Dankje! Haha ja meeste mensen denken juist dat bij een vos geen oranje staat. Maar vind het toch wel heeel stoer Ben ook echt blij met dat hoofdstel, rijdt ook heel fijn!
Ik vind felle kleuren op vossen altijd gaaf. dat neongeel of groen vind ik ook supergaaf staan bij ze, juist de wat zachtere kleuren ben ik minder fan van.
Maar zag laatst ene manegepony, Stranger kleur uiteraard vos, met een bordeauxkleurig dekje en dat stond wel megasjiek hoor!
o steph lichtblauw staat ook heel mooi op een vos! En bruin idd ook. Turquoise staat ook heel mooi en oranje ook. Gewoon blauw kan ook maar vind lichtlauw mooier.
Ik heb nu voor me verjaardag alvast een scapa dekje, angel bleu die is echt zo mooi (L) Maar mag hem nog niet gebruiken xd
Jaa, ikzelf ben altijd van donkere kleuren, maar eigenlijk zou ik inderdaad iets van lichtblauw moeten doen... ze heeft nu al heel lang donker groen en die vind ik echt niet mooi, maar ik kan nooit beslissen, dus ik koop nooit iets nieuws!
Lichtblauw is echt heeeel mooi Licht kleuren vind ik ook mooi maar dan moet het wel een mooie kleur zijn. Of lekker fel. ik houd niet zo van at bordeaux en zo
Ik zou idd voor een wat lichtere kleur gaan wat opvallender! Want ze is al vrij donker en dan ook een donker dekje Maar dat is wat ik vind maar ikben sowieso van de felle kleurtjes en lekker opvallend haha
Nou is ze in de winter ook wel donkerder hoor, nu is ze al een stuk lichter dan op die foto! Maar inderdaad, ik denk dat ik eens op zoek ga naar een mooi kleurtje
Ik zou ook voor een feller kleurtje gaan steph! Zelf heb ik voor 2 zwarte paarden een grijs dekje met blauwe bies van br event. Als ik de rij foto's van gisteren plaats vanavond kan je hem zien