\
Nieuwe pagina!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:lieziej schreef:Hey guys.. Ik merk dat ik ontzettend veel heb gemist op dat super toffe zomerfeest
Niet dus.
Moet gaan oppassen dat ik nu niet arrogant ga worden.. in één weekend zo goed rijden.. tja., dat krijg je dan!
En nu maar snel weer wat lessen gaan volgen dan kun je al bijna door naar naar het z![]()
en kinderen die arrogant worden weten we wel raad meehoor grapje gefeliciteerd hoor Angelique zit je op je hielen die is reserve kampioen met NICKY
zij had 195 punten dus niet slecht voor een 7 jarige met shet.
Danielle___ schreef:roderick gaat wel door op de vrijdag avond zei die net tegen me
JimBeer schreef:Car is druk bezig het springdebuut er door heen te krijgen hier thuis trouwens Elise dus wie weet!Zou wel echt vet zijn
lieziej schreef:JimBeer schreef:Car is druk bezig het springdebuut er door heen te krijgen hier thuis trouwens Elise dus wie weet!Zou wel echt vet zijn
Klopt! Ik had het met dr nog dr over?
Wat is de momentele stand van zaken? Hoe zien je ouders het zitten? Ze zijn daar al welleens op het terrein geweest volgens mij!!
Ik heb net mijn coupons ingevuld en in een envelop gedaan.. Morgen ff opsturen![]()
![]()
Ik ga 2 pacoursjes rijden, en dan ga ik mezelf slaan als ik dan niet met minstens 2 wp's terug kom![]()
Help me even herrinneren!!!!!!
JimBeer schreef:lieziej schreef:
Klopt! Ik had het met dr nog dr over?
Wat is de momentele stand van zaken? Hoe zien je ouders het zitten? Ze zijn daar al welleens op het terrein geweest volgens mij!!
Ik heb net mijn coupons ingevuld en in een envelop gedaan.. Morgen ff opsturen![]()
![]()
Ik ga 2 pacoursjes rijden, en dan ga ik mezelf slaan als ik dan niet met minstens 2 wp's terug kom![]()
Help me even herrinneren!!!!!!
volgens mij vinden ze het wel goed, maar dan moet car even snel coupons gaan bestellen