Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:05

Nicolette, ik heb ook nog zo'n bal liggen, goed idee!!!

Marion, mooie laarsjes!! Ik heb ze ook en heb ze niet eens in hoeven lopen.
Heerlijk zitten ze!!

Lindsey, lekkere les gehad!!

Cercrcible,Wat vervelend dat je hond is gegrepen.
Irritant dat de politie niets doet, maar ik kan me wel voorstellen dat ze een naam willen weten, wat kunnen ze anders doen??
Vind het wel aso van die man hoor.
Mijn hond was nogal een vechtersbaas en als er wel eens een hond naar hem toe kwam waarschuwde ik de eigenaar altijd.
Een keertje liep mijn hond aangelijnt en een andere hond liep los en was nogal opdringerig.
Ik waarschuwde de baas en die deed niets.
Mijn hond was het zat en greep de hond. Hij had een wond bij zijn oog.
Ik heb die mensen gelijk mijn telefoonnummer gegeven en we hebben savonds nog gebeld.
Ik heb gezegd dat ze de da rekening naar me toe mochten sturen maar dat hebben ze nooit gedaan!

Gister lekker even met Xantha aan de hand gewerkt, ook stukjes in draf meegepakt, dat deed ze heel netjes.
Daarna gezellig met Marion en Tence een rondje drafbaan gelopen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 08:32

Goedemorgen!

Secicrible, wat vervelend voor je hondje zeg.. :(:) Hopelijk houdt ze er verder inderdaad niets aan over..
Ik zag gisteren een stukje van je les vanaf een afstandje, gaaf paard heb je hoor :j
Van wie heb je les?

Dat drafstukje zag er wel heel deftig uit Xantha :j

Stoffel vind zo'n bal not funny, de laatste keer heeft ze er 1 vermoord.. :oo Omie is er te oud voor, die vind t maar stom :P
Die andere met die grote blauwe bal die rondliep, zit niet op bokt.

* gaat ff snel aan het werk *
Laatste dagje, morgen vrij :D
Laatst bijgewerkt door Cer op 07-04-11 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:32

Goedemorgen......
Wat vervelend van je hond zeg Cercrible....Altijd vervelend dat dit soort dingen gebeuren :(:)
Nog een dagje werken en dan gelukkig weekend *\o/* en dan....met paardjes spelen :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 08:40

Overigens: "secricible", had je niks anders kunnen verzinenn? Je maakt t de mensen knap lastig :D

Secrecible
Cercrible
Cercrcible

Wat betekent t eigenlijk?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:42

Vanaf nu: Seccie :D

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:43

:D :D :D Ik zie het nu ook ja dat ik het fout schrijf }:0

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 08:57

Cer, thanks we moeten nog veel oefenen hoor.

Seccie, dat is gemakkelijker idd.

Wordt nog leuk al die ballen op het terrein strakjes, hahaha

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:27

Goeiemorgen

Wat een geweldig plaatje Marion..
Zo <3

Seccie ( maak gelijk gebruik van je nieuwe naam :P )wat naar zeg...
Is inderdaad voor jullie en uiteraard je beestje niet leuk. :(:)
Maar komt vast wel goed met hoie ze tegen andere honden gaat doen.

Ohhh Zonnebloem bijna weekend.... :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:30

Ik had gisteren een beetje de smoor er in.
Ik had bij Divoza voor meer dan 200 euro inkopen gedaan en toen ik gisteravond thuis kwam lag er een kortingsbon in de bus dat je 15% korting krijgt als je voor meer dan 100 euro besteed.

Dus heb ik maar eens gebeld en ik kan de korting gewoon komen halen. :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:48

taverno schreef:
Ik had gisteren een beetje de smoor er in.
Ik had bij Divoza voor meer dan 200 euro inkopen gedaan en toen ik gisteravond thuis kwam lag er een kortingsbon in de bus dat je 15% korting krijgt als je voor meer dan 100 euro besteed.

Dus heb ik maar eens gebeld en ik kan de korting gewoon komen halen. :D

*\o/* wel grappig ook.
maar daar doen ze gelukkig nooit zo moeilijk in... :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 11:05

Het is toch 35 euro wat ik nog terug krijg,kan je nog wel wat leuks voor kopen.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:33

lekker tav :j

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:39

Cer schreef:
Overigens: "secricible", had je niks anders kunnen verzinenn? Je maakt t de mensen knap lastig :D

Secrecible
Cercrible
Cercrcible

Wat betekent t eigenlijk?

scrabble?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:02

*giechelt* ik vind het prima, maar Lenke bekt misschien nog lekkerder ;)

Het heeft niet echt een betekenis, ik gebruik de naam eigenlijk overal voor, omdat hij nog nergens in gebruik is. Iemand heeft hem ooit voor me gemaakt, weet niet eens meer het hoe en wat, maar het is erg handig, want je kan overal dezelfde gebruikersnaam aannemen!

@Xantha: ergens heb je wel gelijk, maar een buurtwacht die zijn ogen open houdt of de handhavingsteams in het park zouden ook wel ogen open mogen houden en hem eventueel aan kunnen spreken. Die man wil me geen gegevens geven, dus heeft hij vrij spel en dat maakt me gewoon boos...

@Cer: Dankjewel voor je compliment! Ik heb les van Dennes Mieras, echt een super instructeur. Hij heeft ons echt van 0 tot hier gebracht toen ik een compleet gedemotiveerd en gebroken paard kocht. Toen we begonnen kon hij niet eens meer draven, verder was het echt een robotje. Sinds een jaar zijn we eindelijk lekker aan de sjouw met z'n tweetjes! Ik heb je vast ook gezien, maar kan nog niet alle gezichten en namen bij elkaar brengen, haha.

@Taverno: dat is goed balen zeg, kan me voorstellen dat je behoorlijk de pest in had. Wel netjes dat je de korting alsnog mag gebruiken! Goed geregeld van Divoza!

Als jullie gaan ballen wil ik wel mee doen, betwijfel of paardje er interesse in heeft ,maar het is het proberen waard natuurlijk ;) Heb het geprobeerd met hem los in de bak en dan een grote bal erbij, maar dat is niet interessant, dacht toch niet dat ik me daar toe ga verlagen?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:28

Lenke,Ik praat het ook absoluut niet goed hoor, begrijp me niet verkeerd.
Hoe gaat het nu met je hond??

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 19:45

Zo, ik ga maar eens stoppen met werken.. geen paardjes vandaag, dat paste niet meer in het schema helaas..

Morgen weer een dag :j

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:52

Jeetje Cer,ben je nu pas klaar? :(:)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 20:46

Ja, maar nu thuis gelukkig en morgen lekker vrij! :-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:49

nee, snap ik wel hoor xantha, ik begrijp de kant van de politie ook ergens wel, maar ik vind het frustrerend dat ze weigeren proces verbaal op te maken, terwijl ik met papieren kom waarin staat dat het wel degelijk kan. Het enige wat ik terug krijg is "we kunnen geen proces verbaal opmaken tegen een hond".
Nee, tegen een knuppel ook niet, maar wel tegen diegene die de knuppel bedient toch? Zover ik weet is de hond in de wet nog steeds een voorwerp... Bovendien zijn er verschillende wetsartikelen waarmee hij in overtreding is.
Aangezien het toch geen nut heeft om nu proces verbal op te laten maken omdat ze er toch niets tegen doen hoop ik zijn naam en adres nog te achterhalen. Loop regelmatig het park in en spreek voorbijgangers aan. Vandaag liep er ook iemand met een pibull-achtige, heb hem nog gevraagd of hij iets wist maar helaas. Hij was wel laaiend op dat figuur, geeft het ras natuurlijk een slechte naam. Die van hem was erg lief en hij bood nog aan om ze te laten spelen, maar ik durf het even niet aan, zeker niet met een andere pitbull.

Mocht ik zijn gegevens nog te pakken krijgen dan laat ik dat bijtrapport opmaken en wil ik een gesprek met "levende haven" (afdeling die de boel op gaat pakken dan). Mocht daar niets uitkomen wil ik alsnog een proces verbaal. Zover ik weet kunnen ze hem een boete geven, de hond in beslag nemen of hem verplichten een muilkorf te dragen. Het liefst dat tweede, vooral ook omdat hij zijn hond na afloop heeft staan afrossen en dat verdient het beessie niet. Alhoewel dan natuurlijk wel de kans bestaat dat het beessie nergens meer geplaatst kan worden en alsnog afgemaakt gaat worden, maar dat is allemaal zaak voor later.

Hondje lijkt er weinig last van te hebben, ik ben een groter probleem. Wil haar zaterdag even onder begeleiding van puppyleidster laten spelen met haar vriendjes, maar denk dat ik er te gestresst onder ben en het dan op de hond overbreng, dus dat wil ik even met haar overleggen. Tot die tijd blijft ze even uit de buurt van andere honden :). Mocht het echt een probleem worden ga ik even met de fokster praten, die heeft een zeer stabiele roedel thuis en dan hoop ik dat ze daar even langs mag komen om gedag te zeggen. Is goed voor haar zelfvertrouwen, maar ook zeker voor dat van mij :).

Tot zover het verhaal ;)

Cer, heb je tot zo laat gewerkt? Hoe laat ben je begonnen dan?

Trouwens, nog iemand last gehad van stroomstoring? Hier viel vanochtend om 8 uur de stroom uit, tot half 10 ongeveer. Had eigenlijk weg gemoeten voor mijn afstudeeropdracht, maar ben maar thuis gebleven. Tv stond aan en kon niet meer uit, bovendien gaat mijn alarmsysteem na een paar uur zonder stroom loeien en zou het zo sneu voor de hond hebben gevonden als ze daar de hele tijd in had moeten zitten...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:52

Alleen Den Haag had geloof ik stroomstoring.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 20:55

Vanochtend om 8.00 hr begonnen, t zijn wat lange dagen de laatste tijd, maar ik ruil t weer in voor vrij :j

Hoe maken ze eigenlijk een pb op tegen een anoniem persoon?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:59

dat is echt een lange dag zeg, pfff.. Ik ben al moe als ik om 10.00 begin en om half 4 weer eens rustig richting huis ga O:) Maar dan ben ik vooral gaar gewerkt, hele dag medische dossiers doorspitten, zo saai...

Ik ben neit heel erg bekend met politiezaken, maar toen iemand mijn tas uit mijn handen probeerde weg te roven en ik daar aangifte van deed werd er ook gewoon proces verbaal op gemaakt toch? Dat is mijn verslag als slachtoffer, eventueel aangevuld met informatie van getuigen en later nog eventueel van de dader. Bij die poging tot straatroof heb ik ook niet meer naar zijn naam kunnen vragen helaas, had hij overigens ook niet gegeven denk ik, haha. :P Maar toen hield het ze iig niet tegen om mijn aangifte te doen. Ook als je fiets/auto/iets anders gestolen is kun je aangifte doen, en dan weet je meestal ook niet wie de dader is...
Ik geef dan een signalement op en de politie hoort dan met dat signalement onderzoek te gaan doen normaal gesproken.

Of is mijn aangifte nog geen proces verbaal?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:07

Oh ja dat is zo, ik heb ook aangifte gedaan en pb op laten maken toen m'n auto gejat was. Toen wist ik ook niet wie dat gedaan had.. :P

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:13

Ik ga morgen maar eens een poging doen om te gaan rijden.Ik heb al een week vrij en heb er alleen zaterdag en maandag opgezeten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 21:16

Oooh Du toch :D