Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 16:41

Whoeii ik heb werk jongens! Moest woensdag op gesprek bij Bakkerij Bliek. Was positief. Toen moest ik donderdag nog een x op gesprek met nog een belangrijk persoon d'r bij. Afijn, was allemaal erg positief. Mag maandag proef draaien. Die bakkerij heeft door heel Zeeland winkels zitten, dus ik mag dan per 1 februari beginnen als het maandag goed gaat. Dan wordt ik ingewerkt op Oost-Souburg en dan, als het toeristen seizoen begint, in april naar Veere waar ze mij dan als 'leidinggevende' willen neerzetten. Daar werken in de zomer veel vakantiekrachten en scholieren enzo dus willen ze iemand die wel van aanpakken weet. Toen dachten ze 'instructrice'; 'instructies geven'; 'leiding geven', dus ik heb er zin in!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:11

Dikke Mel
Afbeelding

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 22:56

Gefeliciteerd Maartje, gaat maandag vast goedkomen!

Wow ze krijgt nu echt een goed buikje aniek, leuk om te zien

Net terug van Jumping, was echt leuk, hele fijne sfeer hing er. Alleen jammer dat de startlijst wat minder was dan vorig jaar maar even goed weer genoten en helaas ook weer geld uit gegeven, al die standjes zijn zo gevaarlijk haha

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 23:15

Ze wordt mooi bol Aniek! :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 00:32

fijn maartje...
Ze ziet er goed uit aniek

ben ook net terug van jumping, 2 boeken gekocht.. Paarden typen van erik laarakker en paarden spreken

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 11:51

Grappig, jullie kennen mel natuurlijk zoals ze was.. Op stal vinden ze der echt niet dik :=

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:11

Jeej gister weer met bit kunnen rijden, loopt ie toch een stuk fijner zeg en ook fijn om weer is een galopje te kunnen doen haha

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:26

Beatrix was er trouwens ook nog zaterdag haha, altijd gezellig :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:42

fijn fabienne

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:00

Wilde bijna vragen wie Beatrix is.. Drong net op tijd tot me door.... :D

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:25

haha lekker bezig!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:51

Ziet er goed uit Aniek. Vinden ze haar echt dun op stal? Dat zou ik niet zeggen..
Lekker Fab, dat je weer met bit aan de slag kon :)
Hehe, Merel! Beatrix, kom op zeg, of all people! D'r zijn maar bar weinig mensen die zo heten hoor ;)

Ik heb gister m'n eerste dagje gewerkt :) Hartstikke leuk, kom 's morgens om 7 uur binnen loop ik tegen een vriendinnetje van 't MBO op. 'Hey, wat doe jij nou hier?' 'Werken, jij?' 'Oh, das leuk ik ook vanaf vandaag'. Nou zij moet mij dus inwerken. Iig we hadden flink wat bij te kletsen, elkaar 2,5 jaar niet gezien. En 't was ook niet druk dus we hadden ook de tijd om te kletsen :) Iig, 1 februari begin ik!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:16

Leuk Maartje! :) Bij een bakkerij toch?

Ik heb vandaag eindgesprek gehad op mn stage, heb het ruim gehaald! Moet alleen mn stageverslag nog goedgekeurd krijgen en inleveren op school! Vrijdag verhuizen en dan 's avonds naar de manege voor instructieweekend! :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:54

maartje, nja dun.. ze vinden der niet dik voor een drachtige merrie :+

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 16:28

Nja.. wanneer is ze uitgerekend? Ik vind haar d'r goed uit zien!
Leuk Merel, en drukjes denk? Wel een spannende/leuke periode voor de boeg iig.

Zo vandaag was weer woensdagmiddag-paardrijmiddag voor Jordy. Dat ik kwam had hij Riada al opgezadeld, want, ik citeer: 'Jie schiette ok voe gin sodemieter op'. En hoe.. Afijn 't zadel zat nog net niet achterstevoren. Hoe hij als mannetje van 2 turven hoog dat er op heeft gekregen is me een raadsel. Alle beenbeschermers zaten aan een verkeerd been en de sperriem zat op de plek waar de neusriem hoort en de neusriem was als sperriem vastgemaakt en de keelriem is inmiddels gebroken want die had Riada in al d'r goedheid opgeknaagd. Dat paard stond me ook aan te kijken van 'Red mij, wat doe je me aan?'. 't Bleek ook allemaal niet echt de bedoeling te zijn want Jordy zou 'm alleen alvast borstellen. Na 't paard uit d'r benarde positie bevrijd te hebben maar gaan rijden. Onder toeziend ook van Jordy. Afijn aan rijden kwam ik bijna niet toe want hij liep, met z'n cap alvast op en al roepend: 'is toch een vej braef paerd ej', langs de bakrand te rennen en te springen. Ik had dus m'n handen vol aan een snurkend en alles behalve ontspannen paard. Na een half uur kwam d'r dan toch ontspanning en toen riep Jordy: 'Beije noe à is klear, 't is mien beurte oh'. Tja, dan kun je weinig hè.. Hij d'r op, deze keer ging ie gewoon los en we hebben zelfs een stukje gedraafd onderwijl Jordy steeds riep: 'Hoed zô Riada, hoed zô'. Na een kwartier ging 't gelukkig regenen en toen konden we d'r na stal brengen.
Afijn.. ik mag 't niet zeggen maar ik ben blij dat ik werk heb en waarschijnlijk op woensdag gewoon moet werken overdag
Ben trouwens zondag/maandag weer eens in de buurt. Moet op kraamvisite bij Patrick en Linda, zondag ga ik daar heen en dan blijf ik daar slapen en dan maandag weer terug :)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:24

Mel moet ongeveer 27 april veulenen :D
Schiet al op dus!! :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:20

Is Linda al bevallen dan Maartje?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:55

Jaa vorige week.. 19 januari. Hij heet Thijs en weeg 2340 gram :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:13

IK BEN KLAAR OP MIJN STAGE!!!!!! :)
Morgen ga ik weer terug verhuizen naar thuisthuis voor 2 weekjes! :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:22

Lekker Merel! En dan voorbereiden op je grote reis!

Damn, nou maken ze in de paarden lange dagen, maar dit slaat echt alles! Werd gister gebeld of ik vandaag en zaterdag kon werken. Dan niet in Oost-Souburg of Veere ofzo, maar in Middelburg. Nou, prima ik kon. Ik vanmorgen om half 7 op m'n fietsje naar Middelburg, parkeren is daar een grote ramp dus zodoende. Na 2,5 jaar echt bijna niet gefietst te hebben ik met een bloedgang na de stad. Nou ik was echt aan alle kanten verzuurd en stond helemaal te trillen van de inspanning. Toen aan de slag, had werkelijk waar pas om half 2 tijd voor een broodje en een sigaretje. Heb ik welgeteld in een kwartiertje gedaan geloof ik. We waren iets aan de onderbezette kant... En dan pas om kwart over 6 klaar zijn hè! Lekker uurtjes maken!
Morgen ook weer, half 7 beginnen dan..maar dan gaan we wel om 5 uur dicht, dat scheelt. Morgenavond feestje van m'n broer. Die is vandaag terug gekomen uit Afghanistan. Zal ook wel gezellig worden :)
Oh, gaat er nog iemand naar Den Bosch volgende week? Ik ga waarschijnlijk vrijdagavond, heb met Anjo afgesproken. Nog even onder voorbehoud hoe ze zich voelt, maar toch, ik heb er zin in!
Nu ga ik snel slapen!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 09:08

Zo, lange dagen inderdaad Maartje!! Ik heb op mijn werk ook noooooit tijd voor pauze! Echte vervelend, maar het went wel en ik val ervan af, omdat ik vaak niet aan eten toe kom :P

Instructieweekend was leuk!! Heerlijk op Urs gereden afgelopen dagen en gisteren ging echt lekker!
Gistermiddag op Lotte gereden :D Die was stout geweest zaterdag, maar het leek me een leuke uitdaging en nu ben ik verliefd op die pony :D

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:01

Lotte is leuk :) lekker eigenwijs maar toch leuk om te rijden!!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:16

Leuk Joyce! Ik vond Lotte ook leuk! Niet altijd hoor.. die kon een hele les braaf lopen en dan ineens tijdens het uitstappen uit het niets wegschieten en heel hoog bokken. Ze vielen er dan ook altijd af..

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:49

Zo is ze altijd al geweest :=
Cindy had vroeger dat ze jonger was het zelfde, alleen is lotte nog ff een tikkie erger, gezien die meer arabisch bloed voert denk ik :+

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 08:48

Zag er ook echt goed uit joyce, jullie zijn een leuke combi!

Whii was gister 4 jaar samen met mijn vriend, gaat hard haha