Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dus even opletten..
Mendi schreef:Volgens mij moet Lav naar twee ijsjes toe...

Erg schattig dus!!
) Lavandula schreef:hihi neee Wesseltje is lief!! Die gaan we niet inruilen!!

We hadden echt een SAAAAI feest om te barren maar ja....
) en dan naar mijn paard! Fijne dag iedereen!
vond het om 2 uur wel weer welletjes, moest zaterdag weer om half 7 op.. werken. Nou k heb het wel geweten hoor, te veel bier en s ochtends schreeuwende kinderen aan je kop, en daarbij ook nog eens invallen voor een lesje.. gelukkig hadden we s avonds op equito de huldiging van onze zitkampioen, dus kon ik mn buikje vol eten en was de hoofdpijn plots over.
muiszje schreef:goedemorgen.. 2 dagen hard gewerkt op equito, dus ff niet online gweest.. pfff, 10 blz bijlezen ofzo!
bonte: gecondoleerd!
Schimm: hihi, pepper!
was vrijdag ook ff uit, eerst naar helmers indd en daarna nog ff naar kooper..vond het om 2 uur wel weer welletjes, moest zaterdag weer om half 7 op.. werken. Nou k heb het wel geweten hoor, te veel bier en s ochtends schreeuwende kinderen aan je kop, en daarbij ook nog eens invallen voor een lesje.. gelukkig hadden we s avonds op equito de huldiging van onze zitkampioen, dus kon ik mn buikje vol eten en was de hoofdpijn plots over.

Pluutje schreef:Ja, vond het wel erg lief ja! Het ging alleen een beetje stom, ze wilden me na de les perse naar boven hebben, en ik steeds; ik kom zo, nog even dit doen, nog even dat doen... haha. En toen ik eenmaal boven was schrok ik me een hoedje en wist echt niet wat ik moest zeggen![]()
Mariël (LJ dus) staat er trouwens ook op![]()
muiszje schreef:en toen was pepper weer weg :S
ik ga richting stal.. weer aan de slag als klusser,, ik wordt er schijt ziek van.. alsof ik het niet al druk genoeg heb...
Nou, heb me wel lichtelijk misdragen maar doordat ong. 75% van wat ik paste niet goed zat valt de schade nog mee...