Maar je kan het eventueel ook naar iemand sturen als je de opening al klaar had?
Ik ben zelf 28 juli op vakantie

Maar ik ga nu even wat doen! Want anders zit ik weer de hele tijd op de pc
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
) Daan en ik staan echt dicht op elkaar. Hij heeft (met z'n twee beste wedstrijden) 30 punten en ik heb (met mijn beste wedstrijden) 29 punten!

Want melissa jij hebt ook 2 keer gewonnen toch? 

Dat wordt flink je best doen met de finale!Iriis_ schreef:Trouwens jongens, ik zit wel met een klein probleempje. Want ik weet niet hoeveel jullie nog gaan praten. Maar ik ga maandag voor 3 weken op vakantie. En ik zou de opening maken.. Dus ik weet niet zo goed hoe we dat moeten gaan doenDe kans is namelijk groot dat jullie de 500 pagina's bereiken als ik weg ben!
Emmaa_ schreef:Dat weet ik ook wel, maar zij zegt al sinds de meivakantie dat ze langs gaat komen, die keer heb ik het zelfs op de mail, ze heeft me namelijk om half 6 een mail gestuurd dat ze eerst naar de boer ging en dat ze rond 6 uur/kwart over 6 bij mij zou zijn. Waar was ze dan? Zij wist dat ik mijn camera mee zou nemen..

en ik hoooop voor je dat hij nog op de manege ligt..