Pluutje schreef:LJ: Het is een foto van toen je pas de deux reed met Jamila. Denk ik tenminste, in ieder geval zit je op Joy en zij op Lay en zijn jullie in wedstrijd outfit
Ooh haha grappig! Dat was idd van onze pas de deux dan
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pluutje schreef:LJ: Het is een foto van toen je pas de deux reed met Jamila. Denk ik tenminste, in ieder geval zit je op Joy en zij op Lay en zijn jullie in wedstrijd outfit

Myrtje_ schreef:Waar heb je gereden? A'damse bos?
of
Bonte schreef:Myrtje_ schreef:Waar heb je gereden? A'damse bos?
Spaarnwoude. Ze rijd bij manege Spaarnwoude![]()

Blackje schreef:Heb met Ilse een rit van 4,5 uur gemaakt
Wel een beetje last, maar het was wel erg leuk!
... heel verstandig dat je even langs de HA gaat. Ik heb ook van die hartkloppingen gehad, vooral midden in de nacht, en weet dus dat het geen pretje is om dat mee te maken. En schaam je niet om je even aan een rustgevend pilletje over te geven, het helpt om je hele systeem weer even op orde te krijgen. Mens, je maakt ook wel wat mee!
fluffyfox schreef:ik reed vandaag over de snelweg in d ebuur tvan spaarnwoude en toen zag ik 2 mensen te paard
een van de paardjes had een half wit hoofd geloof ik
volgnes mij een vos, maar ik reed 100 dus kon t niet heel goed zien
Dat was Hendrik!!! Zeker weten
Hij staat op De Groene Heuvel.
Mendi schreef:Was het betreffende paard dan wel leuk, Muis?
We deden er vandaag weer lang over, ze heeft een beetje een dominantieprobleempje denk ik!
?
Ik win gelukkig nog steeds! Zietje schreef:Klopt Mendi! Nora en ik zijn allebei heel eigenwijs en we gaan net zo lang door totdat de ander het opgeeftIk win gelukkig nog steeds!

Zietje schreef:hihihihi
dan ben ik aan het werk dus kan ik niet komen kijken..... echt jammer. Jij komt zaterdag toch met mendi?
Jammerrrrrr...
Ik word oud denk ik..