Desteney_ schreef:Argh, ik heb het helemaal gehad met m'n school. Zit er heeeel diep overna te denken om volgend jaar naar het Stedelijk Gymnasium te gaan..
Welke school zit je?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Desteney; haha daar heb ik op gezeten... Volg je Latijn? Dan hoop ik dat je dat niet van mevr. van Boxtel krijgt... Die is nogal eh, eng
Haha megamonster... ja dat is wel lastig inderdaad.. Hopen dat je niet teveel pennies krijgt die roepen 'oh die kan ik wel aan en dan ga ik gewoon heel veel grondwerken..' begrijp me niet verkeerd, ik vind grondwerken heel leuk en doe het dan ook graag met m'n eigen pony maar wel met mate
Citaat:Verzorgster voor NRPS merrie
Voor mijn NRPS merrie ben ik op zoek naar iemand die haar 1 of 2 dagen in de week van mij kan overnemen. Bij voorkeur de dinsdag en donderdag. Het is een pittige tante, dus ik ben op zoek naar iemand met de nodige ervaring die stevig in zijn/haar schoenen staat. Iemand die zich niet snel af laat schrikken en de bovenhand kan bieden bij ongewenst gedrag. De dame in kwestie staat gestald in Schipluiden aan de Oostveenseweg.
Citaat:Pittige tante zoekt enthousiaste, serieuze verzorgster!
Voor mijn merrie ben ik op zoek naar iemand die haar 2 doordeweekse dagen van mij kan overnemen. Het gaat om een 8-jarige NRPS merrie van 1.67m welke erg lief is, goed luistert, leuk is om mee te trainen, MAAR af en toe nogal een zeikerd kan zijn! Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar iemand die al enige ervaring heeft in de paarden. Het is bij haar belangrijk dat je stevig in je schoenen staat, niet snel van je stuk te brengen bent en hier op een rustige manier mee om weet te gaan. Weet je hier goed mee om te gaan dan heb je er ook direct een stuk minder last van.
Het is belangrijk dat ze op deze dagen goed doorgetraind wordt en niet slechts gewandeld wordt of in de paddock staat i.v.m. gevoeligheid op de spieren. Je mag dit doen door bv. te longeren, op te jagen , vrij te laten springen, maar ook grondwerken vind ik geen probleem. Rijden is ook zeker een mogelijkheid, maar dit enkel als er ook lessen met haar gevolgd worden. Springen onder de man en buitenritten is voorlopig nog niet aan de orde, maar is eventueel mogelijk in een later stadium. Uiteraard is het verder ook de bedoeling dat haar stal gemest wordt, lekker gepoetst wordt en wat persoonlijke aandacht krijgt.
De dame in kwestie staat gestald aan de Oostveenseweg in Schipluiden. Er is hier zowel een 20x60 buitenbak als een 20x40 binnenbak aanwezig. Longeerring, diverse paddocks, stapmolen en spuitplaats ontbreken ook niet. De stal ligt in het poldergebied en is helaas niet te bereiken met het openbaar vervoer.
Voor dit alles vraag ik een kleine bijdrage in de kosten. Graag zoek ik iemand die enigszins flexibel is en bij voorkeur beschikbaar is op de dinsdag en donderdag. Iemand die eens een dagje extra wil komen of een dagje kan wisselen. Uiteraard mag je zoveel komen als je wilt om haar extra aandacht te komen geven, maar in principe gaat het dan om 2 “trainingsdagen”.
Denk jij de persoon te zijn die ik zoek om mij te komen helpen dan hoor ik graag van je!
Groetjes Andrea
AndreaB schreef:Desteney_ schreef:Argh, ik heb het helemaal gehad met m'n school. Zit er heeeel diep overna te denken om volgend jaar naar het Stedelijk Gymnasium te gaan..
Welke school zit je?Waarom zou je weg gaan dan?