stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:24

Desteney_ schreef:
Argh, ik heb het helemaal gehad met m'n school. Zit er heeeel diep overna te denken om volgend jaar naar het Stedelijk Gymnasium te gaan..

Welke school zit je? :) Waarom zou je weg gaan dan?

Olympia

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:24

Het is ook lastig zo'n advertentie.

Ik ga dit weekend aan jouw foto's zitten Andrea :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:25

Desteney; haha daar heb ik op gezeten... Volg je Latijn? Dan hoop ik dat je dat niet van mevr. van Boxtel krijgt... Die is nogal eh, eng :=

Haha megamonster... ja dat is wel lastig inderdaad.. Hopen dat je niet teveel pennies krijgt die roepen 'oh die kan ik wel aan en dan ga ik gewoon heel veel grondwerken..' begrijp me niet verkeerd, ik vind grondwerken heel leuk en doe het dan ook graag met m'n eigen pony maar wel met mate :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:25

Oja! Jij had ook nog een boel foto's he :D I luvvvv foto's :+: Die dag bij jou liep ze echt zoooo fijn he :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:28

Anoniem schreef:
Desteney; haha daar heb ik op gezeten... Volg je Latijn? Dan hoop ik dat je dat niet van mevr. van Boxtel krijgt... Die is nogal eh, eng :=

Haha megamonster... ja dat is wel lastig inderdaad.. Hopen dat je niet teveel pennies krijgt die roepen 'oh die kan ik wel aan en dan ga ik gewoon heel veel grondwerken..' begrijp me niet verkeerd, ik vind grondwerken heel leuk en doe het dan ook graag met m'n eigen pony maar wel met mate :+

haha ik vind grondwerken op zich wel heel erg leuk, dus iemand die dat met haar wil gaan doen... Prima!! +:)+ Zolang ik het zelf maar niet hoef te doen, want ik vind het echt vreeeeselijk := Hoop dan ook een echt serieus persoon tegen te komen, want op zich vind ik penny's geen ramp (Jasper reed bijvoorbeeld ook leuk op haar weg!), maar ze moeten haar wel echt de baas kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:29

Nee dat snap ik ook wel :p Ik vind het ook leuk hoor :D maar het is inderdaad wat je zegt, ze moeten wel je paard de baas kunnen zijn.. anders is zo'n paard ineens héél sterk..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:32

Het is nog niet eens dat ze sterk wordt, maar meer staatsgevaarlijk := Ze is goed opgevoed, dus ze blijft ten alle tijden gewoon licht te besturen :D (ik heb een pluspunt gevonden!! :D haha) Op het erf maakt het natuurlijk nog niet zo heel veel uit, dan heeft ze vaak alleen zichzelf ermee... of ook mij als ik erop zit :P Maar op de weg neemt het natuurlijk best gevaarlijke situaties met zich mee als zij ineens besluit haar eigen zin te doen := En met rijden is het gewoon irritant als ze niet langs de trekker wil en dan gaat steigeren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:34

Hahaha :p

Nou dat pluspunt erin zetten, dikdrukken en onderstrepen :D
Dat van die trekker euh.. 'dat doet ze anders noooit! '
Zie je gelijk hoe een ander ermee omgaat :+

Nouja ik ga eventjes mn netbook dichtklappen en wat eten, toedelss *\o/*

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:35

Het staat nu al online, dus kan er denk ik niet meer omheen :P Misschien even snel deleten mijn posts :P

Eet smakkelijk!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:39

Ik heb je advertentie gezien, maar die is toch goed zo Andrea? :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:41

ik vind hem een beetje kort en niet echt uitnodigend om mij ook daadwerkelijk een berichtje te sturen. Misschien ook dat door de term "verzorgster" mensen denken alleen maar te mogen poetsen en mesten ofzo :P Ben het nou even verder aan het toelichten wat ik ongeveer zoek. Hoop dat ik dan meer animo wek :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:57

Van:
Citaat:
Verzorgster voor NRPS merrie
Voor mijn NRPS merrie ben ik op zoek naar iemand die haar 1 of 2 dagen in de week van mij kan overnemen. Bij voorkeur de dinsdag en donderdag. Het is een pittige tante, dus ik ben op zoek naar iemand met de nodige ervaring die stevig in zijn/haar schoenen staat. Iemand die zich niet snel af laat schrikken en de bovenhand kan bieden bij ongewenst gedrag. De dame in kwestie staat gestald in Schipluiden aan de Oostveenseweg.

Naar:
Citaat:
Pittige tante zoekt enthousiaste, serieuze verzorgster!
Voor mijn merrie ben ik op zoek naar iemand die haar 2 doordeweekse dagen van mij kan overnemen. Het gaat om een 8-jarige NRPS merrie van 1.67m welke erg lief is, goed luistert, leuk is om mee te trainen, MAAR af en toe nogal een zeikerd kan zijn! Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar iemand die al enige ervaring heeft in de paarden. Het is bij haar belangrijk dat je stevig in je schoenen staat, niet snel van je stuk te brengen bent en hier op een rustige manier mee om weet te gaan. Weet je hier goed mee om te gaan dan heb je er ook direct een stuk minder last van.

Het is belangrijk dat ze op deze dagen goed doorgetraind wordt en niet slechts gewandeld wordt of in de paddock staat i.v.m. gevoeligheid op de spieren. Je mag dit doen door bv. te longeren, op te jagen , vrij te laten springen, maar ook grondwerken vind ik geen probleem. Rijden is ook zeker een mogelijkheid, maar dit enkel als er ook lessen met haar gevolgd worden. Springen onder de man en buitenritten is voorlopig nog niet aan de orde, maar is eventueel mogelijk in een later stadium. Uiteraard is het verder ook de bedoeling dat haar stal gemest wordt, lekker gepoetst wordt en wat persoonlijke aandacht krijgt.

De dame in kwestie staat gestald aan de Oostveenseweg in Schipluiden. Er is hier zowel een 20x60 buitenbak als een 20x40 binnenbak aanwezig. Longeerring, diverse paddocks, stapmolen en spuitplaats ontbreken ook niet. De stal ligt in het poldergebied en is helaas niet te bereiken met het openbaar vervoer.

Voor dit alles vraag ik een kleine bijdrage in de kosten. Graag zoek ik iemand die enigszins flexibel is en bij voorkeur beschikbaar is op de dinsdag en donderdag. Iemand die eens een dagje extra wil komen of een dagje kan wisselen. Uiteraard mag je zoveel komen als je wilt om haar extra aandacht te komen geven, maar in principe gaat het dan om 2 “trainingsdagen”.

Denk jij de persoon te zijn die ik zoek om mij te komen helpen dan hoor ik graag van je!

Groetjes Andrea

Ik ben best tevreden :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:58

Ziet er netjes uit! :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:00

AndreaB schreef:
Desteney_ schreef:
Argh, ik heb het helemaal gehad met m'n school. Zit er heeeel diep overna te denken om volgend jaar naar het Stedelijk Gymnasium te gaan..

Welke school zit je? :) Waarom zou je weg gaan dan?

Ik zit nu in het 2e jaar van SG Spieringshoek.
Ik heb het gewoon echt niet naar me zin op die school. Met veel mensen kan ik niet opschieten en heb ook regelmatig ruzie met alles en iedereen..

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:02

Ik heb inderdaad gehoord dat Spieringshoek echt een school is waar je moet passen. Mijn zus kon er ook totaal niet aarden en is toen overgestapt op een andere school (Schravenlant), terwijl mijn nicht het er prima naar haar zin heeft gehad.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:03

Dat is niet fijn :n

Wie is er zo nog op stal? :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:04

Ik kom! :D Ik ga kijken of ik weer kan rijden :j Zag vanochtend trouwens dat mijn kuit+onderrug eindelijk blauw zijn verkleurd xD haha

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:09

Ik kom er ook nu aan :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:10

Ik kom er ook zo aan , Mars komt me even ophalen.. Kwam net al niet door die wind heen gefietst :=

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:15

Ik ga ook zo maar richting stal, nog even leren. :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:19

Wordt een drukke bedoening dus :D Toch niet allemaal rijden he :P

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:20

Haha nee ik ga denk ik longeren ofzo. :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:25

Auto is bij m'n vriend dus hoop dat het een beetje te doen is met de fiets in de kou met de wind en donkere wegen.. brrrrrrrrrrr........

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:26

ghehe, good luck dan maar! Wat ik van hier hoor is het buiten flink aan het waaien :x Mn vader vertelde ook dat het vanavond weer lekker ging stormen -_- Ga denk ik iets later op de avond en dan lekker binnen rijden als het een beetje rustiger is

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:26

Oh zou het vanavond gaan stormen? Dan pak ik me maar even in zometeen en spring ik de fiets maar op. Vind het nou niet echt een lekker idee om met storm en al door weilanden te fietsen.