Zijn er nog mensen met voetbalplaatjes hier ???? Ik zoek nog een paar plaatjes voor neefjes, etc.
ATE
Geplaatst: 24-03-09 08:46
]Sollicitatie Onderwerp: sekretarese
Geagte heer,
Ik wouw graag solisieteren naar de baan van sekretarese die ik in het kraantje heb gesien. Ik can errug snel tiepen met één finger en kan een bietje tellen.
Ik denk dat ik wel goet de teelevoon kan opneme en ik weet goet om te gaan met mense. Ja mense reeageren errug goet op mijn.
Ik soek dus een baan als secreetaresse, maar het moet nie te gekompli? gekomlis moelijk worde.
Ik wit dat mij spelling is niet so goet, mar ik krijg wel dinge gregeeld met mijn voorkome. Mijn looon wit ik nog niet, maar dar kunne we het nog over hebbe en u kan nog zegge wat u denk dat ik waart ben.
Ik kan direkt starten. Bij vorbat dangk voor u antwoortd.
Hoppenlijk ben ik uw beste solicitand.
Met vrientelijk greot,
Kelly
PS : Omda mijn Cuuurikuluum Vithee een beetje kord is heb ik een foto bijgeslote van mijn laadste baan
Reactie van werkgever:......
Beste Kelly,
Je bent aangenomen, het is in orde. We hebben spellingscontrole!!!
xan
Geplaatst: 24-03-09 08:47
Verder heb ik weinig nieuws te vertellen. Ik ga maar eens aan mijn werk beginnen. Heb maar 3 poststukken, dus ben daar zo klaar mee.
Jo: weet jij nu hoe ik dat berichtje van jou (met de foto natuurlijk) moet kopieëren zodat ik die ook naar mijn collega's kan sturen ???? Ik weet niet hoe dat moet met die foto.
ATE
Geplaatst: 24-03-09 08:50
xan schreef:
Heb je een vrije dag Johanna ??
ja moet morgen avond werken
ATE
Geplaatst: 24-03-09 08:51
xan schreef:
Jo: weet jij nu hoe ik dat berichtje van jou (met de foto natuurlijk) moet kopieëren zodat ik die ook naar mijn collega's kan sturen ???? Ik weet niet hoe dat moet met die foto.
Ik ben ook van plan om in de les mee te rijden. Nu maar hopen dat Erik op tijd thuis is. Anders wordt het molen of na de les rijden. Maar we zijn er in ieder geval .
MiltonB
Geplaatst: 24-03-09 17:40
meelen schreef:
Zo, wij zijn hier weer uit de herrie. De voegen zijn eruit, nu weer nieuwe erin. Dan komen de schilders en is alles weer netjes.
gelukkig heb je weer rust. maar het knapt vast lekker op.
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-09 17:40
ATE schreef:
xan schreef:
Ik ga zo dadelijk mijn nwe laarzen ophalen.
Nu maar hopen dat ze passen, want dan kan ik ze vanavond meteen aan.
nou ben benieuwd heb je wel blaren pleisters
Jaaah...ben ook heel benieuwd.
MiltonB
Geplaatst: 24-03-09 17:41
LIQUITA schreef:
Ik ben ook van plan om in de les mee te rijden. Nu maar hopen dat Erik op tijd thuis is. Anders wordt het molen of na de les rijden. Maar we zijn er in ieder geval .
gezellie, zien we je vanavond. ik ga even snel de was doen en eten koken....Bietjes Mmmm..