Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:17

essiedepessie schreef:
dat wordt morgen vast shampooën [***]!

Hihi heeft iemand nog een paar liter Cojboj magic over? _O-

Hier is ook weer zon *\o/* Maar goed ook, zometeen lekker naar huis met mn zonnebril op!

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:18

In Purmereutel inmiddels ook.

Heb mezelf getrakteerd op heerlijk Ben &Jerry ijs, de strawberry cheesecake kende ik nog niet, maar hij is best lekker!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:21

2500 kcl per bak ofzo... zucht... alles wat lekker is, is slecht voor een mensch...
Ik ben afgehaakt op ben en jerry's toen ze de coffee for a change er uit gooiden.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:19

MARJOLIJN:::: ik heb echt paarse staartzakken vanaf morgen. Kosten 12,50 per stuk, ze glimmen tegen je op!!!!

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:21

Nou dat viel weer niet mee vandaag voor een herintreder. De eerste helft van de les op Jessy gereden die door een hoefzweer niet zuiver liep en dat ging ronduit slecht. Of het nu door de hoefzweer kwam of doordat mijn overtuigingskracht niet optimaal is, ze wilde echt echt echt niet lopen en ik durfde haar er onzuiver als ze liep ook niet doorheen te rijden.

Daarna kwam Albertine met een ander paard voor me Cupid, waar ik meteen op weg mocht draven (paard had al in een andere les gelopen) dat was wel even wennen. Ze gooide veel hoger op dan ik gewend ben (vroeger ijslanders gereden) en ik had moeite haar uit te zitten. Verder wel een heel fijn paard. Hopelijk krijg ik nog een keer de kans om haar nog een keer te rijden met de stap erbij.

Weet iemand niet nog een goed theorieboek? Ik mis nog heel veel basiskennis, misschien helpt het een beetje.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:54

dimmelim schreef:
Weet iemand niet nog een goed theorieboek? Ik mis nog heel veel basiskennis, misschien helpt het een beetje.

Nee, maar je kan altijd bij andere lessen kijken en bij de reiningavonden, als je luistert en observeert dan kan je er misschien ook veel van leren.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 18:58

Ik zou ook geen theorieboek voor de western weten.

Zo, net boodschappen gedaan bij de Appie, wil de auto starten: niks, nada niente. Lampje van de startonderbreken knipperde fanatiek, verder gaf hij geen sjoege. Gelukkig geen dingen gekocht die snel de vriezer inmoesten. ANWB gebeld, die waren er met een kwartier (ik blij met woonplaatsservice!), probeer te starten, doet hij het ineens weer! Ik denk dat het iets is van de startonderbreker, de verlichting van het dashbord doet ook moeilijk, maandag maar even een afspraak maken met de garage. En hopen dat ik morgen naar stal en weer terug kom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 19:01

Go West van Antje Holtappel is een erg leuk boek! Heel leerzaam en geschikt voor iedereen :))

Wat een dag vandaag. Nisan was wederom lekker vies maar Marjolijn heeft zijn witte vacht weer laten glanzen! Alle poownies staan er prachtig op, ze zagen er top uit en het zonnetje was ook aanwezig :j Ben erg benieuwd hoe alle foto's zijn geworden... En dan nu nog het uitkiezen van de foto's, dat is nog het moeilijkste denk ik! _O-

Dat is balen van je auto Trudy! Hopelijk kom je morgen nog goed weg inderdaad... En hopen dat de garage het maandag meteen ff kan verhelpen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:36

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:01

:wave:

Suus is klaar met het wegwerken van hekjes, vliegjes, ponnies, vaagheden en kleurverlies *\o/* als ik morgenochtend vergeet te branden vreet ik Koda op. :=

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 06:06

Suus!
Ik ben echt zooooo benieuwd!! *-:) *\o/*

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 08:22

Morning everybody. Voor het eerst in een jaar tijd een weekend niet op stal geweest, ik schaam mij diep :o . Het was een druk weekend vol schoonmaken, opruimen en letterlijk puinruimen. Wij hebben een nieuwe zolder en badkamer gekregen en vandaag moest alles leeg zijn voor de tegelzetter. Wat denk je? Belt die lûl gisteravond af en kan hij woensdag pas komen _-:( . Nu moet mijn vriendje volgend weekend alsnog aan de slag en zijn er nu kostbare vakantiedagen verloren gegaan :( . Verder ben ik bloedchagerijnig. Heb amper geslapen vannacht en is mijn collega wéér te laat zoals elke ochtend...

Zo, dat moest ik even kwijt. Thanks for reading, ik hou er verder over op.

Zo te horen is er flink gefotograveerd dit weekend en ik ben benieuwd naar alle resultaten! Suus, zou je binnenkort misschien eens tijd hebben voor Beer?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:28

arme san :(:) :(:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 13:00

Dat is balen Sandra, verbouwingen kosten mij altijd jaren van m'n leven, dus doen we dat maar niet...

Ik hoop voor jullie dat het eindresultaat het uiteindelijk waard is geweest.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:53

Lekker zo'n tegelzetter die op tijd afbelt -O- enne, tuurlijk heb ik tijd voor Beer :j

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:59

Jeeej, you've just made my day (want ik sta ook alweer op de met 20 min. vertraagde intercity te wachten, ik had overduidelyk in bed moeten blyven vanmorgen). Zullen we elkaar op stal even aanschieten voor een afspraak?

Bedankt allemaal voor de troostende woorden (ik hoop dat die tegelzetter ook zulke mensen om zich heen heeft, want dat zal die nodig hebben nadat ik hem gesproken heb hihi).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:19

Pff lang leve de NS, ik heb vandaag achter m'n trein aan moeten rennen _O- , maar ik had 'm nog wel. Ik kom je op stal vast wel tegen. :D

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 18:55

Enne Marjolijn, nog helemaal heppy-de-peppy met je nieuwe staartzak??

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:30

ben helemaal heppy! maakte zeker de blits!

weet iemand een handige site oid waar je hoeden kunt kopen of winkel? voor de wedstrijd moet ik ng het ea inslaag :-)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:00

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:07

marjolijn81 schreef:
ben helemaal heppy! maakte zeker de blits!

weet iemand een handige site oid waar je hoeden kunt kopen of winkel? voor de wedstrijd moet ik ng het ea inslaag :-)

Op de wedstrijd komt arthur met zijn vrachtwagen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:56

Ha dat is nog eens leuk! Arthur met z'n mooie-spulletjes-vrachtwagen :))

Net een voorproefje van de foto's van Gera toegestuurd gekregen... **Zwijmel** :~ Ben nu echt super benieuwd naar de rest van de foto's! Die van Nisan, Joey, Angel, Gibson en May zien er ook echt te gaaf uit!

Jeetje dat is lekker Sandra! Heerlijk die gasten die zo 'op tijd' afbellen je vraagt je af en toe af wie nou de klant is :? Ennuh collega's moet je je eigenlijk niet druk over maken, ben er wel achter gekomen dat dat eigenlijk alleen maar zonde is van je tijd :=

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:54

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:25

Voor ons maakt het niet zoveel uit volgens mij. In ieder geval wel een bloes met lange mouwen en géén laag uitgesneden shirtjes :D . Dat is wat ik mij nog herinner van vorig jaar.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:17

In de showmanship at halter scoor je nog het beste met een colbertje ipv met een bloes. Verder in de reining gewoon overhemd met lange mouwen en met het bovenste knoopje dicht, spijkerbroek, laarzen, riem en hoed. In de pleasure kun je met slinky rijden met een giletje er overheen, of met bloes.