Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:04

ja oke en je kon het zeker niet laten he om toch te reageren!!!

Ja de frustratie zit hoor ik snap het wel!

tot van de week doei doei

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:06

JaSpJo schreef:
oke dus als ik bv een keer vrij ben bel ik, jou vraga ik of ik mag rijden;)

yep dat is goed.

Maar niet als ik een buitenrit van 3 uur ga maken hoor!!!! (dat zullen we nog wel eens zien)

JaSpJo

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:08

wat saai als er ze wat niemand meer is:S

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 06:32

jeeeeetje ben ik effe niet online en jawel hoor weer een stuk of 10 pagina's te lezen.

verder niet veel te melden eigenelijk.
en ehm melis lest donderdag anouschka.

gr shir

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 07:22

Pffff...... het is maar goed dat het 's morgens niet zo druk is op mijn werk. Kan ik al het slappe gel*l weer bijlezen.

Het soort mensen wat nu onze stal heeft verlaten is het gewoon niet waard om over te praten (en ik heb het nu niet over Xanta). De rust is wedergekeerd en dat is ons allemaal heel wat waard. Geen schreeuwende moeders meer die hun kinderen niet onder controle kunnen houden... heerlijk rustig weer op zondagmiddag...
en dat is GOUD waard hoor. Ik wens die andere stal veel plezier met hun. Wij zijn er vanaf....

Vanavond ben ik er weer om de paarden binnen te halen, morgenavond ook (extra) en donderdagavond ben ik er ook. Kayleigh kon woensdag niet.

Zaterdag voor de BBQ wordt 25 graden voorspelt dus dat wordt KNALLEN en oergezellig

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:03

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:21

Ja ik weet het en ik heb ook gereageerd.... beetje dom misschien maar ja het is al gebeurd. Kan het niet zo goed hebben als onze stal naar beneden wordt gehaald door de mensen die hier weggaan. Vaak wordt er gewoon even vergeten wat de werkelijke reden is dat mensen weggaan. Ik kan dat gewoon niet uitstaan.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:28

Goedemorgen allemaal, jezusssssssssssss man wat kunnen jullie slap ouwe.prutsmutsen zeg hahaha heb gewoon 12 pagina's bij moeten lezen. Tja wat moet je er nou van zeggen he, ik ben blij dat ze weg zijn!!!!! Inderdaad zal het nu een stuk rustiger zijn zonder die schreeuwkinderen die ze niet onder controle hebben en daarbij het geschreeuw van de ouders omdat hun kinderen niet luisteren. Maar ja het is zielig dat er zo gesproken wordt op het moment dat ze weg zijn, als ze het goed hadden willen doen hadden ze het moeten zeggen op het moment dat ze er nog waren. Ach ze weten niet beter, het iq van een ontplofte eierdooier zullen we maar zeggen!!!!!

Renee en ik zijn blij dat we er nog steeds zijn en we gaan zeker niet meer weg, die keuze was voor ons snel gemaakt. Het is gewoon gezellig en iedereen staat voor elkaar klaar.

Ik ben er trouwens donderdagochtend om de paarden buiten te zetten, ben er rond half 10 en dan zet ik Paradox, Romeo, Beer, Moskai en Bartje buiten, dus dames als jullie uit willen slapen, ik regel de paardjes donderdagochtend!!!!!

Sixflags was trouwens heeeeeeeeeeel erg gaaf, we hebben met zijn allen een hele leuke dag gehad, Iedereen die voor Bartje heeft gezorgd, in ieder geval MADELON DE GEWELDIGE, bedankt!!!!!!!!!!!!! Nou ik ga weer ff verder werken, kom straks nog wel ff online.

Groetjes

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:46

Natuurlijk kaar, ik maak me er ook boos om kon het gisteravond ook even niet laten om te reageren, maar dit schijnt vaak normaal gedrag te zijn als je naar een andere stal verhuisd. Ik snap het niet hoor, maar misschien komt dat omdat ik in al die jaren met Evita nog maar 1 keer ben verhuisd.. (gewoon op een normale manier )

Die negatieve verhaaltjes op internet zijn niet leuk, maar wij weten toch hoe het echt zit?

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:58

Ik kreeg net een PB'tje van de dames!!!!! De schuld wordt nu op mij, of zeg maar gerust ons, afgeschoven. Ik schijn zogenaamd de bakregels niet te kennen???? Maar goed, ik had hun aan moeten spreken over het feit dat ik me ergerde aan hun schreeuwende kinderen en hun. Ik neem aan dat als je ouder bent, je je kinderen een beetje in toom kunt houden, ik heb geen kinderen dus waarom zou IK hun aan moeten spreken over opvoeding!!!!!!!!!! Be real..................sorry maar dat doe ik niet. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde, en ik ik blijf erbij dat het nu gezelliger is!!!!! En zoals het nu gaat gaat het altijd dus ik vind het prima...................................

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:07

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:15

Ja Ireen ik weet het en ik probeer me meestal wel op de vlakte te houden maar ik was/ben gewoon boos hierover en ook ik laat me dan wel eens gaan.

Maar we hebben een TOP kluppie nu weer op stal en ik hoop dat er maar weer gezellige mensen voor in de plaats komen maar dat zal wel weer.

Heb echt zin in de BBQ a.s. zaterdag. Als er nog hulp nodig is voor deze dag dan hoor ik het graag.

groetjes

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:17

JoYcE1982 schreef:
Ik kreeg net een PB'tje van de dames!!!!! De schuld wordt nu op mij, of zeg maar gerust ons, afgeschoven. Ik schijn zogenaamd de bakregels niet te kennen???? Maar goed, ik had hun aan moeten spreken over het feit dat ik me ergerde aan hun schreeuwende kinderen en hun. Ik neem aan dat als je ouder bent, je je kinderen een beetje in toom kunt houden, ik heb geen kinderen dus waarom zou IK hun aan moeten spreken over opvoeding!!!!!!!!!! Be real..................sorry maar dat doe ik niet. Ik laat iedereen lekker in zijn waarde, en ik ik blijf erbij dat het nu gezelliger is!!!!! En zoals het nu gaat gaat het altijd dus ik vind het prima...................................

Ja Joyce ........ jij doet het ook altijd, het is altijd jou schuld, het is maar even dat je het weet.

Je moet nu wel als de sodemieter de bakregels gaan leren hoor....

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:07

ja Kaar ik weet het, ik ben ook zoooooooo verschrikkelijk!!!! haha dat heb je he als hagenees!!!!! Geen woorden maar daden.... Ik denk dat ik de bakregels maar heel snel moet gaan vergeten, aangezien ik het niet weet!!!! Moet eerst volgende keer als ik les heb maar ff aan Mike vragen of hij me de bakregels kan leren ipv lessen!!!!! hahaha ben je er donderdagochtend ook Kaar of moet je werken???

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:18

Nee ik ben er donderdagochtend niet, moet de hele week om 04:45 uur mijn bedje uit. Ben er wel tegen de avond dus...... en anders tot het weekend..

doei doei

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:19

ik weet nog niet welke dag ik er ben van het weekend. Maar ik zal je ongetwijfeld wel zien op de SUPERGEZELLIGSTE STAL VAN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:41

Ach Joyce....er is maar 1 ding erger dan de bakregels niet kennen, en dat is de stalregels niet kennen (ik ken ook egt haags hoor )

Het is jammer dat ze toen de tip om het gewoon op stal uit te praten niet snapten of wilden aanpakken, vind het een beetje laag om achteraf te gaan trappen, kom je ooit in nood heb je iig de plek waar je hulp had kunnen krijgen zo de grond in lopen trappen dat je er niet meer op hoeft te rekenen.

Zaterdag BBQ?
Lekkerrrrrrrrrr, eindelijk werkt het weer mee.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:41

hallo hier is ikke weer!!

Nou inderdaad wat en gel*l hier over mensen die het niet waard zijn om over te praten.
Als je het nodig vindt om een stal naar beneden te halen waar je al 3x bent terug gekomen ben je een laag persoon!

Maar sommige mensen hebben dat waarschijnlijk nodig om zichzelf schoon te praten.
Helaas!

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:45

he kaartje ben jij nog bezig om robbie op bokt te krijgen

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:48

kaartje er is een pb naar je onderweg xxx bianca

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:54

Nou dames, genoeg gel*lt over andere mensen en andere stallen. Laten we de eer aan ons zelf houden en nu gewoon weer over leuke dingen gaan praten!!

Nog ff nix leuks te vertellen

Vanmiddag maar weer lekker buitenritje maken met Ko

Jaaa waarsch zaterdag de bbq, we hebben er lang op moeten wachten, maar waarsch is het dan nu dubbel zo lekker

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:00

yep nous zit er echt naar uit te kijken krijg al honger bij het idee

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:02

Ja, ik ook
Hoop dat alle boodschappen in mijn tuutje passen We zijn geloof ik met zo'n 30 a 35 man/vrouw, dus grote ploeg.

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:03

Ik wist niet dat het as zaterdag was

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:04

madelon31 schreef:
Ik wist niet dat het as zaterdag was

We zouden het gaan doen bij lekker weer, nou dat wordt het a.s. weekend wel