Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 14:45

Zo...he, he, alle kerstversiering staat weer op zolder. Alles weer lekker fris in huis (wel een beetje kaal). Alleen de lichtjes buiten moeten nog, maar dat doet Erik van het weekend als ik aan het werk ben (alleen weet hij het nog niet, hihi).

Vanavond maar weer een op Liquita klimmen Ja.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 14:46

Ha, nog maar 125 pagina's !!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 14:48

Dan ga ik nu maar mijn volgende plicht doen. De uitslagen van verschillende wedstrijden op de website zetten....DOEI Hyper! .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:18

lag ik vanmorgen net met mijn been omhoog stond de taxi al voor de deur, kon ik voor ik naar fysio ging al bij de orthopeed langs. Moet toch wel met antibiotica beginnen.
Om 12.30 tot 13.oo uur bij de fysio, en daarna maar wachten op de taxi. Na verschillende keren te hebben gebeld kwam de taxi uiteindelijk om 14.35 (ja je leest het goed) toen nog via Zaandijk en daarna eindleijk naar Westzaan, was 15.oo uur voordat ik eindelijk thuis was,helemaal gebroken.
Morgen naar Oostergouw voor de Agraves er uit te halen (dan gaat Floris gelukkig mee). Maandag weer naar het ziekenhuis, bloed prikken, fysio en naar de orthopeed. Als ik dan weer zo lang moet wachten op vervoer kan ik net zo goed weer een bed reserveren in het ziekenhuis.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:08

Wat een ellende is het vervoer he. Ik zie dat ook zo vaak op mijn werk. Mensen die doodziek zijn, moeten uren wachten Boos! .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:21

Ga dan ook wel een klachtenbrief schrijven. Wat een ongeorganiseerd zootje, maar dat krijg je ook met personeel wat niet capable is.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:26

LIQUITA schreef:
Dan ga ik nu maar mijn volgende plicht doen. De uitslagen van verschillende wedstrijden op de website zetten....DOEI Hyper! .

de uitslagen van de novemberwedstrijd (volwassenen) heb je zeker nog niet gekregen, staan er nog niet op, of werd je opgehouden?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:51

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

de uitslagen van de novemberwedstrijd (volwassenen) heb je zeker nog niet gekregen, staan er nog niet op, of werd je opgehouden?
De uitslagen van deze wedstrijd is helaas zoek, ze kunnen het nergens vinden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:04

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
De uitslagen van deze wedstrijd is helaas zoek, ze kunnen het nergens vinden.

Schrijf mij maar in voor 180 punten, eigenlijk nog meer, heb wat geupgrade, aangezien ik de proef meer punten waard vond dan ik van de jury heb gekregen. Heb de beelden nog eens terug gekeken, volgens mij heeft de jury nl andere dingen gedaan dan op de fantastische proef van Napoleon en mij te letten.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:35

winnitou schreef:
lag ik vanmorgen net met mijn been omhoog stond de taxi al voor de deur, kon ik voor ik naar fysio ging al bij de orthopeed langs. Moet toch wel met antibiotica beginnen.
Om 12.30 tot 13.oo uur bij de fysio, en daarna maar wachten op de taxi. Na verschillende keren te hebben gebeld kwam de taxi uiteindelijk om 14.35 (ja je leest het goed) toen nog via Zaandijk en daarna eindleijk naar Westzaan, was 15.oo uur voordat ik eindelijk thuis was,helemaal gebroken.
Morgen naar Oostergouw voor de Agraves er uit te halen (dan gaat Floris gelukkig mee). Maandag weer naar het ziekenhuis, bloed prikken, fysio en naar de orthopeed. Als ik dan weer zo lang moet wachten op vervoer kan ik net zo goed weer een bed reserveren in het ziekenhuis.

Op Maandag ben ik vrij, je mag me bellen hoor. (prive-taxi)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:43

meelen schreef:
winnitou schreef:

Ik heb al eerder gezegd dat je te goed voor deze wereld bent, ik heb je nummer, als het nodig is bel ik je ,een dikke knuffel van mij

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:24

Waar is toch iedereen, zit ik hier helemaal alleen alle topics te vullen. straks gaat het ligt uit in de ziekenboeg en is het weer over voor vandaag. Wordt een latertje vanavond dat voel ik nu al.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:28

Doei! Anke

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:30

winnitou schreef:
meelen schreef:

Ik heb al eerder gezegd dat je te goed voor deze wereld bent, ik heb je nummer, als het nodig is bel ik je ,een dikke knuffel van mij

Bloos

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:33

Nou........ben je zomaar weer weg Huilen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:37

was even aan het googlen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:38

ga even een advokaatje nemen, misschien slaap ik daar goed op!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:13

Ga zo naar boven, Floris gaat naat bed dus pas me aan. Ben toch moe, wie weet slaap ik dor tot morgenochtend!
Fijne avond allemaal!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:11

hoop dat je nu lekker kan slapen anke en als nodig is kan ik je ook wel eens rijden hoor gelukkig heb ik dat probleem nooit gehad met peter die moest ook met ambulance naar a dam maar die waren vaak zo lief om te wachten tot peter klaar was

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:16

wou vandaag lekker mee lessen van 8 tot 9 waren er geen lessers gelukkig had ate al van 7 tot 8 mee gereden hij is weer echt zichzelf aan het worden in andere stal heb trouwens een mooie deken gekocht voor hem goud kleur een deken van sandra en rik jammer genoeg paste boyd hem niet geluk voor mij ate staat hem goed nog bedankt rik Knipoog

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:18

Ik weet dat de werkelijke "te laat"-percentages in het vervoer kilometers ONDER (ja ja je leest het goed) het percentage ligt dat zou mogen volgens de europese regelgeving... Het aantal klachten is nog geringer.

Maar de impact is vreselijk als je één van hen bent die moet wachten.

Sterkte!

Ik hoop dat de antibiotica nu zijn werk gaat doen en dat je snel wat opknapt zodat je ook beter slaapt... Bloos

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:54

Mireille1970 schreef:
Ik weet dat de werkelijke "te laat"-percentages in het vervoer kilometers ONDER (ja ja je leest het goed) het percentage ligt dat zou mogen volgens de europese regelgeving... Het aantal klachten is nog geringer.

Maar de impact is vreselijk als je één van hen bent die moet wachten.

Sterkte!

Ik hoop dat de antibiotica nu zijn werk gaat doen en dat je snel wat opknapt zodat je ook beter slaapt... Bloos

Dan heb ik het wachtpercentage voor de komende tijd al gehad zeker. Laat ik het hopen
En mijn ouders waarschijnlijk voor de komende 10 jaar ook geen wachttijd meer.
Die hebben hier een keer op een paar minuten na 3 1/2 en 3 uur zitten wachten. In al die tijd dat zij met het wvg vervoer gaan is de taxi 1x redelijk op tijd gekomen. Ben benieuwd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:57

Heb een redelijke nacht gehad, had wel extra pijnstillers ingenomen.
Heb net voor Floris wat administratie voor de zaak gedaan, heb ik weer het idee dat ik wat nuttigs doe in mijn leven.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:04

ATE schreef:
hoop dat je nu lekker kan slapen anke en als nodig is kan ik je ook wel eens rijden hoor gelukkig heb ik dat probleem nooit gehad met peter die moest ook met ambulance naar a dam maar die waren vaak zo lief om te wachten tot peter klaar was

Heb in een grijs verleden ook op de ambulance gewerkt en wij bleven ook meestal wachten op de klant/patient, behalve als onderzoeken o.i.d. heel veel tijd in beslag zou nemen deden we gecombineerde ritten (b.v. klant van Amsterdam naar Zaanstad terug brengen). Langs de file gingen we ook met zwaailicht/sirene ook al had het geen spoed, (MAG OFFICIEEL NIET)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 11:08

winnitou schreef:
Heb een redelijke nacht gehad, had wel extra pijnstillers ingenomen.
Heb net voor Floris wat administratie voor de zaak gedaan, heb ik weer het idee dat ik wat nuttigs doe in mijn leven.

Rust houden en herstellen is anders misschien wel het meest nuttige in je leven op dit moment Knipoog
Fijn dat je redelijk hebt geslapen...

Heb je wel ook morfine mee?