xan schreef:ATE schreef:niet zo negatief hoor ze zijn hart aan het werk
Ik ben het met je eens Ate.
Wij gaan volgende week de stallen weer schilderen !!!!!
niet negatief hoor alleen een feit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:O Xan, Michael heeft wat gekocht van Marktplaats wat je op de trailer zet en daardoor je auto niet meer kan beschadigen. Fantastisch!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Er staan nog wel wat paarden, maar hij stond wel zo bij het hek alsof hij eraf wilde, samen met Tyson (ik was ff met San naar OJ) . Ik grapte nog dat Tyson en Napoleon de taak van First en Mavantos lijken overgenomen te hebbenstaat er nog wel wat paarden op het land of staat Nap ondertussen alleen.
xan schreef:Tytje schreef:O Xan, Michael heeft wat gekocht van Marktplaats wat je op de trailer zet en daardoor je auto niet meer kan beschadigen. Fantastisch!
Dat zet je op je trailer ?
André en ik zijn erg benieuwd.
Laat je ff weten wanneer je dat hebt.
haha een omgekeerde disselvanger![]()
![]()
xan schreef:Ja hoor, ben ook niet ontevreden. Maar heb zeker wel lessen nodigLIQUITA schreef:Ja, ze zei ook tegen mij dat we weer samen moesten gaan starten. We waren met Liquita en Ulrieke ook samen begonnen. Maar....ik moet eerst nog heeeeel veeeeel oefenen hoor, hihihi.
Leuk, moet je doen joh.
Gezellig in januari beginnen met starten, en veel lessen bij Mntj, dan kom je er wel.
Het gaat toch al lekker ??
Had je nu laatst nog meegedaan met de onderlinge wedstrijd ?
.