ATE schreef:liquita de oogjes gaan al beetje open maar zodra ze mij zien weer dicht![]()
![]()
Whahaha...ik vraag het net op Hyves. Ja ze moeten natuurlijk langzaam wennen
. Ik ben wel heel benieuwd
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:liquita de oogjes gaan al beetje open maar zodra ze mij zien weer dicht![]()
![]()
. Ik ben wel heel benieuwd
. ATE schreef:Is het bij Gipsy eigenlijk al open gegaan?en hoe ging het met gipsy?? ellis?
kom je vanavond nog?

![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita de oogjes gaan al beetje open maar zodra ze mij zien weer dicht![]()
![]()
Whahaha...ik vraag het net op Hyves. Ja ze moeten natuurlijk langzaam wennen. Ik ben wel heel benieuwd
.

rockoo schreef:Bij robin gaat het heel goed het stroomt eruit .

Tytje schreef:Xan, je hoorde toch dat er ook droes was in de Beemster? Weet jij waar?
Super van je bedrijfje!! Leuke naam ook.
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita de oogjes gaan al beetje open maar zodra ze mij zien weer dicht![]()
![]()
Whahaha...ik vraag het net op Hyves. Ja ze moeten natuurlijk langzaam wennen. Ik ben wel heel benieuwd
.
ATE schreef:je komt maar snel weer eens kijken
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:
Vrijdag?! Samen met Sandra, enneh....ik neem wat lekkers mee
hoe laat ? LIQUITA schreef:Na mijn privéles. Die heb ik om 11 uur, maar dat begint wel altijd wat later. Zal ik anders eerst even bellen?

ATE schreef:LIQUITA schreef:Na mijn privéles. Die heb ik om 11 uur, maar dat begint wel altijd wat later. Zal ik anders eerst even bellen?
nee hoor ik ben thuis maar wou ff weten anders lig ik mischien nog te slapen hahahahhaahhahahahhhahahahahhahhahaha
rockoo schreef:bij Gipsy is het nog niet open
LIQUITA schreef:ATE schreef:
nee hoor ik ben thuis maar wou ff weten anders lig ik mischien nog te slapen hahahahhaahhahahahhhahahahahhahhahaha

LIQUITA schreef:ATE schreef:
ATE schreef:lach niet ik slaap s nachts zo slecht dat ik nu maar een leeslamp heb opgehangen boven bed
ATE schreef:rockoo schreef:bij Gipsy is het nog niet open
nu wel hoor het bloed en pus loopt eruit
. 
??