De eerste stop hebben we nu al gehad (heerhugowaard) Chris ging spugen ! De volgende is stop zal bij De boot zijn denk ik.
nou doei, wij gaan lekker vakantie vieren tot over een week.
Geef Edje nog even een knuffel van me.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben van mn fiets gevallen, mn knie ziet eruit alsof ik 10 jaar ben, en de rest van mn lijf voelt alsof ik 100ben
Lang leven een eigenpaard, zit nu met Tal dr colkdpack en dr traumeel.
Talida schreef:joh ik zat weer zo snel dat niemand het gezien had dus mn ego gaat wel. Heb denk ik alleen mn borstbeen gekneusd, ik viel namelijk vol in mn handvat. heb nu ook een mooie rond eblauwe plek daar. En mn knie is ook dik en paars maar dat komt omdat ik daar een zwakke plek heb zitten dus 1x stoten en ik zie er zwaar mishandeld uit
Talida schreef:Snies, ga je morgen ff mee naar marienweide?? Of wil je nog bujiten stapje doen, zonder tal wel te verstaan
Talida schreef:45 min ongeveer, 15-20m stap, dan wat draf/galop (ook kwartiertje denk ik) en weer uitstappen. Was vanmiddag weer naar de molen gestapt, werden er net tussen ons en de stal 2 jonge stieren op de wei gelaten. Heb nog maar even wat extra lang gegraasd want was wel heeel interssant, bokkende koeis!