Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 07:53

In de pleasure voldoet een leuke blouse ook hoor Marjolijn! :)) De eerste slinky waarin ik me openbaar durf te vertonen moet nog gemaakt worden :x

We moeten maar ff een datum prikken om naar Arthur te gaan ergens in juni ofzo ;) Lijkt me erg gezellig!

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 11:34

ik hou ook absoluut niet van slinkys! hahaha!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:13

Normaal ben ik helemáál niet van de bling bling maar het lijkt me é-nug om een keer zoiets legaal aan te kunnen trekken *D. Lekker fout, ik hou d'r van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:21

Sandra! Een slinky?! Weet je het zeker? _O- Die dingen mogen niet eens in de buurt van mijn kledingkast komen := Da's goed om te weten Esther, dacht dat ik een van de weinige was in de westernwereld met een afkeer van die dingen!

Wat een heerlijk weer is het buiten! Net een extra lange pauze gehouden in het zonnetje in de tuin :o

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:32

Eh, Sandra, een slinky is niet per definitie bling bling, dat is een coltruitje/ body die heel nauw aansluit. Niets verhullend aansluit. Er kan wat bling opzitten, maar dat hoeft niet.

Als je wat inspiratie op wilt doen (en veel geld wilt uitgeven)

http://www.hobbyhorseinc.com/index.shtml

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:48

Ach, jongens zo'n strak nietsverhullend coltruitje kan ik mak-ke-lijk hebben met mijn goddelijke lichaam _O- !!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:29

Sommige slinky's zijn imo wel leuk, maar dan wel voor de pleasure := , ik durf me nooit van m'n levensdagen in zo'n ding te vertonen. :=

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 19:36

ik hou niet van die strakke dingen! Daarbij zijn ze altijd van die vieze zweetstof gemaakt! En ik moet altijd aan de nieuwedijk denken, aan van die turkenwinkels..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 07:53

Hmmm, di's niet zo goed voor weiland -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:03

Damn wat een regen!!! :( Hier in Amsterdam is het droog maar in Koog heeft het sinds vannacht onophoudelijk geregend geloof ik :\

Goh wat had ik van Angelique weer een leuk mailtje via hyves ontvangen, echt geweldig op de vroege ochtend :')

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:11

Yup, hier op de Zuidas ook droog, maar in het altijd mooie Alkmaar regent het - volgens onze correspondent aldaar - nog steeds.

Beau, ik wil het de hele tijd al tegen je zeggen maar vergeet het steeds: wat een prachtige foto's heeft Gera gemaakt zeg !

Enneh Es: goede sportkleding wordt over het algemeen gemaakt van gore-tex of lycravezel. Niet te verwarren dus met die synthetische bende van de Nieuwedijk/Beverwijkse Bazaar/Dappermarkt (hoewel ik daar héél vroeger met het geld wat ik verdiende met mijn vakantie baantje helemaal los ging op de kleding hoor :D , maar wees gerust, die tijd ligt inmiddels ver, ver achter mij :+ ).

Wat voor ranzige mail had Ans nu weer?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:24

Al die regen is niet goed voor de paddocks, maar het land heeft het nodig hoor! Het is echt gortdroog geweest de afgelopen tijd.

Ik hoop alleen dat ik de mok van Glory onder controle kan houden nu het geregend heeft.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 11:34

Ans? Ranzige mails? Nooooit _O-

Ik ga foto bewerken, heb volgens mij heeeele leuke gemaakt van Stace met m'n nieuwe lens :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:09

Fijn hè, die nieuwe lens 8-).

Weet iemand trouwens of Eef weer gewoon lesgeeft vanavond?

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:26

San1978 schreef:
Fijn hè, die nieuwe lens 8-).

Weet iemand trouwens of Eef weer gewoon lesgeeft vanavond?

Eef melde op mijn hyves dat ze het weer helemaal doet, ik denk het wel dus :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:48

Fijn ! *\o/*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 19:07

Grom, auto werkte weer niet mee vandaag.

Ik zou naar stal vanavond, nog even langs de Mac voor een snelle hap, sta bij de McDrive te wachten op mijn bestelling, heb de motor uitgedaan, wil weer starten: weer niets. Nu had die slimmerd van de ANWB afgelopen Zaterdag geroepen dat het aan de sleutel lag, dus andere sleutel had ik al mee, ook niets.
Dus met hulp van een medewerker van de Mac de auto op de parkeerplaats gereden, ANWB weer gebeld, en die monteur zei in eerste instantie dat het niet aan de startonderbreker lag, maar aan de startmotor. Hij probeert te starten maar dat lukte niet, wat electronische dingen bekeken maar ook hielp niet afdoende (startmotor was het probleem achteraf dus ook niet). Dus ben ik uiteindelijk naar de Ford garage gesleept, die al dicht was. Slepen is echt doodeng, had het zweet in mijn handen staan (sturen en remmen zonder motor gaat echt heel zwaar). Auto van de ANWB zat vol (bijrijdersstoel met paperassen) dus die kon me geen lift geven maar huis. Dus maar de benenwagen, en later de bus (die me gratis mee liet rijden, aardig toch?)

Morgen even langs om de sleutel te brengen, zag zo snel geen brievenbus waar hij in kon, en open laten wilde ik ook niet, er zit nog van alles in.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 21:09

San1978 schreef:
Wat voor ranzige mail had Ans nu weer?

Had ik toch ook niet dat tattoo-mailtje naar jou gestuurd?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:43

Nou lekker dan Trudy, ben je ook mooi klaar mee :\ Hopelijk kan je een huurauto mee krijgen voor de tijd dat je auto daar staat?

Ik wil verder niet uitwijken over die mail mensen... Open 'm maar gewoon _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 08:51

Oh die ranzige mail, ja ècht heel goor vooral die foto van zijn achterkant _O- !

Trudy: wat vervelend van je auto! Zal je altijd zien, sta je lekker effe bij de Mac... Ik heb het zelf een keer gehad toen ik ijs ging halen bij een hele lekkere ijssalon in Heemskerk. Had na een uur alleen nog maar een milkshake over zeg maar :o. God straft onmiddelijk zullen we maar zeggen }:) :P .

Ik ga vanmiddag zwembandjes kopen voor Beer zodat 'ie een duik op zijn landje kan nemen :D .

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 09:07

Ja die tattoo mail! jekkes de bekkes! Zou dat echt zijn geweest, kan me niet voorstellen dat dat lekker is om te laten zetten...

Krijgt hij tweety bandjes?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:49

Ik hoor het die tattooeerder al zeggen "nou, bukt u maar even voorover" ... >;)

Yup, knalgele net zoals mijn tattoo (om maar even in die regionen te blijven) !!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:29

:wave:

Iewww niet zo raar doen hoor San _O-

Ik heb lopen pielen met weinig scherptediepte op rond voorwerp, dat is zowel tijdrovend als frustrerend en niet voor mensen zonder geduld. :7

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*Moet meer oefenen* maar 't ging beter dan op m'n kat want die wou niet stilzitten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:47

Mooi Aardbeitje Suus, krijg er trek in!

Enne, geen huurauto, leenauto's hadden ze niet staan, en via een andere firma kostte me dat 40 Euro per dag, en dat heb ik er nu net niet voor over. Ook omdat ik niet weet hoe duur de reparatie gaat worden.

Auto staat inmiddels weer bij de garage, nadat ik er de hele dag gezeten heb om hem toch maar voor het weekend weer mee naar huis te mogen nemen. Half 5 kwam het verlossende woord: hij deed het weer. Dus ik heppie, start en rij naar het tankstation, tank en start daarna weer (hij doet het!), rij de wasstraat in, voor die tijd even met de hogedrukspuit (hij doet het beide keren!), moet doorrijden om te laten drogen (hij doet het!), wil de wasstraat uitrijden, en hij start weer niet! Met behulp van de mensen die voor de wasstraat stonden te wachten de auto uit de wasstraat geduwd, ANWB (weer) gebeld, die komt, probeert te starten en hij doet het (ik had tussendoor een paar keer geprobeert en hij deed het niet!). Het was kwart voor 6, dus ik als een speer terug naar de garage na de ANWB meneer bedankt te hebben, trof daar nog mensen, heb hem daar geparkeerd en kreeg een lift terug naar huis (de Baanstee in met OV is een groot drama!) Behoeft geen uitleg dat ik stond te shaken van kwaadheid, heeft me gvd een hele dag gekost en de nodige financiele middelen, maar dan verwacht ik wel dat het goed gebeurt.
Ik hoop iig op goed weer van het weekend, kijken of mijn ijzeren ros van stal wil. En ik hoop echt dat de auto Maandag weer werkt, in het donker rijdt ik liever niet op dat dijkje naar P'end.

Dus gisteren niet bij de paarden geweest, vandaag ook niet, hoewel ik dat wel heel graag had gewild.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:49

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

work it girl!