel.

gezellig!

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:22

Gelukkig Col haar been was zichtbaar dunner geworden na 15 min.stappen vanmorgen en ik hoopte dat vanmiddag na het land het nog ietsje dunner was geworden en dat was ook zo.Jammer dat de spuitplaats het stroom het niet deed dus maar met emmertjes water aan de gang geweest.Heb goede hoop dus.Sprak Marijke van Evita en die had het voor een heel groot deel zien gebeuren.Smokey stond eerst aan heel lang touw en natuurlijk been over het touw en paniek.Ze had ze al toegesproken dat ze beter op moesten letten enz. En paar tellen later zag ze Col dus met 4 benen onderste boven liggen!!! Weet dus niet hoe en wat dus dat verklaard misschien ook wel het krom gebogen ijzer en die wond.Niet dat het veel uit maakt want het is toch al gebeurd maar wilde wel ff horen wat ze gezien had.Dacht lekker ben net klaar met masseren van Col valt ze weer.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:43

iedergeval wel een goed teken dat het been van Nicole dunner is geworden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:46

Vanavond met Rowan naar de wedstrijd Zaanse Selectie- AZ geweest. Rowan heeft genoten, waren verschillende teamgenootjes van hem dus dat was dikke pret. En natuurlijk handtekeningen verzamelen. Hebben ze voor mij een handtekening van Gert-Jan Verbeek geregeld, ja hoor op mijn gips, hij kwam dus helemaal naar me toe, haha....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:47

maar ben nu wel helemaal gaar.
Morgen naar Fysio en dan mag ik voor 25 % gaan belasten, vandaag 2 weken geleden dat ik geopereerd ben. Van de gipsverbandmeester mocht ik vandaag al gaan belasten, Nou net even geprobeerd maar dat valt dan vies tegen.... maar wel beter dan hinkelen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:24

Anke, doe rustig aan hoor.
2 weken lijkt al heel wat, maar let wel goed op jezelf.

Wordt de pijn wel al wat minder ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:41

xan schreef:
Anke, doe rustig aan hoor.
2 weken lijkt al heel wat, maar let wel goed op jezelf.

Wordt de pijn wel al wat minder ??

De pijn wordt met de dag minder, zit vooruitgang in hoor, maar het is gewoon erg vermoeiend (vooral het niks doen haha)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:46

Rowan was dinsdag met zijn vader naar het strand geweest en gisteren zat ie te vertellen, papa had in iedergeval 3 flesjes bier en een blikje bier gedronken..
Ja hoor, meneer zit dus weer met drank op achter het stuur, op zich zijn probleem en verantwoordelijkheid maar als mijn kind daar bij in zit ....(grrrrrrrrr). Heb hem er dus op aangesproken,,, eerst ontkennen en later toch toe geven en zeggen dat Rowan hem er ook al op aangespoken had... (wat een verstandig kind is het toch)... wanneer wordt ie vent nou een keer volwassen en neemt zijn verantwoordelijkheid op. Heb hem nogmaals gewezen op de gemaakte afspraken. (maar weet eigenlijk ook dat ik er zeer weinig aan kan doen)
vind dit zo frustrerend

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:47

moet om 13.00 uur in het ZMC zijn voor de eerste keer fysio. Ben benieuwd wat ze gaan doen, ik verwacht een lekkere massage van mijn rug, heup en schouders maar ik denk dat ik van de koude kermis thuis ga komen en daar eigenlijk voor jan nop heen ga (ook al zijn de kosten niet noppes)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 14:02

Mag ik belasyen, is door de loopschoen onder het gipds een beenlengte verschil ontstaan waardoor mijn heup (met prothrse) in protest komt. Heb ik daar de afhelopen 2 weken helemaal geen last van gehad, begint het nu. Sta nu nij de gipskamer te wachten. Hoop dat ze een creatief idee hebben

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:20

was uiteindelijk om een uur of drie pas thuis.
heb een andere loopschoen gekregen voor onder het gips, scheelt nu nog wel eenstuk maar dat kan ik redelijk overbruggen met schoenen met dikke zolen en inlegzooltjes. (dus toch de stalschoenen weer aan trekken)
ben nu helemaal af en ga straks denk ik maar gelijk met Rowan naar bed

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:29

Xan, hoe laat kom je vanavond?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 09:44

winnitou schreef:

20.00 uur koffie ??
Joline haar zomermarkt duurt tot 8 uur, daarna moet zij nog helpen
opruimen, dacht dat dat ff lekker uitkwam.
Lukt jou dat ook ?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 10:47

xan schreef:
winnitou schreef:

20.00 uur koffie ??
Lukt jou dat ook ?

prima!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:09

whaaa net schrikken. komt de paos. liggen er 5 blauwe floppen. schrik. denk ben failliet.
gelukkig zat er 5 keer het zelfde in. aanvraag voor wijziging van het rekening nummer.
pffff dat was schrikken. leuker kunnen ze het niet maken.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:11

grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.
maar ze moet nog wel nieuwe hebben voor de volgende wedstrijd.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:12

xan schreef:
winnitou schreef:

20.00 uur koffie ??
Lukt jou dat ook ?

koffie leuten haaa.
lief van ja aanbod winn. maar denk dat het wel zal lukken met de butafix. heb ze vandaag trouwens binnen gekregen.
kan ik mooi met rona haar jasje aan de gang. heb al nieuwe knopen geregeld dus..

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:40

mntj schreef:
whaaa net schrikken. komt de paos. liggen er 5 blauwe floppen. schrik. denk ben failliet.
gelukkig zat er 5 keer het zelfde in. aanvraag voor wijziging van het rekening nummer.
pffff dat was schrikken. leuker kunnen ze het niet maken.

wat een opluchting zeg!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:42

mntj schreef:
grgrgr ben op rijlaarzen jacht voor rona. kunnen niet echt slagen. zitten niet lekker of mooi. of niet te krijgen in haar maat, ze had een stel aan die wel lekker zaten maar die gingen even boven mn prijskkaartje uit. heb het bedrag al verhoogt maar dat was te. dr voetjes en benen groeien nog steeds.

ach wat maak je je druk om de prijs... de blauwe enveloppen vielen mee toch (haha)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:49

winnitou schreef:
mntj schreef:

ach wat maak je je druk om de prijs... de blauwe enveloppen vielen mee toch (haha)

jaja. bedrijfsmatig hebben we nog steeds geeaandslag over 2 jaar terug dus dat geld staat gewoon nog even vast. net zo als van dir jaar. het lijkt alsof we centjes hebben. helaas we mogen er nog niet aan zitten. alleen wat ik terug krijg, en dat is niet zoveel.
we blijven dromen.
zo is het ook dat de verzekering al heeft uitgekeerd wat we gespaard hadden voor rene zn studie.
hij is nog niet zover dus ook dat moet netjes blijven staan. mm kan het wel al 10 keer uitgeven. zeker met die huizen kriebel..

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:51

winnitou schreef:
mntj schreef:

blijft in mn hoofd zitten. geen kinderrijlaars boven de 200,- euro. zeker niet van 350,- :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:55

mntj schreef:

mntj schreef:
winnitou schreef:

blijft in mn hoofd zitten. geen kinderrijlaars boven de 200,- euro. zeker niet van 350,- :D

wat een bedrag zeg!... zeker nu de voeten nog groeien. Kun je niet iets 2e hands proberen, weet dat er in Heemskerk een zaak zit die 2e hands verkoopt.
Er zijn wel meer kinderen die uit hun rijlaarzen gegroeid zijn en die niet nog kleinere ponyrijdende broetjes of zusjes hebben..

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 15:56

Woensdag op sollicitatiegesprek, wel om half negen 's morgens al....
Kan niet in mijn auto stappen want dan loopt het niet goed af haha, heb een sollicitatie bij de politie..
Nu maar hopen dat het woensdag niet regent

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:08

mntj schreef:
jaja. bedrijfsmatig hebben we nog steeds geeaandslag over 2 jaar terug dus dat geld staat gewoon nog even vast. net zo als van dir jaar. het lijkt alsof we centjes hebben. helaas we mogen er nog niet aan zitten. alleen wat ik terug krijg, en dat is niet zoveel.
we blijven dromen.
zo is het ook dat de verzekering al heeft uitgekeerd wat we gespaard hadden voor rene zn studie.
hij is nog niet zover dus ook dat moet netjes blijven staan. mm kan het wel al 10 keer uitgeven. zeker met die huizen kriebel..
begrijpelijk, maar toch maar verstandig wezen, het geld is zo verdwenen hoor! en je kunt het ook maar een keer uitgeven.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:32

Jee Winn,het houd je wel bezig he. Succes mt solliciteren.