ja maar corbizo liep niet mee, want daar wilde loes op, dus denk onyx enzo ook niet?en carmen rijd ook niet zo hoog geloof ik..
eigenlijk best stom.. want ik kom ookal 7 jaar daar, en veel mensen ook heel lang.. vind ook best dat ik voorrang kan krijgen.. heb toch ookal op kei veel gereden
Ik zou als ik volgend jaar weer ga, heeeel graag op Onyx willen, maarja, de kans bestaat dat dat natuurlijk niet lukt..
Datjaa schreef:Sanne: Op wie was jij eig op je eerste JT?Mijn eerste JT zat ik eerst op Coco, die vond ik niet zo leuk dus toen ging ik op Arizona, dat was een halfblinde haflinger
xSannee schreef:Datjaa schreef:Sanne: Op wie was jij eig op je eerste JT?Mijn eerste JT zat ik eerst op Coco, die vond ik niet zo leuk dus toen ging ik op Arizona, dat was een halfblinde haflinger Ahaaa, oké!En daarna Onyx, en Kristal! Leuke paardjes!
Btw op de Reelaer site staat bij 2009 Amerikaanse Staten --> Texas.Maar ik meende dattie vorig jaar voor eerst was?
xSannee schreef:haha ja, Arizona - Onyx - Kristal en ben nu al benieuwd wie volgend jaar Haha, bij mij was het Drôle, en dan houdt het op
Nop toen was hij er al en ging hij achtterstevoren de zandkuil op, en heel hard ervan door in de crosswei, meisje was er 9 x af gevallen in die week
Nee texas was er eerder ook al, toen had ze een veulen in 2009 had ze een veulen (Alaska) dus heeft maar weinig meegelopen.
_Caitlinnn schreef:Nop toen was hij er al en ging hij achtterstevoren de zandkuil op, en heel hard ervan door in de crosswei, meisje was er 9 x af gevallen in die weekOei! Dat ging niet helemaal goed! Vorig jaar wassie by ons ook nog best druk! Ze is er geloof ik 1x afgevallen in die Grote wei!
haha ik vind Bianco zo schattig al staat hij dit jaar niet op 't reelaer, weet de rede niet maar een paar keer over gehad met mensen