Hebben weer dubbel gelegen om het kroketlosbikfilmpje, en het pannenkoekenbakkenfilmpje van mij...daar kunnen we nog een prijs mee winnen haha. . . .
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik vind hem leuk 
Ik ken die niet meer? Laat eens zien?
Dat er toch nog goede pannenkoeken gebakken zijn toen
Hoelang is dat geleden? Toen waren Stuffie enzo er nog toch?
Vrijdag met klasgenootjes in Zundert sinterklaas gevierd. Lekker bijgekletst met zn allen. Vorig jaar nog vrolijk lopen mopperen op school en opdrachten enz, nu gebabbeld over behandelingen en wat je met bepaalde ziektebeelden doet enz. Tsja afgestudeerde ergotherapeuten
Wel leuk om zo samen ideeen uit te wisselen en te discussieren
En ook nog even de tijd gevonden om het dobbelspel te doen met de sint-kado's
Helaas niet zo goed geslapen die nacht, gister ook niet en nu.. ben ik weer eens verkouden
*jeuj*
Leuke kado's gekregen iig!
(al heb ik dat liever dan al die regen!)
En het is maar een half uurtje (auto) tot een uurtje (bus) van school vandaan.
Ga van het weekend boeken, komt helemaal goed!
En nog niet eens een kado'tje van de Sint...
Febe blij met Sinterklaas en de pieten?
Gister lekker eerder uit en vandaag vrij/ later beginnen? En flink aan het toeren door heel Nederland dus. Kom je nog eens ergens hè
Wel raar, liep me dus in Roosendaal te bedenken: "goh nu ik dan weer regelmatig met de trein ga reizen, kom ik Kims misschien ook weer tegen". Komen we elkaar tegen bij het uitstappen in Souburg
(Ga nooit beneden zitten, maar stond tot Bergen beneden bij de trap en ben maar beneden gaan zitten
) Stel dat je nog een keer maandag rond half 6 de trein in Rotterdam pakt (dan zit ik er al in, kom dan van Alphen) of op vrijdag rond 5 uur ff een seintje geven
En zelfs nog best warm.. Voelt helemaal niet aan als december!
Gezellig zo!
Kan je je huiswerk even opzij leggen om het gezellig te vieren met familie?
) dus ik heb een heel lief mini-kerstboompje met lichtjes gekocht, schattig he: 

Vandaag is het niet echt warm te noemen, gisteren was het aardig kleumen ook toen ik naar Marieke d'r les ging kijken! Was leuk om weer eens te zien; het rijden gaat vooruit, Jade laat veel meer ontspannen momenten zien en jullie hebben er duidelijk lol in! 

?
Ze zit er ook echt zo droppig bij: hoezo niet de ideale hulp? Hoezo kan je t alleen sneller?
En wat een leuke kerstboom!
Vind hem top! Gelukkig (/ helaas anders gingen wij ook voor die boom!
) hangen honden nooit in de kerstboom en hebben we al járen een neppert hier
(al ruikt een echte boom ook wel erg lekker!)
Hopen dat het er morgen ook nog allemaal goed uit ziet. Hoelang mag je nu stappen, draven, galopperen Bar?
We hebben al een safari-bus! Heb er echt al zin in!
Whaha, en een blije baas
)
). Misschien van de week een match! En dan bedoel ik geen match bij het uitstappen! hihi.