Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hij is gewoon boyband dat kan je niet ontkennen..en we do'nt like boyband

mvs schreef:Freekjuhh schreef:Zac het bij lange na niet haalt tegenover alle ander veel hottere boys op deze planeet,, hij heeft egt iid een boyband uitstraling die misschien heel leuk is voor als je nog een klein meisje bent en totally bezete bent door HSM maar anders gewoon egt niet !!
daarmee bedoelt ze alleen dat die andere jongens gewoon wat meer toepasselijk zijn met onze leeftijdze zegt niet dat jullie kleine kindjes zijn..
maarja laat maar zitten het is zo saai als je niet eens een grapje kan maken zonder dat je meteen 'banketstaaf' doet of mensen uitlokt..
sorry maar ik ben ook 17 hoor 
!!

IK dacht dat je huppa over internet had gedaan
. ze waren gewoon op ofz?
. ik kan die jas ook niet zien hij blijft maar 'laden'. grijs met roze is wel leuke combi
. is het een paardenjas of voor gewoon?
toen ging ik nog wat met die shet over sprongetjes aan een lang touwtje alleen ze was na een paar keer al moe
ze is ook echt té dik
. 
_Patriciaa schreef:http://www.equicenter.nl/contents/nl/im ... 070.460417

mvs schreef:_Iris_Iris_ schreef:ging gisteren parelli doen met iris, deed ze best leuk eigenlijk
das trouwens echt heel leuk om te doen! je moet eens chase the tiger proberenAlleen Liz vind daar niet zo veel aan...