Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:haha mijn budget is ook niet zo spectaculair hoorMaar hoop dat het wellicht op afbetaling kan, dan is mijn budget net iets toereikender
Staat Stefano op ijzers dan? Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik daar geen last van heb, geen geglibberMaar uiteraard ben je welkom om mee te gaan voor de fototjes
Je meot toch inmiddels wel weten dat ik daar totaaaaal geen bezwaar op heb
![]()
Vanavond lekker met knollie geredenOndanks dat ik vandaag pas blauw ben geworden is de pijn al een heel stuk afgenomen en heb ervaren dat ik er met paardrijden geen last van heb
Heb voor mezelf een stapje terug gedaan qua "verlangens" en ben een beetje back to basic gegaan. Er goed opgelet dat ik beide handen ontspan en gelijke druk houd, op mijn been inbuigen en tempo heb ik maar even gelaten voor wat het is. En als ze scheef ging lopen, jammer dan
Als ik het maar op de basic manier op ging lossen
Ze liep uiteindelijk best fijn, dus was er erg blij mee! Vraag me alleen wel af hoe ik ooit op het niveau van een fatsoenlijke B-proef ga komen
Zipporah schreef:Ik wou ook wel even zadels kijken eigenlijk maar ik had geen tijd meerHeeft hij alleen tweedehands zadels of ook nieuwe zadels? En wat kost het om hem te laten komen?
Moet je is voor dat het sneeuw met mij mee gaan aan de longeerlijn Priszz.. of is een stuk wandelen.