Nicole1995 schreef:Ik hoorde dat Nikee naar binnen geslagen droes heeft.Weet iemand inmiddels iets meer over hem?
van wie heb je dat gehoord?? zou niet echt fijn zijn daar komen ze vaak niet boven op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Ik hoorde dat Nikee naar binnen geslagen droes heeft.Weet iemand inmiddels iets meer over hem?
rockoo schreef:Ik kom vanavond weer even bij Gipsy kijken en schoonmaken na mijn werk

. Dat was voorlopig de laatste dan toch? Dan kunnen we beginnen met tellen, mogen we eindelijk de dijk weer op met een paar weekjes
(het lijkt al zo lang te duren maar het is nog niet eens twee weken aan de gang
) Yinari schreef:Uzzi is gisteren ook geknapt. Dat was voorlopig de laatste dan toch? Dan kunnen we beginnen met tellen, mogen we eindelijk de dijk weer op met een paar weekjes
(het lijkt al zo lang te duren maar het is nog niet eens twee weken aan de gang
)

meelen schreef:VOOR IEDEREEN
meelen schreef:VOOR IEDEREEN
.
.
(even via mijn album.......ImageShack doet raar
)

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Ik hoorde dat Nikee naar binnen geslagen droes heeft.Weet iemand inmiddels iets meer over hem?
van wie heb je dat gehoord?? zou niet echt fijn zijn daar komen ze vaak niet boven op
rockoo schreef:Je hebt het er maar druk mee he Rockoo, wat moeten we toch zonder jou op VeldtIk ben net even bij Gipsy geweest en schoon gemaakt het ziet er goed uit.

LIQUITA schreef:En een filmpje http://nl.youtube.com/watch?v=UG6RphwYf4A

rockoo schreef:Moeten jullie allemaal geen sinterklaas vieren

. Daarna nog het spel BUZZ gespeeld op de PlayStation.
. Maar het laatste spelletje mocht ik ook een keer winnen
. Dat kwam vast door de naam, ik had mezelf LIQUITA genoemd
. xan schreef:@ Linde: wanneer ben jij op de manege ???
Dan neem ik geld mee, en kun jij dan die broek meenemen ??