manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 23:52

Nee Paardoes niveau haha....
Hebben weer dubbel gelegen om het kroketlosbikfilmpje, en het pannenkoekenbakkenfilmpje van mij...daar kunnen we nog een prijs mee winnen haha. . . . :( }:)

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 13:34

Wat een gave collage! :):) Ik vind hem leuk :D

Enne pannenkoekenbak filmpje? :? Ik ken die niet meer? Laat eens zien? :D

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 16:42

Thirz, kan jij dat filmpje er op zetten, weet niet hoe dat moet....
Ik lijk wel zo'n typje wat het iets te hoog in dr bol heeft hihihi....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:08

Iedereen leuk sinterklaas gevierd? Ik doe het pas vrijdag :P
En nu op naar de kerst (:) :))
Heerlijk al die kerstsongs op de radio (is nu nog leuk :+ )

En dit is het pannenkoek filmpje, let vooral op de blik van Marieke :')
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:01

Hoi!
Haha ik moet ook echt lachen om die foto's alleen al! De film kan ik helaas niet openen: ik krijg alleen reclame? De collage is echt heel gaaf: daar is Joyce vast blij mee. Ko ziet er leuk uit Anne; had echt geen idee wat ik me voor moest stellen bij zo'n kruising! Heb je er vandaag ook op gereden?
Als jullie in de kerstvakantie af gaan spreken en ik ben er ook, vinden jullie het leuk als ik dan mee-meet Cis en Thirz? Heb jou ook al eeuwen niet gezien Cis! Misschien sowieso wel leuk om in de kerstvakantie ook iets met zijn allen af te spreken: soort kerst-nieuwjaar meeting? En dan natuurlijk 9 januari Beekse Bergen zónder beslagen raampjes haha!
Kims, weet je al wanneer je naar stal komt?
Nel, alles goed bij jullie?
Marieke, hoe is Jade met dit weer?
En hoe is het met je pootje Bar? Alweer wat beter?
Wat een weer he! Gisteren al zo heerlijk, vandaag was het echt drama! Heb een rondje buiten gedaan, maar het regende en waaide zo hard dat ik het zelfs een beetje te gek vond (gaan eigenlijk altijd met regen toch rijden, maar die harde wind maakte er echt slagregen van op de open vlaktes, Orson vond er ook niet zoveel aan!)
Wij hebben gisterenavond Sinterklaas gevierd en weer gelachen om de gedichten, altijd leuk! Heb leuke cadeautjes gehad: kaarsen, nieuwe broodtrommel, kalender, tandelborstelpaard (haha zo hilarisch, moet je zien!) en een nieuwe wegenatlas. Volgens mij vergeet ik nog iets... in ieder geval was het gezellig en iedereen happy met zijn/haar cadeautjes!
Ga zo maar eens lekker vroeg naar bed! Trusten :)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 22:24

Sharon hield ook steeds dr hoofd helemaal scheef door de wind in combinatie met die regen... was namelijk ook zo fanatiek om op buitenrit te gaan. Als ik had geweten dat t vanmiddag droog was was ik dan wel gegaan, maarja...

Leuk hoor al die kadootjes! Ben wel benieuwd naar de tandenborstelpaard?

Mn voet doet nog steeds best veel zeer, voel m bij iedere stap en mn grote teen knakt ook echt heel veel...

We moeten ook nog steeds een babyshower houden voor daan en dolce!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 12:17

haha :+ Dat er toch nog goede pannenkoeken gebakken zijn toen :Y) Hoelang is dat geleden? Toen waren Stuffie enzo er nog toch?

Jaja <:) Vrijdag met klasgenootjes in Zundert sinterklaas gevierd. Lekker bijgekletst met zn allen. Vorig jaar nog vrolijk lopen mopperen op school en opdrachten enz, nu gebabbeld over behandelingen en wat je met bepaalde ziektebeelden doet enz. Tsja afgestudeerde ergotherapeuten :P Wel leuk om zo samen ideeen uit te wisselen en te discussieren :j En ook nog even de tijd gevonden om het dobbelspel te doen met de sint-kado's :P Helaas niet zo goed geslapen die nacht, gister ook niet en nu.. ben ik weer eens verkouden *D *jeuj* :\
Tandenborstelpaard Bianz? Kan je hem showen? :D Leuke kado's gekregen iig!

Heb nog niet op Ko gereden. Nouja, de buitenrit, maar nog niet in de les. Vorige week was zn ijzer los en nu wilde iemand anders erop. Heb op reus Haydn gereden. Was weer even wennen na weken op Klaroen.

Ik ben in voor een kerst-nieuwjaar meet! Moet op de maandagen gewoon werken, maar verder vakantie :j

Hè balen dat je nog steeds last hebt van je voet Bar. Duurt al een poosje toch? Wat zou het kunnen zijn? Iig hopen dat het snel over is! Beterschap! Hoe is t met Shaar? Lukt het opbouwen zonder problemen?

En jahoor weer een bui.. Vanaf donderdag werd het droog geloof ik, en flink kouder := (al heb ik dat liever dan al die regen!)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:43

He jammer, ik kan het filmpje ook niet openen! was wel benieuwd haha.
Ik hoop volgende week een keer naar stal te kunnen komen. Ik dacht dat het binnenschools een stuk rustiger zou zijn, maar ik heb me flink vergist! Veel afrondingsprojecten en dergelijke waardoor ik van 08:30 tot 17:30 op school zit. Ik slaap nu dus ook maar bij een klasgenoot, anders is het helemaal zinloos natuurlijk. Ik zit nu in Streefkerk (of all places!) Geeeeen idee waar het ligt, moest zelfs met de boot vanaf de erasmusbrug om hier te komen, maargoed. Mn klasgenoot heeft een bed dus ik ben blij ;-) En het is maar een half uurtje (auto) tot een uurtje (bus) van school vandaan.

Een aantal van jullie hebben lekker sinterklaas gevierd, leuk! Hebben jullie nog leuke cadeautjes gehad? De sint had niks gekocht voor mij dit jaar, hij had al veel te veel uitgegeven aan Febe dus schoot ik erbij in haha.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:42

Heej Bianz, neem je die leuke tandenborstel dan mee op onze trip naar Londen?! :)) :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:43

Haha ja hoor, hij staat al te trappelen :D Ga van het weekend boeken, komt helemaal goed! :P

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-09 13:44

Oeh gaan jullie naar Londen? Wanneer? Wel leuk!

Lekkere dagen dan Kim! :\ En nog niet eens een kado'tje van de Sint... :(:) Febe blij met Sinterklaas en de pieten?
Gelukkig kan je bij klasgenootjes blijven slapen :j Gister lekker eerder uit en vandaag vrij/ later beginnen? En flink aan het toeren door heel Nederland dus. Kom je nog eens ergens hè :Y) Wel raar, liep me dus in Roosendaal te bedenken: "goh nu ik dan weer regelmatig met de trein ga reizen, kom ik Kims misschien ook weer tegen". Komen we elkaar tegen bij het uitstappen in Souburg :') (Ga nooit beneden zitten, maar stond tot Bergen beneden bij de trap en ben maar beneden gaan zitten :+ ) Stel dat je nog een keer maandag rond half 6 de trein in Rotterdam pakt (dan zit ik er al in, kom dan van Alphen) of op vrijdag rond 5 uur ff een seintje geven :P
Wat is je afstudeerproject uiteindelijk geworden? Lukt het allemaal een beetje?

Enne droog vandaag *\o/* En zelfs nog best warm.. Voelt helemaal niet aan als december!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 10:36

Whaha, dus jullie zaten al die tijd gewoon bij elkaar in de trein :+ Gezellig zo!
Alles goed met iedereen? Zo rustig hier! Lekker koud buiten he, brrr! Maar wel een fijn zonnetje :j
Kims; nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* Kan je je huiswerk even opzij leggen om het gezellig te vieren met familie?

Ik had dit jaar geen zin in al die rondvliegende naalden en katten die in kerstbomen springen ( :') ) dus ik heb een heel lief mini-kerstboompje met lichtjes gekocht, schattig he:

Afbeelding

En heb je verder nog hulp nodig met inpakken? Bloem kan ingehuurd worden :))

Afbeelding

Afbeelding

Papier scheurt af en toe, duurt ietsje langer, maar je hebt gegarandeerd meer lol :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 12:09

Gefeliciteerd Kims!! Maak er een gezellige dag van!
Haha Bloem spoort ook echt niet he, hoe meer aandacht je kunt krijgen hoe beter!
Gezellig ook dat jullie samen reizen, maar toch ook weer niet Anne :D Vandaag is het niet echt warm te noemen, gisteren was het aardig kleumen ook toen ik naar Marieke d'r les ging kijken! Was leuk om weer eens te zien; het rijden gaat vooruit, Jade laat veel meer ontspannen momenten zien en jullie hebben er duidelijk lol in!
Straks maar lekker dik aankleden en een buitenrit gaan maken in de zon, genieten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:40

Zo even een fotobom van vandaag :D
Ga zo ff bijlezen!

Shaaaaar :D
Afbeelding

Lekker wezen wandelen met dolce
Afbeelding

Afbeelding

Daarna even spelen in t bakje
Kijk wat ik kan!
Afbeelding

En indira kan dr ook wat van!
Afbeelding

Syngroondraven
Afbeelding

Shaartje klaar om te gaan rijden
Afbeelding

Heb vandaag voor het eerst een stukje gegalopeerd met shaar en t ging best goed!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:09

Leuke foto's weer van iedereen! Fijn dat het goed gaat met Shaar, Bar!
En thirz, kan ik de inpak-hulplijn reserveren :+?
Klinkt leuk trouwens, Londen! Wanneer gaan jullie?
Oja, ik heb de bus geregeld voor 9 jan. Mijn baas was helemaal in zijn nopjes dat hij dat weekend moest werken omdat ik zei dat ik met vriendinnen kwam...(hij is soms net een puber haha)

Thirz, wanneer hoef jij niet te werken in de vakantie? En bianz, tuurlijk is het gezellig als jij ook komt! Wanneer kun jij?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 17:21

Whahaha ow Bloem :+ Ze zit er ook echt zo droppig bij: hoezo niet de ideale hulp? Hoezo kan je t alleen sneller? :') En wat een leuke kerstboom! :D Vind hem top! Gelukkig (/ helaas anders gingen wij ook voor die boom! :j ) hangen honden nooit in de kerstboom en hebben we al járen een neppert hier :P (al ruikt een echte boom ook wel erg lekker!)

Knappe Shaar en Dolce! Fijn dat het galopperen wel goed ging :) Hopen dat het er morgen ook nog allemaal goed uit ziet. Hoelang mag je nu stappen, draven, galopperen Bar?

Jeej! *\o/* We hebben al een safari-bus! Heb er echt al zin in! :D Whaha, en een blije baas :')

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:44

Als ik op buitenrit ga ben ik vaak 35/40 min weg en daarvan draaf ik dan 10/15 minuten ofzo...
In de bak doe ik 10 min stappen, ongeveer 8 min draven en dan op t harde uitstappen. In de bak is namelijk veel belastender dan buiten want dat ik natuurlijk allemaal rechtuit en op harde ondergrond.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:58

Ja, Bloem wil me graag overal bij helpen. Dat ik dr af en toe niet kan gebruiken, wil ze maar niet begrijpen :n :+
Geweldig Cis; gaan we je baas ook ontmoeten? (issie leuk?! :P )
En volgens mij is woensdag 30e of donderdag 31e t makkelijkste om af te spreken, kan jij dan? Anders moeten we nog even verder kijken. En wat wordt onze vakantie-activiteit? Als je buitenritje wil doen op Nous kan t ook hoor; ga ik mee op de fiets :)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:18

Kims, een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!!!
Bar, leuke foto's!
Cis, hoe ist met je?
Thirz ook leuke foto's!
Met iedereen alles goed?
Ik denk dat ik niet mee kan 9 januari.
Ik weet het eigenlijk bijna zeker.
Sorry, er zijn wat dingetjes gebeurd waardoor ik beter voorlopig maar thuis kan blijven.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:27

Owhjeej Nel, wat is er allemaal aan de hand (mag ook via pb hoor als je wilt)... :(:)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 17:29

Nou Thirz, dat is wel een leuke oplossing! Misschien een idee voor volgend jaar bij ons. Ik heb thuis 2 poezen en een peuterpuber die het alledrie leuk vinden om met de ballen te spelen.

@ Anne: we hadden geen match van de week! Ik was op school en besloot nog even de extra les te volgen. Dus ik had pas de trein van 16:33 terug i.p.v. 13:55 (mwoh, iets later ;) ). Misschien van de week een match! En dan bedoel ik geen match bij het uitstappen! hihi.

@ Nel: ojee, klinkt niet echt fijn....

Ik vierde mijn verjaardag eigenlijk niet dit jaar. Maar toch zat mn hele huis vol haha. Wel erg gezellig. Ik heb veel leuke cadeautjes gehad. Van Nick dus de vliegtrip en een tas en een etentje. En van de rest van de fam het spel de Kolonisten van Katan, serviesgoed van Blond, een bloembak-achtig-iets voor in de voortuin (erg leuk!), een kerst-eland voor in de voortuin en een lichtbol. Ohja en de 27,5 miljoen (dat hoop ik dan maar met dit staatslot).
Febe dacht dat zij jarig was want ze mocht zelf alle cadeautjes uitpakken :+

Ik zal snel foto's plaatsen maar ik moet nu eerst Febe van de oppas halen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 15:22

Nel; dat zou wel heel erg jammer zijn als je er niet bijbent de 9e, zijn er nog evt mogelijkheden? Je zegt t als we wat voor je kunnen doen he!
Cis; kan je ook de 27e afspreken? Ik moet dan 's ochtends nog werken, maar Kims kwam dan ook naar Nous. Dan kunnen we een warme choco-rit maken: jullie op Nous en Orson en dan fietsen Bianz en ik mee :)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 16:42

helaas thirz, ik moet de 27ste werken bij de BB...anders had ik het wel een superleuk idee gevonden!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 21:18

Hoi ik stuur jullie allemaal een pb, want wil het jullie best vertellen, maar niet in het openbaar. ;)

Verder alles goed met iedereen, lekker in de sneeuw vandaag.
Iedereen veilig thuisgekomen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:17

He meiden, bedankt voor jullie reacties.
Ik hou me dus even rustig.
Rij wel gewoon op voice en probeer alles gewoon te doen, maar soms gaat het gewoon allemaal op een heel rustig tempo.