[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 21:55

;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 23:51

<:) :){

Princesspres

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 00:02

hey sint en piet!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 07:32

Goedemorgen

Kreeg gisteren een telefoontje dat ik vandaag niet hoefde te werken, ze waren al klaar met het werk. Krijg nu gewoon het volle pond doorbetaald van 08:00 tot 19:00 uur. Is dat lekker dan?????

Vanmiddag met Marjo een buitenritje maken.

Alles ging goed met Wyssie in de molen, totdat Wannadoo in de losgooi ging en Wyssie eigenlijk alleen maar "help" riep naar Wannadoo. Was wel sneu om te zien, Wyssie was helemaal nat en trillerig, Blando trok zich er helemaal niets van aan en liep gewoon door als een sukkeltje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 09:38

guten morgen.

Haha arme peerden.
Veel plezier met buitenritje Kaar.
Ik ga ook met mijn paardenvriend.
eerst even naar klein kerstmarktje.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 11:29

goeie morgen!!
Lekker gegeten gisteren, nu aa het wakker worden, jeetje wat heben wij geslapen zeg!!
Was ook zooo moe :)

arme wystan :( vind het zo sneu voor hem dat het misging in de stapmolen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 11:36

Wys was ook wel een beetje zielig. Het komt echt wel goed hoor, veel oefenen. Bungy kon het ook niet en raakte ook steeds in paniek en Mandy ook maar nu kunnen ze het allebei. Ze vinden het nog steeds niet helemaal toppie maar ze raken aardig gewend nu.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:56

morge zo heerlijk uitgeslapen mezelf een gezichtsbehandeling gegeven en nu lekkr een italiaanse bol met ham roerei en een vers sapje heerlijk, vanmiddag ga ik met me zusje naar tank, is weer heerlijk weer zo te zien.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:23

doppie45 schreef:
Lay schreef:
Nee Aniet durf ik niet... Het is zo'n spring ding.. ;( Durf hem ook niet dood te maken ofzo.....

Kom bij mij op stal....en ik zet de spinnen zo buiten de deur voor je :P
Dood maken is er niet bij helaas 8-)

Hoeft ook niet, asl die maar weg is... Maar heb nu een trambestuurder gestrikt... hahaha :+ Hij heeft mij erg uit staan lachen... :=

Voel mij zo ziek als wat... :( Heb al 4 paracetamolletjes op... En het gaat al iéts beter..... ;( Straks naar mijn werk, blehhhh.....

Ik hoop dat Soof Lay vandaag wil doen, krijg nog niet echt reactie.... Maar ja voer staat toch al klaar en paard lief zou vandaag een rust dag krijgen, dus ip hoeft alleen der stal recht getrokken te worden, gebeurt dat niet.. ok niet zo erg, is vanmorgen toch ook al opgestrooid... :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:24

Misschien moet Wyssie anders een paar keer zonder doodle in de molen?? Dat Blan en Mandy er voor/achter staat..... :) Dan is het misschien ook niet zo erg als doodle los staat.. :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:01

wannadoo stond niet in de molen kay, wannadoo stond in de losgooi...

Okee plannen zijn even omgegooid!
We zijn nu onderweg naar noordbrabant :) ( want de beste dieren haal je uit noord brabant ;) zie wannadoo'tje ;) )
we gaan voor sinterklaas een puppy ophalen voor mn schoonmoeder.
Haar oude hond is nu al een tijdje geleden dood gegaan en je merkt dat ze het heel erg mist, lekker stukje lopen en buiten zijn.
Wij zijn eigenlijk principieel tegen dieren kado geven, maar anders blijft ze maar smoezen verzinnen om het niet te doen. We hebben nu voor alle smoezen een oplossing bedacht en een hoop mensen die evt zouden willen en kunnen oppassen :)
stiekem hebben we natuurlijk ook gekeken welk ras ze zou willen en wat handig is dus we gaa nu kijken bij een dwergteckel. Lekker handzaam , trekken niet zo , kan lekker op schoot en niet onbelangrijk, ze wilde eigenlijk altijd al een teckeltje!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:45

Leuk, een eigenwijze miniteckel! Krijgt ze haar handen vol aan, dus je hebt geen last meer van je schoonmoeder! :+
Ja ja....dat Brabant onder de rivieren! Storm komt er ook vandaan.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 16:46

Hebben een heeel leuk en vooral knap teckeltje uitgezocht :)
nouja hij ons. Pakte hem op en hij kroop gelijk in mn nek om te kussen en knuffelen.
Ook wouter werd met kusjes overspoeld, dusja die moest het worden <3
vond mamma niet zo mini, maar dat geeft niet. Hij is erg aanhankelijk en knuffelig ( okeej hij heeft ook al in mn neus gebeten ;) en zn vuile pootjes aan mn gezicht afgedaan ;) , maaaar dat mag de pret niet drukken.
Voor ons waren er ook al kijkers dus tegen de tijd dat we weggingen waren de hondjes helemaal moe.
In de auto deed hij lekker knuffen toen even druk spelen en nu ligt hij op mn borst te slapen :D
hij is wel erg alert bij elk geluidje even kijken waar het vandaan komt. Als het gee groot gevaar blijkt te zijn gaat hij lekker verder tukken. Tis zo'n dotje.
Hoop dat ze er heel blij mee is, kan bijna niet missen hij is zo leuk!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 17:36

Ik geloof dat het ook niet echt iets voor Yade zou zijn, zo'n stapmolen. We hebben er hier ook geen.

Leuk een miniteckeltje :D

Yade wordt zo stoer :D Durft al helemaal alleen onder het zadel de laan op en af te stappen. Gisteren in de bak gereden met een pony die nogal jolig was en een paar keer keihard door de bak heen ging, ze breef keurig stappen :D

Haha ik zit er nog wel helemaal ingepakt op, maar dat houd ik maar even zo ;) Vorige keer toen ik dacht dat ze zo braaf was dat ik de bodyprotector niet meer aan hoefde, viel ik er precies af :+
Afbeelding

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 17:47

Princesspres schreef:
Hebben een heeel leuk en vooral knap teckeltje uitgezocht :)
nouja hij ons. Pakte hem op en hij kroop gelijk in mn nek om te kussen en knuffelen.
Ook wouter werd met kusjes overspoeld, dusja die moest het worden <3
vond mamma niet zo mini, maar dat geeft niet. Hij is erg aanhankelijk en knuffelig ( okeej hij heeft ook al in mn neus gebeten ;) en zn vuile pootjes aan mn gezicht afgedaan ;) , maaaar dat mag de pret niet drukken.
Voor ons waren er ook al kijkers dus tegen de tijd dat we weggingen waren de hondjes helemaal moe.
In de auto deed hij lekker knuffen toen even druk spelen en nu ligt hij op mn borst te slapen :D
hij is wel erg alert bij elk geluidje even kijken waar het vandaan komt. Als het gee groot gevaar blijkt te zijn gaat hij lekker verder tukken. Tis zo'n dotje.
Hoop dat ze er heel blij mee is, kan bijna niet missen hij is zo leuk!!

Fototjes!
Ik ben een echte Tekkel fan <3 ,heerlijke beestjes en ze luisteren ook zo lekker niet,en die koppies..
Gelukkig werk ik de hele week en kan dus geen hondje meer nemen }:0

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:17

foto's zal ik vanavond even posten! ben nu op mn mobiel online en onderweg naar mn knappe doodletekkel ;)
ziet er lollig uit zo met je beschermer aan hihihihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:30

Haha een teckel,volgens mij de s.h i t landers onder de honden en wat Jet al treffend zegt,van je schoonmoeder uit krijgen jullie waarschijnlijk een beetje rust hihi.Wel erg leuk een teckeltje.

Ireen hou je maar bij je bodyprotector.Mijn brave Aiko staat vandaag midden in een akker [ptoen ik uit het bos kwam] een party te flippen,verschrikkelijk aan het springen en bokken op de plaats haha,de gek heeft een flinke oorvijg gehad haha.Mensen in auto's hebben hun ogen uitgekeken,dus leuke voorstelling gehad van Anietje.
Hij krijgt maar kwartschepje krachtvoer,ga dat dus weer halveren.
Een geflipte haflinger,pffffffffff denk dat die te veel naar Joepi kijkt en teveel met joepi praat.
Stiekem vind ik het ook wel grappig dat die die dikke kont omhoog kan krijgen.
Er was in de buurt een klein kerstbazaartje en daar ben ik leuk een warme Gluhwein gaan drinken :9 .Mijn paardenvrind is ziek dus ben alleen geweest,maar was toch gezellie. ;)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 18:51

Leuk Pres, Ben benieuwd! Ook hoe je schoonma reageert!

Leuke foto van jullie Irene! :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:06

leukleuk, ben benieuwd, Pres! Je schoonma boft maar met jullie.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:33

Ik heb stiekum al een blik kunnen werpen op het puppietje, via de mob tel van Marjo, echt een schatje.

Vanmiddag heerlijk buiten gereden met Marjo, het was zulk heerlijk weer. De buurt ook een beetje verkennen, ken de ruiterpaden nog niet zo heel goed. Paar keer moeten draaien omdat we niet helemaal goed gingen maar ze waren allebei zo braaf. Blando werd halverwege een beetje moe en deed niet zo heel veel moeite meer om Wystan bij te gaan houden.

Misschien weet iemand hoe het komt maar Blando ging het laatste stukje zijn hoofd naar beneden doen en weer omhoog en de teugels uit mijn handen proberen te trekken, vond ik niet zo'n heel goed plan om buiten met een hele losse teugel te rijden

Kayleigh niet ziek worden hoor!

Irene wat passen jullie goed bij elkaar, Yade is echt een paardje voor jou en jij een goed baasje voor haar en ze is zo mooi!

Gekke Aiko, je moet er maar op komen als paard om in een akker te gaan staan hahaha. Hij was zeker op zoek gegaan naar Joepi, zijn grote voorbeeld :P

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:40

Lay schreef:
doppie45 schreef:

Kom bij mij op stal....en ik zet de spinnen zo buiten de deur voor je :P
Dood maken is er niet bij helaas 8-)

Hoeft ook niet, asl die maar weg is... Maar heb nu een trambestuurder gestrikt... hahaha :+ Hij heeft mij erg uit staan lachen... :=

Voel mij zo ziek als wat... :( Heb al 4 paracetamolletjes op... En het gaat al iéts beter..... ;( Straks naar mijn werk, blehhhh.....

Ik hoop dat Soof Lay vandaag wil doen, krijg nog niet echt reactie.... Maar ja voer staat toch al klaar en paard lief zou vandaag een rust dag krijgen, dus ip hoeft alleen der stal recht getrokken te worden, gebeurt dat niet.. ok niet zo erg, is vanmorgen toch ook al opgestrooid... :)

Heb je gelijkt gesmst toen ik je sms binnen kreeg! Mijn smsjes komen sowieso wel laat binnen steeds.. Echt irritant.

Was gezellig op stal! Ff met Kim gekletst en Suus heeft me begeleid met dubbele lijnen. Syb doet het heel braaf maar heb het idee dat ze ergens last van heeft (in der ogen) Maar kan ook aandacht tekort zijn. Heb afgelopen 2 dagen iets minder met mijn geliefde ponie gedaan. <3

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:49

Heb ik ook wel eens hoor Soof, soms ook voicemail die veel te laat binnenkomt, echt irritant

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 19:51

Zo ga nu lekker eventjes bankhangen, heb het een beetje koud en ben moe van de hele middag buiten in de kou.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:10

zag jullie nog met blan en wys om over te steken naar het bosje bij schiedam zeg maar,

nou ik en me zussie hebben op tank gereden hij was super braaf,

Ireen vindt het echt een mooi paardje jullie staan ook goed bij elkaar.

Leuk een teckeltje press, denk dat ze dat wel een heel leuk cadeau vindt.

Hey kay fijn dat iemand je kon helpen met die spin haha, ik vindt ze niet zo eng ar vindt ze enger en laat mij ze altijd pakken :(

Ga zo ook op de bank hangen eerst effies wat foto's

Mam die stoute aiko tank heeft tegenwoordig ook wel eens zo''n dag lig dan helemaal in een deuk haha.

Arme sybje, nou zal vast wel goed komen :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 20:45

Zo Aman heb je iedereen gehad? :=