Nou straks de tandarts bellen of ie de kies er even uit kan trekken ding is toch al zo dood als wat en is de achterste, veel gemis zal er niet zijn vermoed ik
Heb vandaag het 2e les. 5e en 7e toets. Dat was het. Maar voel me echt niet lekker moest vanacht ookal om 6uur op om Wietse gedag te zeggen en toen dacht hij ook al dat ik ging flauwvallen. Ben toen maar weer snel me bedje in gekropen maarja kan nu niet echt. Echt zo poedersuiker de 1e dag en nacht dat hij weg is voel ik me meteen helemaal down moet hem nu 2 weken missen en dat is voor het eerst sinds bijna 3 maanden , zie hem elk weekend normaal
Zo nou ik heb het ff gevraagd en we moeten die koeien scheren omdat ze het anders te warm krijgen binnen En we zijn er wss de hele dag mee bezig, dus dat word denk niet rijden vndaag aangezien het om half 6 al donker is ofzo.
Zo pfff ben dood! Heb denk 8 koeien geschoren en ben nu egt ontiegelijk vies en stink! Er zijn wat foto's gemaakt die kan ik wel laten zien als ik thuis en schoon ben!
Had vandaag economie toets en heb het idee dat ik hem behoorlijk goed gemaakt heb. Ik ben super slecht in economie dus met een 6 zou ik al heel blij zijn! Geschiedenis ging niet zo goed maar heb wel alles in kunnen vullen.. Misschien als de treinen normaal rijden ga ik zondag toch maar naar Wietse toe als hij nog geen plannen heeft. Kan echt niet 2 weken zonder hem hihi (A)