Stef_Winston schreef:Daar zou ik misschien een paardje gaan doen.. Mocht alleen niet van m'n ouders... Teun geeft daar ook les!
Bij Langelaan? Nee hoor, daar geeft Teun geen les....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sambagirl schreef:Anique_Vaandrig schreef:Val even binnen in jullie topic, want las dit toevalligTeun geeft mij les
Kon Teun het toch niet laten? Vorige jaar sprak ik hem toen deed die helemaal niets meer met paarden, hij werkte bij een uitvaartonderneming?
Twinklebel schreef:aatjuh12 schreef:ik rijd tegenwoordig de binnekant van mijn knieen open.. heeft iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen?
Heb ik ook een hele tijd gehad, heb je toevallig nieuwe laarzen /chaps? Daar kwam het bij mij door, broek ging op het randje van mijn laarzen dubbel zitten. Nu draai ik mijn broek altijd een beetje, zeg maar de pijp aan de binnenkant van je been naar achter trekken. Maar heb er de littekens van op mijn been staan, zo vaak heeft het open gelegen.. En eenmaal open rijd je het steeds weer stuk.
x_sabine schreef:Mensen, ik ga jullie iets heel mafs bekend maken! Maar goh wat ben IK blij!
Er werd al een tijdje heen en weer gebeld, en geregeld, maar nu mag ik me mond voorbij praten.
Want het is officieel!
Ik ga een half jaar wonen en werken op de stoeterij in Denemarken! Ik ga mijn 2e en 3e leerjaar samenvoegen, dus loop nu als het ware al mijn stage, maar dan met een normaal salaris en contract. Dus wanneer mijn klasgenoten stage lopen, moet ik naar school. Maar dat boeit me echt niet! Deze kans moet ik natuurlijk grijpen! Ben zo ontzettend blij! Ga wel eerst naar Texel, dan een week trekker rijbewijs, week koetsiersbewijs, en dan ben ik eind oktober weg!
aatjuh12 schreef:ik heb vrijdag op robin gereden
haha jeetje fem! wat is die Zorro toch een schatje zeg! ging vandaag helpen de paarden en pony's in de wei zetten.. die zorro springen joh! haha was mij te gek met mijn slippertjes aanheb hem maar losgelaten
aatjuh12 schreef:maar ik heb zo een leren stuk op mijn knieen zitten.. en nog rijd ik het open.. kan inderdaad komen doordat ik nu chaps aan heb en eerst altijd mijn laarzen.. maar misschien komt het wel door het zadel? of kan dat niet?