Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:47

Net toen ik van stal ging zat er al ijs op de autoruiten.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:51

Bah! Hopelijk kan ik morgen op de dag. Hoor net op het nieuws: '...maar het wordt kouder. Morgen al. Maar na de jaarwisseling wordt het pas echt koud. Misschien dat we dan weer met z'n allen het ijs op kunnen, net als een jaar geleden... '
Hoera....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:54

Nou hoera,ik moet met oud en nieuw werken en als ik dan ook nog eens `smorgens vroeg op nieuwjaarsdag mijn autoruiten ijsvrij moet maken.Als er maar niet van die gore sneeuwprut komt. :(

De binnenbak is nog steeds drassig helaas.Als dat ook maar niet gaat opvriezen.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:04

hallo allemaal,

hier zit een vriendin naast me die haar paard wil stallen in de omgeving van zoetermeer, nu leek deze stalling haar wel wat, ze heeft zo ook de site bekeken e.d.

zou iemand haar kunnen vertellen wat het stalgeld is voor deze stalling p.m en wat daarbij zit inbegrepen, ook of er mogelijkheid is om te lessen?

Groetjes Mandy en Wendy!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:05

Hopelijk valt het dan nog mee. Na de jaarwisseling wordt het pas weer echt koud.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:12

Als je naar de stal belt dan weet je wat Ti_Amo.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 21:14

oh oke, ik dacht jullie staan gestald op die stalling dus jullie weten het wel :)

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:34

Nou ik heb vanavond ook volop genoten van de +0 :D
Damn ik heb werkelijk echt zitten genieten op mijn paard... ze was baldadig, maar ik kon de energie heerlijk omzetten in activiteit en vervolgens in ontspannen aanspanning... damn wat wordt ze gaaf dan, helemaal lekker los en swingen door dat lijf heen... ik ben echt op een gegeven moment na een heerlijke galopoefening eraf gesprongen en ernaast uit gaan stappen, want anders had ik niet meer kunnen stoppen... het was echt heerlijk!
Ik hoop ook echt dat het voorlopig nog even zo blijft! Woensdagmiddag weer lessen, heerlijk!!

Ik ben helemaal weer heppiedepeppie... paardje weer lekker buiten én heerlijk aan het werk... wat wil je nog meer? :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:38

Ti_Amo schreef:
oh oke, ik dacht jullie staan gestald op die stalling dus jullie weten het wel :)

Wij weten het ook wel Ti_Amo, maar vind het zelf niet zo netjes om dat hier zo open en bloot neer te zetten ;)
Dus gewoon even een belletje, het zijn goede, eerlijke mensen, dus die kunnen je alles vertellen :j
En als je wat meningen van stalgenoten wilt weten, zou ik zeggen: kom een keertje langs en maak een praatje met wat stalgenoten, krijg je al snel te horen hoe de ervaringen zijn :)
Ik zou iig niet meer weg willen, heb helemaal mijn draai gevonden op deze stal :)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:42

thnx iedereen.
Tot nu toe hebben we het naar ons zin, Wahida heeft vanmiddag met haar nieuwe vriendjes buiten gestaan, eerst vond ze ze een beetje eng en liep ze weg, maar later ging ze wat meer van dr afbijten.
Donna begint ook te wennen en trapt al wat minder in dr box.

Zijn jullie ook weer op de hoogte van de twee blonde dames.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:51

Fijn dat het goed gaat met je beestjes Freya.
Ti-amo; Mijn paard heeft het er erg naar zijn zin en staat daar heerlijk met andere paarden. Kom eens kijken, dan kan je het zelf beoordelen. De staleigenaar kun je bellen over alle informatie e.d.,prijzen en dat soort dingen bespreken daar gaan wij niet over. Wij zijn ook pensionklanten ;).
Jarrah.,welke laarzen heb jij nou op het oog? Ik wil graag die van mountainhorse, zit zo te twijfelen of ik ze zal kopen. Vind ze best duur, maar wil ze al erg lang. En nu er 25% korting is, begin ik te twijfelen :D.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 22:55

Klinkt goed, Jarrah! Lekker genieten!!

Fijn dat Donna en Wahida al een beetje beginnen te wennen.

hmm...25% korting is best leuk... ik heb alleen niets nodig...Alhoewel...vorige week toen het zo sneeuwde en ik mijn kast heb opgeruimd, heb ik ook een aantal rij-truien en vesten weg gegooid. ik heb wel weer ruimte in mijn kast! :D

Eten jullie katten ook slingers uit de kerstboom? ik moet mijn kat telkens bij de kerstboom weg jagen omdat hij weer slingers op zit te eten :7

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 23:19

Ik heb ook niet echt iets nodig maar het begint wel te kriebelen nu :D.
Mijn katten eten de kerstboom zelf op ze kauwen op de takken , hij begint er een beetje zielig uit te zien -O-

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 23:25

ik heb zo'n kat bij me schoonmoeder zitten, die de slingers uit de boom vist en heerlijk op zit te kauwen.
( is mijn kant, woont alleen al zeker 8 jaar bij me schoonmoeder omdat de kat van manlief dr anders sloopt)
De 5 katten die ik hier heb zitten, geen last, heb ook geen kerstboom staan, hahaha

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 00:17

jarrah schreef:
Nou ik heb vanavond ook volop genoten van de +0 :D
Damn ik heb werkelijk echt zitten genieten op mijn paard... ze was baldadig, maar ik kon de energie heerlijk omzetten in activiteit en vervolgens in ontspannen aanspanning... damn wat wordt ze gaaf dan, helemaal lekker los en swingen door dat lijf heen... ik ben echt op een gegeven moment na een heerlijke galopoefening eraf gesprongen en ernaast uit gaan stappen, want anders had ik niet meer kunnen stoppen... het was echt heerlijk!
Ik hoop ook echt dat het voorlopig nog even zo blijft! Woensdagmiddag weer lessen, heerlijk!!

Ik ben helemaal weer heppiedepeppie... paardje weer lekker buiten én heerlijk aan het werk... wat wil je nog meer? :D

+:)+

ik heb van alief ook staan te genieten, die ging lekker snurken van al de sulky's op de baan :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 00:20

vond ze het zo saai? :Z

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 07:25

Splinter schreef:
+:)+

ik heb van alief ook staan te genieten, die ging lekker snurken van al de sulky's op de baan :D

Zat je erop of liep ze los in de buitenbak oid? Als je erop zat was het voor jou ook wel even spannend, of niet? :D
Hehe heerlijk die beestjes die zich nu allemaal zo heerlijk fit voelen... is echt puur genieten :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 09:34

Mogguh!

Zit weer achter mn bureautje.. geeeeen zin .... maar nog ff en dan kunnen we het jaar afsluiten :j

T is trouwens wel weer een beetje koud buiten :\

Lekker dat de paardjes zo fijn liepen gister!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 09:36

Goedemorgen.

Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 09:46

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 09:48

Cer schreef:
'n Avond :D

oooh jarrah je maakt me zenuwachtig :\ Iedereen zegt dat alles makkelijk te vinden is bij Schiphol maar als jullie t niet kunnen vinden :n

vandaag met mn oude vriendinnetje in de buitenbak rondgestapt.. ze vond t stom ^) Er waren aardig wat mensen aan t genieten van de bak weer :j

Om nog even op terug te komen... niet zenuwappig worden... wij zijn gewoon blonT en het was half 7 's ochtends... geen fijne combinatie :P
Ga gewoon lekker op tijd weg en dan komt alles goed +:)+
Wanneer ga je precies?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:07

-11??? Brrrrr... :\

Ik vertrek op een maandagochtend, heb net wat plattegronden uit zitten pluizen.. :D Ik ben niet zo goed in de weg vinden.. :o
En dan moet ik ook de ochtendspits nog zien te omzeilen.. :=

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:39

Tjonge, -11 is wel heel koud! Zijn er nog van die noorse mutsen met oorflapjes?? ;)

@cer: is het geen optie om met de trein te gaan? Dan is het helemaal makkelijk. Roltrap omhoog en je staat ongeveer in de vertrekhal!

Vanavond weer lekker rijden. hopelijk in de buitenbak!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:46

Ik hoop ook in de buitenbak te kunnen rijden,binnenbak is geen optie met die drassige bodem.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 10:56

Coby, mijn ouders willen me graag wegbrengen :j Helemaal leuk, maar mn pa is altijd te laat, en mams heeft stress.. dus ik moet het gewoon goed voorbereiden :D

Géén idee wat ik vandaag ga doen, misschien een beetje wandelen met die ouwe.. :)