Es heeft vandaag voor het eerste met Xantha gesprongen, nou ja het was meer een huppeltje maar wel voor het eerst. Ik heb een paar jaar geleden wel een paar keer balkjes met haar gereden,maar eigenlijk nog nooit gesprongen. We hebben echt helemaal dubbel gelegen. :mrgreen: Eerst balkjes lopen, jeetje ze wist gewoon niet waar ze haar benen moest laten.
check die benen :shock:
Hahah
En een echte sprong, haha
Lekker even buiten op de dijk uitstappen,
Ben trots op mijn meiden!!
taverno
Geplaatst: 07-04-11 21:40
Wow wat een sprong,gekheid hoor,je moet ergens beginnen. Ziet er leuk uit,ze tilt haar benen lekker op als ze over de cavaletti gaat. En wat kijkt Esther lief op die ene foto!
@Lenke (hehe gelukkig kan ik dat wel schrijven )...wat een ellende om aangifte te doen zeg. Ook ik ben daar niet in thuis, maar raar is het wel, zeker omdat ze in andere zaken waarbij geen naam bekend is het wel doen. Gave foto's van Xantha...stoer peerd Marion morgen weer poging om te gaan rijden met auw Cer...weekend Ikke ook
Straks! Eersten dandaarnaen aan het eind van de middag naar
EsvanEs
Geplaatst: 08-04-11 11:32
taverno schreef:
En wat kijkt Esther lief op die ene foto!
Ik kan af en toe ook heel erg lief kijken! hahaha!
Ik ben ook lekker vrij vandaag! Ga zo even naar de zonnebank en in het stadshart rondslenteren... Vanavond naar Xantha toe! Dan komt Lindsey weer langs (gezellig!!) en daarna de Osteo....ben benieuwd!!
@Lenke, wat een gedoe met je hond zeg! Hopelijk houd ie dr niets aan over! Mijn ouders hond is als pup zijnde ook gebeten en die kan bijna niet meer met andere honden nu! Valt iedereen aan...alleen met mijn kleine jack gaat het goed (maar dat moet ie wel...)! Hoop voor jou dat t mee valt!
@Marion, vervelend dat je nog steeds zo'n last heb van die val! Rustig aan doen dus!
mmmm verder kan ik niet terug scrollen..dus hopelijk ben ik niets vergeten! Iedereen veel plezier vanmiddag! En voor degene die toch moeten werken: werkse!
Wilde alleen nog even deze foto spammen....vind hem zo mooi!!
Splinter
Geplaatst: 08-04-11 11:34
lekker zeg lekker vrij
ik over een half uurtje ongeveer, dan lekker naar lieffie toe lekker rijden
Vandaag is mijn bijrijdster geweest, dus had een lekkere rustige avond: vroeg naar huis en dan lekker in het zonnetje zitten. Hondje dacht er anders over, die vond dat ze wel een nieuw kussen mocht hebben: Hele huis was ondergesneeuwd met witte piepschuim. We zijn 3 uur aan het schoonmaken geweest, haha.
Ik heb een hond die niets sloopt... behalve haar eigen kussens om de 1 of andere reden. Het was overigens wel de laatste keer dat ze een kussen had, er op slapen doet ze toch niet.
HEERLIJK, honden. fokster had er bij moeten vertellen dat je nooit meer een rustige dag hebt, zodra je er zo eentje hebt, haha. Nee hoor, we houden van haar, maar krijgen wel eventjes alles tegelijk nu. De wet van Murphy in het kwadraat zeg maar...
Ik blijf Xantha echt een mooierd vinden, ben dol op schimmels maar dees is wel extra mooi
Tencie is vandaag voor mij gereden,ik bof maar weer! Ik vind het leuk om naar hem te kijken en te zien dat een ander hem zo fijn aan het lopen krijgt.
Ik kreeg vandaag de opmerking van een andere stalgenootdat hij zo makkelijk rond loopt en daarom wel makkelijk te rijden zal zijn.Tence heeft zijn beperkingen en daarom soms helemaal niet makkelijk te rijden en daar moet je ook mee om kunnen gaan. Maar hij wil zijn best doen en als hij maar soepel genoeg is in zijn gewrichten lukt het ook wel.