essiedepessie schreef:dat wordt morgen vast shampooën [***]!
Hihi heeft iemand nog een paar liter Cojboj magic over?
Hier is ook weer zon
Maar goed ook, zometeen lekker naar huis met mn zonnebril op! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben erg benieuwd hoe alle foto's zijn geworden... En dan nu nog het uitkiezen van de foto's, dat is nog het moeilijkste denk ik! 

als ik morgenochtend vergeet te branden vreet ik Koda op.
. Het was een druk weekend vol schoonmaken, opruimen en letterlijk puinruimen. Wij hebben een nieuwe zolder en badkamer gekregen en vandaag moest alles leeg zijn voor de tegelzetter. Wat denk je? Belt die lûl gisteravond af en kan hij woensdag pas komen
. Nu moet mijn vriendje volgend weekend alsnog aan de slag en zijn er nu kostbare vakantiedagen verloren gegaan
. Verder ben ik bloedchagerijnig. Heb amper geslapen vannacht en is mijn collega wéér te laat zoals elke ochtend...

enne, tuurlijk heb ik tijd voor Beer

, maar ik had 'm nog wel. Ik kom je op stal vast wel tegen.
) dan kan ze het namaken! 
Ben nu echt super benieuwd naar de rest van de foto's! Die van Nisan, Joey, Angel, Gibson en May zien er ook echt te gaaf uit!
Ennuh collega's moet je je eigenlijk niet druk over maken, ben er wel achter gekomen dat dat eigenlijk alleen maar zonde is van je tijd