nu snel slapen morgen weer vroeg op voor te vlechten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

larino eerst rondje BB ging goed daarna B ging ook goed alleen op 2 ff miscommunicatie waardoor ik daarna eve ee volte heb moeten maken om alles weer bij elkaar te rapen
maar verder goed had 50 stijlpunten
dusja maar 51 stijlpunten
gingen daarna de coupons ophalen en kon ze er maar 1 vinden, bleek uiteindelik dat de 2 merrie 2e en 3e waren geworden
dus hebben die mooi 1 seizoen B gelopen en nu van de zomer L en dan hoop ik dat we van de winter zo ver zijn voor het M
en die andere dan L
en het gaat goed dus das al heelmaal fijn
waren bij rob wezen springen en paardje wat ik de vorige keer toen voor het eerst mee had genomen die ging heel goed eigenlijk uit draf en toen gingen we uit galop en toen stopte die paar x op een hekje en 1x stopte die echt heel lelijk en viel er dus af... maar hield hem (zoals bijna altijd) vast maar daardoor lag ik er half onder... heb een flinke klap tegen mn hoofd(cap) gehad en heb een dikke bult op mn hand en voel nu overal toch wel wat
wat last van mn nek
maargoed meteen weer erop en toen ging het goed
zat een keer op Sympathie paar jaar geleden en was mn cap vergeten en kwam erachter toen ik acher in de bak was en ben meteen afgestapt en mn cap gaan halen
die schuine bocht ben ik 1x bijna uit mn wagentje gevallen
en een andere bocht als je naar beneden gaat zeg maar die was super glad iedereen schoof daar uit
1e heat ging niet zo goed...
was 11e van de 14 en de 2e heat ging stuk beter ik dacht hop gas erop en gaan met die banaan en toen ws ik 4e van de 12
ben 1 keer gespint in de 2 ronde volgens mij al toen stond ik scheef in de bocht en ik keek naar de zijkant komt er een kartje aan!
ik dacht neeee maar gelukkig remde die heel hard en beukte die niet zo hard tegen me aan

je bent dom als je het niet doet..
als ik geen cap op Pino zou dragen was ik nu echt zo dood.
Ookal heb je je paard al zooo lang.. Dan nog.
Haha.