Nou me proef ging wel oke. Moest B afwenden, X halthouden en daarna voorwaarts arbeidsdraf. Toen schrok ze van zichzelf in de spiegel ofzo want toen stoof ze opzij. Verder ging het wel naar mijn idee. Me proef is gefilmd dus ik zal hem hier later nog even showen.
Ja nouja er stond 15 min vanaf Utrecht, dus toen moest ik aan jou denken. En als iemand bevalt doen ze niet altijd heel erg moeilijk dat je iets jonger bent...maar oke
Hallo allemaal! Mag ik gezellig meekletsen? Ik ben nog nooit op kamp geweest bij het fjordenpaard maar huur daar wel regelmatig paarden met vriendinnen en het bevalt altijd prima! Ik zit er met een paar vriendinnen over te denken om komende zomer op zo'n 18+ (?) kamp te gaan, dat is toch in die accommodatie naast de manege zelf?
SsSimonee
Geplaatst: 14-11-11 12:41
@ x helene Welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd! Stel je maar even voor en de grote vraag Op wie heb je allemaal gereden? Het is inderdaad in de accomodatie er naast. Supermooie locatie!
Ik doe ook niks ja zo ff naar de stad kadootje voor Finn te kopen en langs mijn zus. Had gister besloten dat ik een extra dagje weekend mocht(okeee heb al vanaf donderdag weekend )
Wat heb je gehaald Lin? Ben je geslaagd met de inkopen? Mijn mamsie gaat zo lekker mee naar Ferro Ga hem weer eens lekker laten rennen! Misschien ook nog wat fotootjes maken als het dan nog niet donker is
Nou we hebben 3 kwartier heen en 3 kwartier terug gereden voor 5 min in de epplejeck... Maar oke. Heb nu goede antiklit, een laarzenknecht en laarzentrekkers.
Dankje! Ik hoop dat ik alle namen nog weet! Gister nog hebben we met 14 meiden een rit gemaakt van 4 uur lang toen reed ik op Wollinka. Daar had ik al een eerder op gereden. Toen we voor het eerst gingen huren reed ik op Duke. Verder heb ik gereden op: - Classic - Two faces (2x) ( weet niet precies of het nou face of faces was ) - Happy (2x) - Ster - Imani - Quatro - Whisper
En een zwarte pony met witte sokken en een witte vlek rechts onder de schoft. Weet niet de naam niet meer, iemand een idee? Ik vind Wollinka en de pony die ik hierboven beschreven heb het leukst