Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind het zo sneu voor hem dat het misging in de stapmolen doppie45 schreef:Lay schreef:Nee Aniet durf ik niet... Het is zo'n spring ding..Durf hem ook niet dood te maken ofzo.....
Kom bij mij op stal....en ik zet de spinnen zo buiten de deur voor je![]()
Dood maken is er niet bij helaas
Hij heeft mij erg uit staan lachen... 
Heb al 4 paracetamolletjes op... En het gaat al iéts beter.....
Straks naar mijn werk, blehhhh.....
Dan is het misschien ook niet zo erg als doodle los staat..
( want de beste dieren haal je uit noord brabant
zie wannadoo'tje
)

en zn vuile pootjes aan mn gezicht afgedaan
, maaaar dat mag de pret niet drukken.
Durft al helemaal alleen onder het zadel de laan op en af te stappen. Gisteren in de bak gereden met een pony die nogal jolig was en een paar keer keihard door de bak heen ging, ze breef keurig stappen 
Vorige keer toen ik dacht dat ze zo braaf was dat ik de bodyprotector niet meer aan hoefde, viel ik er precies af
Princesspres schreef:Hebben een heeel leuk en vooral knap teckeltje uitgezocht![]()
nouja hij ons. Pakte hem op en hij kroop gelijk in mn nek om te kussen en knuffelen.
Ook wouter werd met kusjes overspoeld, dusja die moest het worden
vond mamma niet zo mini, maar dat geeft niet. Hij is erg aanhankelijk en knuffelig ( okeej hij heeft ook al in mn neus gebetenen zn vuile pootjes aan mn gezicht afgedaan
, maaaar dat mag de pret niet drukken.
Voor ons waren er ook al kijkers dus tegen de tijd dat we weggingen waren de hondjes helemaal moe.
In de auto deed hij lekker knuffen toen even druk spelen en nu ligt hij op mn borst te slapen![]()
hij is wel erg alert bij elk geluidje even kijken waar het vandaan komt. Als het gee groot gevaar blijkt te zijn gaat hij lekker verder tukken. Tis zo'n dotje.
Hoop dat ze er heel blij mee is, kan bijna niet missen hij is zo leuk!!
,heerlijke beestjes en ze luisteren ook zo lekker niet,en die koppies..

.Mijn paardenvrind is ziek dus ben alleen geweest,maar was toch gezellie.
Lay schreef:doppie45 schreef:
Kom bij mij op stal....en ik zet de spinnen zo buiten de deur voor je![]()
Dood maken is er niet bij helaas
Hoeft ook niet, asl die maar weg is... Maar heb nu een trambestuurder gestrikt... hahahaHij heeft mij erg uit staan lachen...
Voel mij zo ziek als wat...Heb al 4 paracetamolletjes op... En het gaat al iéts beter.....
Straks naar mijn werk, blehhhh.....
Ik hoop dat Soof Lay vandaag wil doen, krijg nog niet echt reactie.... Maar ja voer staat toch al klaar en paard lief zou vandaag een rust dag krijgen, dus ip hoeft alleen der stal recht getrokken te worden, gebeurt dat niet.. ok niet zo erg, is vanmorgen toch ook al opgestrooid...