Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JaSpJo schreef:oke dus als ik bv een keer vrij ben bel ik, jou vraga ik of ik mag rijden;)
viewtopic.php?f=53&t=602219
kon het gisteravond ook even niet laten om te reageren, maar dit schijnt vaak normaal gedrag te zijn als je naar een andere stal verhuisd. Ik snap het niet hoor, maar misschien komt dat omdat ik in al die jaren met Evita nog maar 1 keer ben verhuisd.. (gewoon op een normale manier
) JoYcE1982 schreef:Ik kreeg net een PB'tje van de dames!!!!! De schuld wordt nu op mij, of zeg maar gerust ons, afgeschoven. Ik schijn zogenaamd de bakregels niet te kennen???? Maar goed, ik had hun aan moeten spreken over het feit dat ik me ergerde aan hun schreeuwende kinderen en hun. Ik neem aan dat als je ouder bent, je je kinderen een beetje in toom kunt houden, ik heb geen kinderen dus waarom zou IK hun aan moeten spreken over opvoeding!!!!!!!!!! Be real..................sorry maar dat doe ik niet. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde, en ik ik blijf erbij dat het nu gezelliger is!!!!! En zoals het nu gaat gaat het altijd dus ik vind het prima...................................
ja Kaar ik weet het, ik ben ook zoooooooo verschrikkelijk!!!! haha dat heb je he als hagenees!!!!! Geen woorden maar daden.... Ik denk dat ik de bakregels maar heel snel moet gaan vergeten, aangezien ik het niet weet!!!! Moet eerst volgende keer als ik les heb maar ff aan Mike vragen of hij me de bakregels kan leren ipv lessen!!!!! hahaha ben je er donderdagochtend ook Kaar of moet je werken???
)
We zijn geloof ik met zo'n 30 a 35 man/vrouw, dus grote ploeg.
madelon31 schreef:Ik wist niet dat het as zaterdag was