winnitou schreef:Voel me ook weer even k*t
Sjeemig, dat kan ik me voorstellen. Ben benieuwd wat de dokter zegt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Voel me ook weer even k*t

meelen schreef:@Winnitou...MOLEN DE PRINSENHOF RELKEPAD 1 WESTZAAN staat in de fik.

winnitou schreef:Werd net gebeld, huisartsenpost heeft overlegd met Dr Styblo (mijn orthopeed) en ik moet morgenochtend bij hem langs komen op de poli.
meelen schreef:Tja, als ik die muntjes had...nou dan wist ik het welIk weet nog een heel erg mooi onderhouden zaans huis in Assendelft, meet veel grond erbij (leuk voor Liquita) Kost wel een paar muntjes.
. winnitou schreef:Gelukkig, lijkt me goed om er even naar te laten kijken.Werd net gebeld, huisartsenpost heeft overlegd met Dr Styblo (mijn orthopeed) en ik moet morgenochtend bij hem langs komen op de poli.
meelen schreef:winnitou schreef:Werd net gebeld, huisartsenpost heeft overlegd met Dr Styblo (mijn orthopeed) en ik moet morgenochtend bij hem langs komen op de poli.
Je krijgt het nog druk
fysio en poli
winnitou schreef:Hahha...2 van deze nummers stuur ik je net via PB@Liquita: 151 naast de school, daar tegenover staat een huis met stallen, kun je liquita daar misschien zetten.
254, naast de brug (vlak voor maminette aan de ander de kant van de weg).
373. Vind ik er schattig uit zien maar is volgens mij niet erg groot.
. LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hahha...2 van deze nummers stuur ik je net via PB@Liquita: 151 naast de school, daar tegenover staat een huis met stallen, kun je liquita daar misschien zetten.
254, naast de brug (vlak voor maminette aan de ander de kant van de weg).
373. Vind ik er schattig uit zien maar is volgens mij niet erg groot..

. winnitou schreef:Ben net terug uit het ziekenhuis, eerst lang moeten wachten bij de orthopeed (v/d AA), wond bekeken, kweek afgenomen, waarschijnlijk is het een bloeduitstortinggeweest die zijn uitweg heeft gezocht. Ook bloed laten prikken, komen webij het lab zit de hele wachtkamer vol, mocht gelukkig voor, had het wel gehad met zitten. Om 11.45 word ik opgehaald om weer naar het Z.Mc te gaan voor fysio, moet dan ook even lngs orthopedie voor de uitslag van de wondkweek en het bloedprikken. Afhankelik daarvan moet ik wel of niet met antibiotica beginnen.
Ben blij dat ik nu even met mijn benen omhoog kan.
Mijn moeder is hier nu en Floris is handel gaan inkopen.