skyline schreef:
Hahah vet grappig, ze lukt gewoon der mond af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Hallooooo!
Net bij Gringo geweest en Emma kwam ook even gezellig doen bij ons
Eerst meneertje lekker gepoetst en alles, toen zadel erop en het hoofdstel passen.
Bit dat ik had gekocht was een maatje te klein dus moet ik van de week even een andere halen want elke keer het bit omwisselen met het andere hoofdstel is ook geen optie
Ben helemaal vergeten een foto te maken na het rijden dus die houden jullie nog tegoed.
Emma zei nog, misschien loopt ie wel beter met dit hoofdstel. (of Sjoerd? i don't know hahah) en ja hoor!
De eerste paar minuten liep ie hemels![]()
Lekker knabbelen op zn bitje en mijn hand opzoeken. Wat een held.
Gringo heeft een beetje een probleem.. Hij is nogal snel afgeleid. Ook al is rond de 20 jaar, meneer kan er nooit zn aandacht bij houden en lijkt af en toe echt een kleuter te zijn.
Eerst liep hij dus lekker ontspannen en was ie lief voor mij, daarna kwam er meer spanning waardoor ik dus aan het werk werd gezetIk ben nog helemaal niet bezig met serieus rijden, maar meer met hem naar mij laten luisteren. Dat is bij hem namelijk altijd wel een struikelpunt. Hij is super dominant en doet er vaak alles aan om zijn wil door te laten komen.
Heb eigenlijk wel lekker gehobbeld en om hem te belonen hebben we een stukje gegaloppeerd op het ruiterpad naast de stadsweide
Hij ging dus alleen in een seconde van galop naar rennen. Oren naar voren, alles maar helaas Gringo.. zo werkt het niet
Lang verhaal hahah en ik moet studeren dus byeeee
Broccoli schreef:Nou, vandaag ben ik boerin. Cornel is buitenshuis aan het werk dus moet ik voor de koeien zorgen.
Ze hebben me wel even ontgroend hoor.
Had een kalfkoe waarvan het kalf achterstevoren lag. Die heb ik er dus af kunnen trekken. Ging gelukkig goed. Het is een gezonde man! Nou toen die koe melken voor de biest, rende de hele stal door want mevrouw kon helaas niet in het afkalfhok. Uiteindelijk ook gelukt! Toen het kalf in zijn hokkie gelegd en daar ligt ie nu lekker bij te komen. Mams maakt het gelukkig ook goed.
Wat een leuke avonturennnnn
!

Elja schreef:Kirs, dat slalommen is niet eens zo'n gek idee
! Elja schreef:En Kirsten, Texel is wel leuk! Langs de zeehondjes inderdaad en misschien kan je je lover wel zover krijgen voor een strandrit :p
In de Koog schijn je ook wel oke uit te kunnen gaan trouwens.
(was ik zelf nog niet eens opgekomen..
)

Kirsten_D schreef:Wie zijn er hier wel eens naar Texel geweest?
Vriendlief is binnenkort jarig en met de pickwick kun je goedkoop weg, zo ook naar Texel.
(smart mag dan voor de helft van de prijs op de boot, ook wel fijn..)
maar wat kan je daar allemaal doen?
Heb alwel wat dingetjes uitgezocht, maar was benieuwd of jullie nog ideeën hebben.
hahaha je kan naar de zeehonden en wadlopen en uuuh winkelen

!