Vanavond maar weer een op Liquita klimmen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. LIQUITA schreef:Dan ga ik nu maar mijn volgende plicht doen. De uitslagen van verschillende wedstrijden op de website zetten....DOEI.
winnitou schreef:De uitslagen van deze wedstrijd is helaas zoek, ze kunnen het nergens vinden.LIQUITA schreef:Dan ga ik nu maar mijn volgende plicht doen. De uitslagen van verschillende wedstrijden op de website zetten....DOEI.
de uitslagen van de novemberwedstrijd (volwassenen) heb je zeker nog niet gekregen, staan er nog niet op, of werd je opgehouden?
LIQUITA schreef:Dan ga ik nu maar mijn volgende plicht doen. De uitslagen van verschillende wedstrijden op de website zetten....DOEI.
winnitou schreef:de uitslagen van de novemberwedstrijd (volwassenen) heb je zeker nog niet gekregen, staan er nog niet op, of werd je opgehouden?
LIQUITA schreef:De uitslagen van deze wedstrijd is helaas zoek, ze kunnen het nergens vinden.

winnitou schreef:lag ik vanmorgen net met mijn been omhoog stond de taxi al voor de deur, kon ik voor ik naar fysio ging al bij de orthopeed langs. Moet toch wel met antibiotica beginnen.
Om 12.30 tot 13.oo uur bij de fysio, en daarna maar wachten op de taxi. Na verschillende keren te hebben gebeld kwam de taxi uiteindelijk om 14.35 (ja je leest het goed) toen nog via Zaandijk en daarna eindleijk naar Westzaan, was 15.oo uur voordat ik eindelijk thuis was,helemaal gebroken.
Morgen naar Oostergouw voor de Agraves er uit te halen (dan gaat Floris gelukkig mee). Maandag weer naar het ziekenhuis, bloed prikken, fysio en naar de orthopeed. Als ik dan weer zo lang moet wachten op vervoer kan ik net zo goed weer een bed reserveren in het ziekenhuis.
meelen schreef:winnitou schreef:lag ik vanmorgen net met mijn been omhoog stond de taxi al voor de deur, kon ik voor ik naar fysio ging al bij de orthopeed langs. Moet toch wel met antibiotica beginnen.
Om 12.30 tot 13.oo uur bij de fysio, en daarna maar wachten op de taxi. Na verschillende keren te hebben gebeld kwam de taxi uiteindelijk om 14.35 (ja je leest het goed) toen nog via Zaandijk en daarna eindleijk naar Westzaan, was 15.oo uur voordat ik eindelijk thuis was,helemaal gebroken.
Morgen naar Oostergouw voor de Agraves er uit te halen (dan gaat Floris gelukkig mee). Maandag weer naar het ziekenhuis, bloed prikken, fysio en naar de orthopeed. Als ik dan weer zo lang moet wachten op vervoer kan ik net zo goed weer een bed reserveren in het ziekenhuis.
Op Maandag ben ik vrij, je mag me bellen hoor. (prive-taxi)

winnitou schreef:meelen schreef:
Op Maandag ben ik vrij, je mag me bellen hoor. (prive-taxi)
Ik heb al eerder gezegd dat je te goed voor deze wereld bent, ik heb je nummer, als het nodig is bel ik je ,een dikke knuffel van mij

Mireille1970 schreef:Ik weet dat de werkelijke "te laat"-percentages in het vervoer kilometers ONDER (ja ja je leest het goed) het percentage ligt dat zou mogen volgens de europese regelgeving... Het aantal klachten is nog geringer.
Maar de impact is vreselijk als je één van hen bent die moet wachten.
Sterkte!
Ik hoop dat de antibiotica nu zijn werk gaat doen en dat je snel wat opknapt zodat je ook beter slaapt...
ATE schreef:hoop dat je nu lekker kan slapen anke en als nodig is kan ik je ook wel eens rijden hoor gelukkig heb ik dat probleem nooit gehad met peter die moest ook met ambulance naar a dam maar die waren vaak zo lief om te wachten tot peter klaar was
winnitou schreef:Heb een redelijke nacht gehad, had wel extra pijnstillers ingenomen.
Heb net voor Floris wat administratie voor de zaak gedaan, heb ik weer het idee dat ik wat nuttigs doe in mijn leven.