Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ti_Amo schreef:oh oke, ik dacht jullie staan gestald op die stalling dus jullie weten het wel
jarrah schreef:Nou ik heb vanavond ook volop genoten van de +0
Damn ik heb werkelijk echt zitten genieten op mijn paard... ze was baldadig, maar ik kon de energie heerlijk omzetten in activiteit en vervolgens in ontspannen aanspanning... damn wat wordt ze gaaf dan, helemaal lekker los en swingen door dat lijf heen... ik ben echt op een gegeven moment na een heerlijke galopoefening eraf gesprongen en ernaast uit gaan stappen, want anders had ik niet meer kunnen stoppen... het was echt heerlijk!
Ik hoop ook echt dat het voorlopig nog even zo blijft! Woensdagmiddag weer lessen, heerlijk!!
Ik ben helemaal weer heppiedepeppie... paardje weer lekker buiten én heerlijk aan het werk... wat wil je nog meer?
Splinter schreef:![]()
ik heb van alief ook staan te genieten, die ging lekker snurken van al de sulky's op de baan
Cer schreef:'n Avond
oooh jarrah je maakt me zenuwachtigIedereen zegt dat alles makkelijk te vinden is bij Schiphol maar als jullie t niet kunnen vinden
![]()
vandaag met mn oude vriendinnetje in de buitenbak rondgestapt.. ze vond t stomEr waren aardig wat mensen aan t genieten van de bak weer