Hier gaat het super met de studie! Helemaal op mn plek en met Engels had ik altijd moeite en nu heb ik geweldige cijfers gehaald! 9 & 9.1! Vandaag met Zsazsa een fotoshoot gehad en helemaal geweldig en helemaal trots op mn toppertje!!
_Linn_ schreef:Ik ga woensdag op vakantie naar Zuid Frankrijk, is nu op zich ook wel lekker weer daar!Doe je jos de groeten als je hem ziet whahahah
Ik ookHeb van alle soorten die uit zijn gekomen 1 vanDus van de black white versieheb ik whiteen volgende editie black 2
Ik heb hem ook op mijn telefoon BTW voor de ranch gangers 2014! [MA] Westernweek El Rancho de Verano 2014
Hey een moderator heeft me een andere naam gegevenWant werd soort van gestalkt.Als je mijn onder tekst lees weet je vast nog wel wie ik ben haha
Oh balen andrea!Ik heb om 10 voor 4 mijn tussentijdse toets van auto rijden... Begin nu al zenuwachtig te worden!
ja werd opgezocht op facebook en mijn familie werden berichten gestuurd en hier op bokt inbox helemaal vol degene is van bokt verwijderd en heb mijn facebook en bokt naam enzo veranderd